密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 蕭亞姨回憶錄...
樓主: silvia_ng
go

蕭亞姨回憶錄...  

發表於 11-11-21 11:34 |顯示全部帖子
原帖由 hoihoima 於 11-11-20 23:16 發表
蕭亞姨, TSL Primary 1 Chinese-English stream 的中文科是用廣東話?  Thanks a lot.

係, 小一用廣東話。小朋友會易適應d。

net 唔多, 好似得幾個。

發表於 11-11-21 14:08 |顯示全部帖子
蕭亞姨,我聽到有comment 話TSL 既老師唔夠caring同細心,另外學校只顧住叻既學生同佢地拔尖,唔多理其他學生亦唔會有補底,係咪真係架?你有乜野睇法呢?謝謝你。

發表於 11-11-21 16:34 |顯示全部帖子
原帖由 人地既阿媽 於 11-11-21 14:08 發表
蕭亞姨,我聽到有comment 話TSL 既老師唔夠caring同細心,另外學校只顧住叻既學生同佢地拔尖,唔多理其他學生亦唔會有補底,係咪真係架?你有乜野睇法呢?謝謝你。 ...

no no no... 間間學校都有好有唔好既老師, 今年呀仔遇到一個麻麻地, 但touchwood之前兩年, 再加呀妹今年既都ok。

至於補底係有架, 有免費補底course。精英小組亦都係唔洗錢上。

發表於 11-11-21 23:40 |顯示全部帖子

回覆 3# silvia_ng 的文章

蕭亞姨, thank you.  My son is lucky enough to get an offer in TSL, but now I am struggling among TSL, WKF, Pui Kiu and TT......really headache, not know how to choose......

Initially, I am in favour of TT and Pui Kiu.  TT because of the abudent of native speakers and good Eng and Mandarin is a guarantee.  PK since its syllabus seems to be more English-Chinese balance than TSL (no offence) and WKF.

How would you rank these schools?  My kid is fluent in English and Mandarin.  Assuming $ is not a concern.  Thank you so much!

發表於 11-11-22 09:51 |顯示全部帖子

回覆 103# silvia_ng 的文章

明白了。TSL 應該係30-35人一班,請問佢地有無採用雙班主任(一中一英)既制度架?學校有無要求家長貼身跟功課,定係prefer 學生自發學習架?Thanks.

發表於 11-11-23 10:22 |顯示全部帖子
原帖由 hoihoima 於 11-11-21 23:40 發表
蕭亞姨, thank you.  My son is lucky enough to get an offer in TSL, but now I am struggling among TSL, WKF, Pui Kiu and TT......really headache, not know how to choose......

Initially, I am in favour  ...

WKF + PK 我都唔係好識, TT同埋 TSL就會知多少少。 TT 你係國際定主流? TT有宗教, TSL冇。TT有多D NET + PTH老師, TSL冇咁多。TT由小一開始用PTH教, TSL到小二先用。TT升中校網係深水埗, TSL係油尖旺。TT冇咁多外籍同學, TSL有大約5份一係, 朋輩影響學外語。TT好多閱讀PROJECT, TSL唔太多。

學校適合與否, 就睇你自己既PRIORITY啦!

發表於 11-11-23 10:25 |顯示全部帖子
原帖由 人地既阿媽 於 11-11-22 09:51 發表
明白了。TSL 應該係30-35人一班,請問佢地有無採用雙班主任(一中一英)既制度架?學校有無要求家長貼身跟功課,定係prefer 學生自發學習架?Thanks.

有呀, 雙班主任, 唔會一中一英 (除非其中一個教中文啦), 兩個都係英既。

要求貼身跟功課應該間間都會, 我個人就係唔跟功課主義者, 所以上星期都睇到老師寫呀妹手冊叫家長跟下功課, 但我只同呀妹照肺, 跟住呢個星期佢自己又OK返了。所以自發學習應該係TSL係WORK既。

發表於 11-11-23 10:50 |顯示全部帖子
另外我想問吓你,如果去年阿妹考到九龍塘小學,先唔好計因為阿哥係TSL讀同交通呢兩個因素,你會揀九龍塘定TSL呢?

發表於 11-11-23 13:27 |顯示全部帖子

回覆 3# silvia_ng 的文章

蕭亞姨, thank you.  My kid has already got offer from TT mainstream, still waiting result from international stream.  I guess (and hope) should have a reasonable chance of success.  

Are the NET in TT stable at work?  I heard someone said that those NET are normally on 1 to 2 years' contract and so there is frequent replacement of NET and the quality of those teachers are not good.  What do you think about this point?  Are the NET in TT good?  

Honestly speaking, the language environment in TT really fits my wish.  I will go to attend the TT secondary school briefing session this weekend to find out more about the secondary school.  Thanks again.

發表於 11-11-23 14:10 |顯示全部帖子
原帖由 人地既阿媽 於 11-11-23 10:50 發表
另外我想問吓你,如果去年阿妹考到九龍塘小學,先唔好計因為阿哥係TSL讀同交通呢兩個因素,你會揀九龍塘定TSL呢?

SURE TSL啦...九龍塘谷架, TSL真係愉快學習, 唔多功課。我老公話我咁大個人, 做得最好既決定就係呢次喎 (嫁比佢都唔係最好既決定呢)

發表於 11-11-23 14:13 |顯示全部帖子
原帖由 hoihoima 於 11-11-23 13:27 發表
蕭亞姨, thank you.  My kid has already got offer from TT mainstream, still waiting result from international stream.  I guess (and hope) should have a reasonable chance of success.  

Are the NET in T ...

NET都係轉幾快架, 不過呢樣好難講既, 因為離鄉別井, 兩年返家鄉都差唔多啦(賓賓姐姐都兩年約, 哈!)

我遇過大部份既NET都勁好, 只有一個....哈哈, 我唔知點解好唔鐘意佢...不幸地呀仔比佢教左兩年, 呀女比佢教左半年。

發表於 11-11-23 15:16 |顯示全部帖子

回復 110# silvia_ng 的帖子

我都希望我在這個小一選校game中好似你咁作出一個明智又無悔既決定。Thanks.

發表於 11-11-25 17:03 |顯示全部帖子

回復 59# silvia_ng 的帖子

蕭亞姨,你好!

看了你的帖子,知道你對TT瞭解很多。有些問題想向你請教:

我看了TT的網站也去了openday,覺得學校的教學都很好,中英文習作都好。還有豐富的課外活動可以選。發展比較全面。個人比較喜歡。

不足的地方如下:
1,學校的環境,相對報名的其他學校,學校比較小比較舊,尤其學校入口,確實小些。想問下學校的安全防護措施做的如何?有沒有定期的防火演習等?

2,周圍有朋友聽我心儀TT,說TT是街坊小學。因為不止一個認識的人這樣講(有老人也有年輕人),所以我比較困惑。因為我的瞭解只是網站和openday。

如果學費不是比較貴,蕭亞姨會選擇TT嗎?
可以問下你喜歡TT的原因和不喜歡TT的哪些方面嗎?

另外也想比較下蔡繼有vs崇小vs聖瑪加利vs港同(不考慮學費和車程),請給意見。

我希望小朋友的中文英文都好些。學校好些,不要太谷但也不要一點壓力也沒有,要小朋友懂得進取,自己學習,全面發展。

PS:我的女兒性格開朗活潑,現在英普雙語幼稚園,但不是TT。

請蕭亞姨跟我多些信息和建議,非常感謝!

發表於 11-11-29 11:32 |顯示全部帖子

回復 1# 葡萄花生 的帖子

不足的地方如下:
1,學校的環境,相對報名的其他學校,學校比較小比較舊,尤其學校入口,確實小些。想問下學校的安全防護措施做的如何?有沒有定期的防火演習等?
[ANS] 火警演集一年兩次。安全防護措施意指什麼? 不明。但因校內有幼稚園生, 我會比其他冇幼稚園既更安全。入口小有什麼問題?! (反而出入口有三個)

2,周圍有朋友聽我心儀TT,說TT是街坊小學。因為不止一個認識的人這樣講(有老人也有年輕人),所以我比較困惑。因為我的瞭解只是網站和openday。
[ANS] 街坊小學 = ? , 校車線去到將軍澳西貢新界西, 那是否不是"街坊小學"? 不明街坊小學意指什麼, 是貶低這間學校嗎? 還是覺得有"街坊街里"的親切感?

如果學費不是比較貴,蕭亞姨會選擇TT嗎?
可以問下你喜歡TT的原因和不喜歡TT的哪些方面嗎?
[ANS] 會,因為好多NET, 好多野學, 同埋老師校長工友姐姐個個都好好人, 唔鐘意學費貴囉。

另外也想比較下蔡繼有vs崇小vs聖瑪加利vs港同(不考慮學費和車程),請給意見。

不會比較這些學校, 不好意思。

發表於 11-12-2 22:52 |顯示全部帖子

回覆 114# silvia_ng 的文章

蕭亞姨,非常感謝你的回覆。

對學校入口小的考慮主要是在於在緊急情況下,人員能否快速有效的疏散。之前並不知有三個出入口,只看到有另一個出入口,但是鎖住的,所以有此疑問。
非常感謝你的信息。

[ 本帖最後由 葡萄花生 於 11-12-2 16:35 編輯 ]

發表於 11-12-11 01:05 |顯示全部帖子

回復 2# silvia_ng 的帖子

蕭亞姨, I would like to understand more from you about TSL.  Please kindly share your experience.

1.  Amount of homework everyday and the nature of homework

2.  Does the school encourage reading?  I noted from the school website that there are 3 reading lessons each week and reading scheme (am I correct)?  Any other encouragement on reading?

3.  Do you think the school syllabus is difficult?

4.  I note from the school website that there are 2 tests and 2 exam every year, am I correct?

5.  I note from the school website that there are listening and oral exam in Chinese subject.  Are these in PTH for P2 to P6?

6.  I note from your previous posts that the third language (e.g. Japanese) has test and exam.  Is it a lot of pressure if parents do not know this language?  Any parent support from the school?  Do you find the students able to communicate in this foreign language after a few year's study?

7.  Does the school report includes the ranking of each student in both his/her class and all 5 classes (e.g. ranking in P.1 in TSL)

8.  Is extra curricular activities fee charging?

9.  Is instrument learning a must and is it fee charging?  How many can the student choose?

10.  How is the school's support for secondary school interview?

Sorry that I have so many questions and thanks a lot for your help in advance.

發表於 11-12-16 10:55 |顯示全部帖子

回復 1# hoihoima 的帖子

1.        Amount of homework everyday and the nature of homework
[ANS] 大約3-5樣啦, 中文作下句, 寫詞語。大量老師出既worksheet囉, 呢間學校好多worksheets的。

2.  Does the school encourage reading?  I noted from the school website that there are 3 reading lessons each week and reading scheme (am I correct)?  Any other encouragement on reading?
[ans] 成日都會叫小朋友睇書架啦, 睇書換禮物囉。中文同英文都有閱讀計劃, 不過又唔會好push小朋友寫好多野既, 我兩個小朋友鐘意睇書, 但唔鐘意記低係本簿度睇過咩書, 所以冇咩獎換過返黎。

3.  Do you think the school syllabus is difficult?
[ans] 我地自己唔知架喎, 不過我有比過d教小學既朋友睇, 小一既英文水平可能係津校四年級先教既。而其他科都係同外面一樣囉。但可能全英文啦, 我睇常識科(gs)學既英文生字都幾深架, 不過唔洗佢地串字(p.1-3唔洗, 之後我唔知)

4.  I note from the school website that there are 2 tests and 2 exam every year, am I correct?
[ans] 係, 兩測兩考, 仲要每次都係大假期前完成, 小朋友可以放過happy既長假期。

5.  I note from the school website that there are listening and oral exam in Chinese subject.  Are these in PTH for P2 to P6?
[ans] 小一都有pth學, 只係唔係用pth教中文科之麻。小二之後就用pth教中文。小一既pth同聆聽/識字係唔同既考試, 分開架。

6.  I note from your previous posts that the third language (e.g. Japanese) has test and exam.  Is it a lot of pressure if parents do not know this language?  Any parent support from the school?  Do you find the students able to communicate in this foreign language after a few year's study?
[ans] 我地雖然有考試, 但成績並唔會影響平均分及排名。網上有少少教材比小朋友溫習,但我自己就放手比佢地自己學。佢地會唔會係幾年後同人溝通到, 我又冇咩研究喎, 因為我都唔會無啦啦去考人呢。

7.  Does the school report includes the ranking of each student in both his/her class and all 5 classes (e.g. ranking in P.1 in TSL)
[ans] 成績表上考試排名每班只show 頭 20, 全級只show 頭50。

8.  Is extra curricular activities fee charging?
[ans] 每星期fix死果堂就唔洗錢, 其他你再想學其他野就有可能收錢。

9.  Is instrument learning a must and is it fee charging?  How many can the student choose?
[ans] 學樂器應該係要比錢既。我小朋友冇學, 我唔清楚。

10.  How is the school's support for secondary school interview?
[ans] 小朋友未到呢個階段, 唔知學校有咩support。

發表於 11-12-16 23:58 |顯示全部帖子

回復 1# silvia_ng 的帖子

Thank you for your reply, 蕭亞姨!

發表於 12-1-8 01:19 |顯示全部帖子
請問以下的簡稱是代表哪些學校?

LOGOS

EC

ICQM

WKF

醒目開學勳章

發表於 12-1-10 15:40 |顯示全部帖子
LOGOS - 香港華人基督教聯會真道書院 (一條龍11年/將軍澳/小學中學分開校舍/沒有呈分)
EC - 播道書院 (一條龍12年/將軍澳/中小學同一校舍/選擇性呈分*選了即代表放棄中學)
ICQM - 國際基督教優質音樂中學暨小學 (一條龍12年/鑽石山/中小學同一校舍/沒有呈分)
WKF - 香港浸會大學附屬學校黃錦輝中小學 (一條龍12年/沙田/中小學同一校舍/唔知有沒有呈分*因沒有申請)

3pigmama 發表於 12-1-8 01:19
請問以下的簡稱是代表哪些學校?

LOGOSECICQMWKF