關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 啟思幼稚園 有沒有大埔返啟思正校,有沒有街車校巴行這條線 ...
發新帖
查看: 2838|回覆: 4
go

有沒有大埔返啟思正校,有沒有街車校巴行這條線

Rank: 2


48
發表於 10-10-25 14:49 |顯示全部帖子
有沒有大埔返啟思正校,有沒有街車校巴行這條線?

Rank: 2


71
發表於 10-10-29 11:02 |顯示全部帖子
你係今年or出年呀? 我亞囡都要搵校車, 不過你出年下午班

Rank: 5Rank: 5


2023
發表於 10-10-30 00:04 |顯示全部帖子
我下年am呀

Rank: 2


48
發表於 10-12-7 12:02 |顯示全部帖子
2011年9月

Rank: 2


91
發表於 11-2-23 16:58 |顯示全部帖子
我仔仔都係2011年9月下午喎,
不如一齊約埋坐校車啦, 如果多D小朋友可能佢地會平D或者安排直車到學校,唔洗D小朋友中途轉車上上落落咁危險