關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 啟思幼稚園 有冇人己經收到啟思(律倫街)既信話收咗小朋友? ...
查看: 22979|回覆: 127
go

有冇人己經收到啟思(律倫街)既信話收咗小朋友?

Rank: 2


41
發表於 10-10-15 22:13 |顯示全部帖子
如題

Rank: 5Rank: 5


4023
發表於 10-10-16 08:12 |顯示全部帖子
原帖由 love旦 於 10-10-15 22:13 發表
如題


唔係10月9號先In? 會咁快通知到?

Rank: 5Rank: 5


1162
發表於 10-10-16 13:20 |顯示全部帖子
我上個星期先交from........
● 知足常樂 ☆ 一家和樂 ●

Rank: 5Rank: 5


1907
發表於 10-10-16 14:49 |顯示全部帖子
佢地明天仲有面試,所以冇咁快知道。但係學校都會在兩星期內通知

Rank: 4


625
發表於 10-10-18 11:13 |顯示全部帖子
我尋日去in
之前都睇到有媽咪話有唔同o既星星貼紙
我尋日都見到橙,金,銀,綠色
相信係已經代表佢收唔收

我個b坐唔定
成日排住走去玩
所以衰左
佢O既貼紙係綠色
有無其他媽咪有意見呢~~

Rank: 3Rank: 3


245
發表於 10-10-18 11:26 |顯示全部帖子
我個女都表現麻麻, 掛住望隔籬..銀色貼紙即係得唔得?

原帖由 haydenden1023 於 10-10-18 11:13 發表
我尋日去in
之前都睇到有媽咪話有唔同o既星星貼紙
我尋日都見到橙,金,銀,綠色
相信係已經代表佢收唔收

我個b坐唔定
成日排住走去玩
所以衰左
佢O既貼紙係綠色
有無其他媽咪有意見呢~~ ...

Rank: 4


641
發表於 10-10-18 11:37 |顯示全部帖子
我相信貼紙顏色是隨意俾的,校方無需要做d咁攪笑的行為,一般買一包星星貼紙都係個幾種色,所以大家唔好諗多左啦,過多一兩個星期,大家收到信後,有興趣的就做個調查,看看是否收到某種顏色的星星就代表收or唔收吧,哈哈~~~大家都要放鬆d,我相信這只是大家的孩子interview的開始,要是想得咁多,真係人都癲,往後的日子仲有排in.........

ps.我仔仔係金色

Rank: 4


668
發表於 10-10-18 11:54 |顯示全部帖子
我都相信星星顏色跟取錄與否沒關係,因為老師係問完所有問題先送星星貼紙,一送完貼紙講左byebye就走得,果粒星星係得三個人(我,阿仔,老師)見到,所以我覺得應該係想知道小朋友識唔識講多謝或thank you

Rank: 3Rank: 3


146
發表於 10-10-18 12:09 |顯示全部帖子

回覆 7# love旦 的文章

尋日先in, 學校話兩個星期有通知~

我報律倫街呢間, 報果時剔左全日, 尋日去in果時個老師話呢間分校無全日...

但我o係教育處網頁睇到呢間學校有全日制, 仲列埋學費...唔通2011年唔開全日班?

咁邊間分校有全日班?

Rank: 3Rank: 3


213
發表於 10-10-18 14:04 |顯示全部帖子
I got an offer from the school today, it is A.M. class

原帖由 love旦 於 10-10-15 22:13 發表
如題

Rank: 3Rank: 3


245
發表於 10-10-18 14:12 |顯示全部帖子
wow congrats! .. so fast.. they called you or mail you the confirmation letter? when was your interview?

原帖由 vlui55 於 10-10-18 14:04 發表
I got an offer from the school today, it is A.M. class

Rank: 5Rank: 5


4023
發表於 10-10-18 14:18 |顯示全部帖子
原帖由 vlui55 於 10-10-18 14:04 發表
I got an offer from the school today, it is A.M. class



wowo so good, congratulations

Rank: 3Rank: 3


213
發表於 10-10-18 14:58 |顯示全部帖子
tks alot ah, my interview was on 9 Oct and i got the mail today ah!

原帖由 靚媽媽店 於 10-10-18 14:12 發表
wow congrats! .. so fast.. they called you or mail you the confirmation letter? when was your interview?

Rank: 3Rank: 3


245
發表於 10-10-18 15:07 |顯示全部帖子
how was your interview.. your kid answered all the questions, right? My daughter did not tell the teacher her name.. I think we would have no chance :(


原帖由 vlui55 於 10-10-18 14:58 發表
tks alot ah, my interview was on 9 Oct and i got the mail today ah!

Rank: 3Rank: 3


225
發表於 10-10-18 15:55 |顯示全部帖子
咁快知結果啦 !!! Good!!  我個囡囡今個Sat (23/Oct )interview呀!!! 可唔可以分享下interview時, 有d咩問題會問  ( 今次係第一次interview, 我都有d緊張 )


原帖由 vlui55 於 10-10-18 14:04 發表
I got an offer from the school today, it is A.M. class

Rank: 5Rank: 5


3687
發表於 10-10-18 16:57 |顯示全部帖子
i got the offer also, but it's pm class

Rank: 3Rank: 3


245
發表於 10-10-18 17:31 |顯示全部帖子
好羨慕呢!

原帖由 gromityaya 於 10-10-18 16:57 發表
i got the offer also, but it's pm class

Rank: 5Rank: 5


2009
發表於 10-10-18 17:38 |顯示全部帖子

回覆 2# gromityaya 的文章

Am 已經收夠生?

Rank: 4


625
發表於 10-10-18 17:44 |顯示全部帖子
嘩...真係好la!
重係上午班!

Rank: 5Rank: 5


2200
發表於 10-10-18 17:46 |顯示全部帖子
真是好心急呀! 想即刻放工返屋企收信. 請問有offer的媽媽當日是取什麼顏色的貼紙星星呢?