密      碼:
搜索
教育王國 討論區 朗思國際幼稚園(九龍塘) 讀完K3都不可和外國人溝通?
發新帖
查看: 6168|回覆: 19
go

讀完K3都不可和外國人溝通?

發表於 10-8-22 08:46 |顯示全部帖子
有個住隔離屋的小朋友,去了一間名牌小學面試,對手係鬼婆+本地人 (本地果個負責國語果PART),但係個小朋友全程對個鬼婆 "零反應“ ,對住個本地人就聽懂部份問題,但都是只回答了幾個字

一向小朋友的MAMA對小朋友的學習都不以為意,以為她在學校學到的,只是回家不太想說,所以就沒有跟進,因為她MAMA也很多時在BK FORUM 看,THINK的小朋友語文OK,但就沒想到自己個囡就完全不OK,現在後悔己太遲

發表於 10-8-22 08:47 |顯示全部帖子
小朋友讀九龍塘THINK

發表於 10-8-24 13:05 |顯示全部帖子
我對呢間kg印象都係不太好....

發表於 10-8-26 11:41 |顯示全部帖子
最慘係個鬼婆問左個小朋友幾次: do u understand what I'm talking about ?

個小朋友都好像似懂非懂, 我鄰居話主要同個女日常都係講廣東話, 一心以為響學校有老師教英文就ok啦, 因為老師從來都無提及過佢上英文堂有咩問題, 我鄰居第2日就打比學校問過明白, 得出的結論係: 會多了解小朋友上堂的情況, 稍後會作出跟進

聽完我鄰居就更加"興" , 咁即係個老師平時上堂都無留意過小朋友上堂究竟吸唔吸收啦, 要d家長打電話黎話比老師知個小朋友有呢d咁o既情況, 個老師先開始究竟及跟進, 大佬, 小朋友而家已經要考小學啦, 你跟進得黎, 小學都收生完畢啦

而家搞成咁, 小朋友先係最大的受害者

可能都係個別事件, 不過自此就對呢間學校好有保留

發表於 10-8-26 17:39 |顯示全部帖子
對個鬼婆 "零反應“ 是too shy, 唔想答、唔識答定唔明白先.....................

我仔未入學斱可以同外國人非常簡單地溝通啦,無理由k3對外國人什麼反應斱無。可能小朋友interview的表現不能作準,太多因素.........

我小朋友斱剛在think上k1, 不過我唸我會留意吓,多謝分享........

[ 本帖最後由 DaisyDaisy 於 10-8-26 17:40 編輯 ]

發表於 10-8-27 10:11 |顯示全部帖子
"我仔未入學斱可以同外國人非常簡單地溝通啦" ---- 係咪你地平時都用英文同佢溝通, 所以佢唔多唔少都識聽d呀?!

我鄰居兩公婆教育水平唔高, 都無同小朋友講開英文, 單字就有, 主要係cantonese居多, 佢都好奇怪, 亦都好憤怒, 點解一個小朋友入左一間話到明自己係國際學校o既幼稚園讀書, d英文都可以差到同入左一間普通kg無咩分別

如果你話怕醜, 咁點解個小朋友對住個"國語人"又唔怕醜呢, 我相信呢個絕對唔係一個execuse.....大拿拿攞咁 $7000一個月學費, 結果係咁樣, 倒不如入一間普通學卷幼稚園, 再同佢去上Anfield playgroup仲好過

發表於 10-8-27 13:03 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

發表於 10-8-27 15:52 |顯示全部帖子
呢個問題我都有問過我鄰居, 佢係坐在房間的角落頭位, 可見到整個過程, 佢當時響度fill in 緊份問卷, 成間房都好靜, 所以佢聽到個鬼婆好大聲問佢幾次 "do u understand what I'm talking about ", 一聽完個人即刻由個心度灰出黎

發表於 10-9-2 13:46 |顯示全部帖子
吓!唔係啩!我仔剛升k2,佢summer時去過不同英語學習中心,間間的feedback都話佢英文good或者above average喎!THINK小朋友升直資,私小一向都有唔錯OFFER,而且也有小朋友入到ESF等,以上CASE如果係真,會唔會過程中有其他問題?

發表於 10-9-3 10:07 |顯示全部帖子
每間學校都有叻既學生同差既學生, 有個別學生學習水評比較低係唔出奇.
反而家長對小朋友的學習都不以為意, 到有考小學發現有問題就將責任完全推比學校, 家長係件事應負大部分既責任.
不嬲都知就算學校點教, 都需要家長配合.
要考小學, 都應讀左年幾兩年, 無理由無同學校了解小朋友學習水評. 學校唔講, 比我就會追問到底.
小朋友是自己的, 自己都唔緊張, 點可以要求人地去緊張.

發表於 10-9-6 23:34 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

發表於 10-9-11 22:45 |顯示全部帖子

Trusted that the effective communication way between parent and school is very important.

The parent couldn't just stay back and wait for the "magic" result.......although you may think that you have paid a lot for the school fees.

The parents should concern more about the school life of your kid in school such as language level, social life, emotional management and academic level.  

This helps your kid to build up confidence as well as the (harmony) family relationship with your kids.

Cheers,

發表於 10-9-22 12:55 |顯示全部帖子
我家沒有環境配合,我的工人是印印,平日我同仔講廣東話,反而我仔自己會同我講英文.不過我小朋友是讀全日班的,就係因為家裏沒有英語環境,所以我才要他上全日班.

剛剛佢去了一些面試班,個net話佢英文幾好,識好多vocab,也明白老師講乜,自己又可講到英文,係有d唔好就係回答時唔係complete sentence囉!
原帖由 happystar 於 10-9-6 23:34 發表

HI PCMW,

請問妳屋企有無英文環境配合小朋友?如工人係菲律賓人
我認識幾個讀全日班的媽咪都話小朋友的英文很不錯, 妳的小朋友係讀全日班嗎?

發表於 10-9-26 01:39 |顯示全部帖子
$7000一個月咁貴?
我覺得讀邊間k都唔可以靠晒學校,始終佢地仲咁細,家長有責任跟進返仔女既學習,讀完k3先知個小朋友咁差,咁家長都真係冇乜理個小朋友返學既事喎....

發表於 10-9-30 10:05 |顯示全部帖子
Don't worry! My son is now doing THINK K2 whole day, he can speak complete sentences and can communicate with foreigners freely too. Of course, he has no problem in listening to English instructions as well. He mainly acquires his English at school as we don't have a maid and we seldom speak English at home too. I talked to some of his classmates and they also have no problem in English communication.

I guess if the incident is true, there are many possibilities leading to the "end result". One very common reason is that interview performance doesn't show one's true abilities esp to shy kids / kids who are under stress during interviews.

My son's cousin who's studying in a famous KG and went for another K2 interview. Even he understood what the foreign interviewer talked about, he made no response at all! However we're sure that he understands English as he can talk to his maid in English normally.

What I want to tell is, kids' performance in interviews cannot show one's true ability sometimes... you know they just do what they feel like to!  

原帖由 happystar 於 10-8-27 13:03 發表

睇完妳個 post 真係令所有 Think 的家長都好擔心呢。
希望有其他 Think 的家長可以分享及引証一下。

不過好多小學面試都係小朋友自己入去in 的, 妳的朋友係一同in 的嗎?還是朋友女兒自己同媽咪"講鬼婆問左個小朋 ...

發表於 10-10-1 17:52 |顯示全部帖子
Twinsstar,

Share with you "What I want to tell is, kids' performance in interviews cannot show one's true ability sometimes... you know they just do what they feel like to!"

We can see that a graduate from University may not communicate well with a foreigner in a job interview.  Performance in interview would be affected  by a number of factors.

發表於 11-4-11 18:54 |顯示全部帖子
一個5歲小朋友,返左幾年學,屋企唔係英語環境,就諗住可以同外國人溝通?大把讀左十幾年書既大學生都唔可以同外國人溝通啦

發表於 11-5-3 14:55 |顯示全部帖子
現在有好多kg的小朋友都可以和外國人溝通的,但人地講野的內容當然會就佢地講下卡通片,食野,玩,動物咁啦!同佢地講科學,政治,就梗係溝通唔到啦!

發表於 11-5-12 21:55 |顯示全部帖子
We can't just depend on the school for the children's languages learning. Even for adult, if we don't practise a new languages in our daily life, we would forget the vocab and grammar easily.

In my opinion, my daughter's language is quite good. She has no problem.. (or at least she won't feel scared) to communicate with the foreigners. She was not able to understand Mandarin before but now she would tell us she understands the Mandarin speakers. (She also felt the interview in Mandarin or  English of primary school was not difficult.) I can't help her in Mandarin with her at all as I don't know it. So, I feel the school teacher put a lot of afford to train children's langauges. my daugher is a half day student and her time at school is limited.

發表於 11-12-21 15:31 |顯示全部帖子
本帖最後由 luckyho 於 11-12-21 15:34 編輯

我好驚訝呢個家長竟然唔知道自己小朋友係think呢幾年既英語能力去到邊度.  睇黎呢個家長要自我檢討一下.  而且, 每個小朋友既學習能力都唔同, 有啲小朋友有高的語言天份, 有的無咁高,  
有家長送自己個仔女去外個留學, 但係返黎英語水平竟然係差過本地香港學生 (係我舊老細講既), 咁又點解會係咁呢?
小朋友interview時唔出聲十問九唔應既事情, 經常都會發生.  未必係小朋友英語能力既問題, 可能係小朋友不在狀態啫.  
不過好多謝樓主既分享, think既家長亦可以特別留意一下.