- 在線時間
- 59 小時
- 最後登錄
- 23-12-28
- 國民生產力
- 31
- 附加生產力
- 707
- 貢獻生產力
- 100
- 註冊時間
- 08-2-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 442
- 主題
- 63
- 精華
- 0
- 積分
- 1280
- UID
- 180274
 
|
我都担心呢個問題, 谷唔谷? 相對世德係咪好咁谷?
另外, 校風如何? 學校位處長宏, 有無不良青少年聚集, 等放學?
剛於星期六參觀完學校, 感覺良好, 對呢間印象分加咗, 之前一路只考慮跨區馬基, 參觀完後令我心大心細. 另外, 東華三院周演森那間好像也不錯, 但得新校得5年歷史, 唔知好唔好!!
[ 本帖最後由 紫蘿蘭 於 10-9-13 12:56 編輯 ] |
|