搜索
教育王國 討論區 教育講場 想做個小圖書閣比個BB..any suggestions
查看: 2812|回覆: 20
go

想做個小圖書閣比個BB..any suggestions [複製鏈接]

1#
發表於 04-8-31 12:24 |只看該作者

想做個小圖書閣比個BB..any suggestions

I am practising Glenn Doman method and montessori with my 16 months bb. I wish to set up a small library corner for him to keep all the learning/reading materials and allow his free access to them.

Any suggestions from experienced moms?  Where can I buy such kind of small bookshelf? Or tailor made one?  
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.

2#
發表於 04-8-31 12:40 |只看該作者

Re: 想做個小圖書閣比個BB..any suggestions

我就買實惠買了一個三層的書柜仔比囡囡放係睡房用o黎放平時睇的圖書,第一層(最高)係"我想"佢睇多d的圖書 (i.e.) 小牛頓、Go Facts百科類小書,一切相關的百科類) 因為高度係囡囡企埋去就剛好睇到拎到,最就手的。

第二層 (中間) 係與VCD / CD配合的套裝書 (i.e.) Mother Goose、Noddy、Oxford Story Tree...)

第三層 (最底果格) 就係卡通圖書 (Disney, Ladybird...)

另外就係有一個吊位柜上留返個位比囡囡放存備的圖書,我會隔一段時間就靜靜地掉換d書仔,希望d書被收埋一段時間後,再次換返去書柜時,可以保持返囡囡的新鮮感。

而玩具呢就有兩個較大的柜,因為用層板,咁就將玩具分類後用盒一個一個、一套一套的放好,Doman的是沒有盒蓋的,但是因為屋企太大塵又有兩隻狗仔所以唯有改改配合。

我諗最緊要是做到方便小朋友隨時隨手都拎到的,越方便越容易激他的興趣。
Hi~Hi~大家好,我係家姐Christy抱住細佬佬Brian係媽媽的小樹熊啊 :lol: :lol: [img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/92/EE/8F/i92EE8F4B-1C48-48B1-87BD-50E0FF12FDBF.jpg[/img]

3#
發表於 04-8-31 13:44 |只看該作者

我就係IKEA買高身書櫃,下幾格放岩佢睇既書,上面放大D至岩睇既書(有時減價買定、有時人地比)。我都有時換下/收埋佢睇開既書。

如你買高櫃,就最好用straw"相"住牆,否則,小朋友成日在櫃前攞野,怕遙到個櫃霖就危險。

4#
發表於 04-8-31 14:33 |只看該作者

想問下你地小朋友幾大至 set up 個圖書閣?
我個小朋友歲半,佢睇書好粗,又摺又翻,一本書好快玩完,我都想將書放出來任佢睇,但又驚好快報銷,因為 d 書都唔平。有冇媽咪有相同經驗?可以點做呢?

5#
發表於 04-8-31 15:18 |只看該作者

~NM~ 寫道:
想問下你地小朋友幾大至 set up 個圖書閣?
我個小朋友歲半,佢睇書好粗,又摺又翻,一本書好快玩完,我都想將書放出來任佢睇,但又驚好快報銷,因為 d 書都唔平。有冇媽咪有相同經驗?可以點做呢?

我個仔一歲一個月,都係睇書好粗,但係我有set up 圖書閣比佢架,阿B 會自己去睇書,同埋整齊 d~

6#
發表於 04-8-31 15:57 |只看該作者

我仔開始接觸書/紙時,都會撕/摺(個個都會),我教佢吾好,d書會痛痛/吾靚(好誇張:丫吔,爛左呀,佢好痛呀,吾開心呀....)然後我會比佢睇住我用膠紙"che"返好。下次我又用同一個tone同一些字眼,幾次後,佢吾再撕/摺,真係吾小心爛左,佢會好緊張,仲叫我law膠紙"che"返好。咁耐我仔都吾會破壞D書/紙,吾會畫花,佢見到表哥D書爛左花左,會話"表哥吾岩"。你可以試下。

我初期連吾要既紙/magazine比佢玩爛左都law膠紙"che"返好(有時比D junk mail/過期magazine佢玩/睇),咁細個吾識分什麽是有/冇用,千祈吾好你自己覺得嗰個係冇用就由佢玩爛冇所謂,同佢一齊玩一齊笑,到你叫佢要愛惜d書就好難,因對佢黎講,有用的書&冇用的紙/magazine係冇分別。

7#
發表於 04-8-31 16:27 |只看該作者

tt2001 寫道:
我仔開始接觸書/紙時,都會撕/摺(個個都會),我教佢吾好,d書會痛痛/吾靚(好誇張:丫吔,爛左呀,佢好痛呀,吾開心呀....)然後我會比佢睇住我用膠紙"che"返好。下次我又用同一個tone同一些字眼,幾次後,佢吾再撕/摺,真係吾小心爛左,佢會好緊張,仲叫我law膠紙"che"返好。咁耐我仔都吾會破壞D書/紙,吾會畫花,佢見到表哥D書爛左花左,會話"表哥吾岩"。你可以試下。

我初期連吾要既紙/magazine比佢玩爛左都law膠紙"che"返好(有時比D junk mail/過期magazine佢玩/睇),咁細個吾識分什麽是有/冇用,千祈吾好你自己覺得嗰個係冇用就由佢玩爛冇所謂,同佢一齊玩一齊笑,到你叫佢要愛惜d書就好難,因對佢黎講,有用的書&冇用的紙/magazine係冇分別。

我初時都係咁trian,我覺得如果怕bb睇書太粗而定下太多規舉要佢遵守 (i.e.唔準咁大力~等媽媽幫你拮),會減低小朋的的興趣o架,因為當佢想拎書時好容易想起因為睇書而被媽媽罵,為免唔想被媽媽罵就唔敢掂了。

而set up BB的書架,我係囡囡6、7個月大時就開始了,最初就係BB床尾頂加了件層板放,後尾存量開始增多至40、50十本時就真真正正換個屬放她的書柜。

放係BB床尾有個好處,因為當佢臨訓、臨醒時第一樣見到的就係圖書,當然初期少不免是成日被小朋友攪到成床都係書啦,不過我會"乙水"囡囡話媽媽會倍佢一齊執的。

仲有近來因為買多了簿頁面的書,所以剛開始用包書膠包好個面,希望可以保存耐點。
Hi~Hi~大家好,我係家姐Christy抱住細佬佬Brian係媽媽的小樹熊啊 :lol: :lol: [img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/92/EE/8F/i92EE8F4B-1C48-48B1-87BD-50E0FF12FDBF.jpg[/img]

8#
發表於 04-8-31 16:34 |只看該作者

我個女一歲時, 我已經有set up 圖書閣比佢, 不過, 都因應佢年紀, 換咗好幾次style 啦… 佢今年2歲半.

我就係屋企個廳到, 正咗個corner 位比佢, 用三層個d 柜, 無咩特別考究, 只係個高度個女要攞到, 我將d 書放係架上比佢自己攞來睇, 亦放哂d 不同種類既card, 比佢自己隨時攞來玩.

而柜既則邊, 亦放有台同椅, 比佢自已坐係度睇故事書 又或畫公仔油顏色咁, 有時仲玩泥膠… 總之個corner 係佢既天地.  

至於佢間房, 我都係佢床邊, 做個位放咗好多圖書, 睡前醒後 都可以睇下.

9#
發表於 04-8-31 16:41 |只看該作者

係呀,話吾準咁/鬧佢冇用架,所以我都係話本書會痛/吾靚/chow左睇吾到D公仔之類....,我che反好之後,我仔仲會kiss本書。

細個小朋友最好比D細size書佢睇,易handle D。

10#
發表於 04-8-31 17:16 |只看該作者

三層柜,約HK$60.普通家俬店或實惠有售.
適合初階段放小量圖書.
高度和小孩身高相約,所以囡囡20個月大已經可以自己揀/攞圖書,要求我講解.
當然貴書我會收起,另外放開.
佢可以自由取閱的,都係任佢睇,唔怕損壞.當然亦要教佢愛惜書本.
亦可以向親友收集合適的舊書.香港寸金尺土,大多數兒童圖書用完便掉,無位放.
要小心安全,確保書柜不會倒下.

11#
發表於 04-8-31 17:19 |只看該作者

All moms, I want to buy not too bulky bb chair (a small table with a chair).  Those available (usually a square table for 4 seats) in toyrus are too big. I just want a not too big one for my bb to sit and read.  sometimes it is dangerous to let him sit in the feeding chair as he will try to 'dive' even with the seat belt.  Do you know where to buy good quality single seat + chair for young bb 1-3 yrs old??

Pls recommend!
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.

12#
發表於 04-8-31 17:25 |只看該作者

You can check with Ikea.  I bought a chair and table for my daughter.

13#
發表於 04-8-31 17:26 |只看該作者

Did you check IKEA's children corner?  They've big square table & also small single size table & seat.

14#
發表於 04-8-31 18:26 |只看該作者

The table and chair at Honey B is better, the quality is very good.
>>>>>????

15#
發表於 04-9-1 09:22 |只看該作者

Where is Honey B?

16#
發表於 04-9-1 10:32 |只看該作者

Honey B is in Times Square.  You can also check out Wise Kids in CWB/Pacific Place, they have various types of tables and chairs too.  Also, Toys R Us has some form Little Tikes are quite good too.

17#
發表於 04-9-1 13:42 |只看該作者

我裝修的時候將兩個小朋友房間中間的牆拆了, 再做一個上天花的大櫃, 每人一半. 可惜家中圖書不夠多, 放上圖書後頗難看, 希望可以問到朋友取一些舊課本放上去, 讓家中多點書卷氣.

妳們家中的圖書多嗎?

18#
發表於 04-9-1 14:26 |只看該作者

I bought one from IKEA, a plastic one in red.  My kid knows where he can get the books when I asked him to get one from the Library.  But this one is too small now, I may need to buy another one bigger.

醒目開學勳章

19#
發表於 04-9-16 18:43 |只看該作者

我參考你地所講的,幫彤彤整左個小小圖書閣,各位認為OK嗎?

20#
發表於 04-9-21 14:20 |只看該作者

very nice, where did you buy this?
‹ 上一主題|下一主題