關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 中華基督教會何福堂小學 請問有無小朋友係讀緊呢緊小學丫....
查看: 9405|回覆: 32
go

請問有無小朋友係讀緊呢緊小學丫....

Rank: 1


18
發表於 08-8-26 02:40 |顯示全部帖子
我小女今年升小六..
想請問有無其他媽媽既小朋友都係讀呢間小學...

Rank: 4


591
發表於 08-8-29 03:45 |顯示全部帖子
對唔住,不是該校生。

Rank: 2


38
發表於 08-9-2 12:53 |顯示全部帖子
唉...我係呢間小學既畢業生wor, 想問下佢係唔係仲係tuen mum ar?

Rank: 1


18
發表於 08-9-16 00:49 |顯示全部帖子
搬左去龍門居好多年喇..

Rank: 3Rank: 3


107
發表於 10-5-5 12:10 |顯示全部帖子
hi, 我小兒在這間學校讀緊小二, 希望可以多多指教

係啦, 你女兒讀了六年, 你覺有什麼感想,

升中派位派得好嗎 ?

Rank: 2


83
發表於 10-6-8 21:22 |顯示全部帖子
我仔仔今年9月一個升小二,一個升中啦

Rank: 4


786
發表於 10-6-22 17:10 |顯示全部帖子
我仔今年9月升小一

Rank: 2


83
發表於 10-6-22 21:09 |顯示全部帖子
hi,samjoalvin,我是全職媽咪,住在富健,你呢?


16
發表於 10-7-23 19:57 |顯示全部帖子

P.1- F.1補習

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


786
發表於 10-8-21 11:53 |顯示全部帖子
kenkenma

hi.我也是全職ma ma, 是住富健, 仔仔今年讀小一

Rank: 4


786
發表於 10-8-21 11:54 |顯示全部帖子
kenkenma   你仔升中派去邊呀?

Rank: 2


83
發表於 10-8-30 19:59 |顯示全部帖子
田家炳中學,第一志願


38
發表於 11-11-7 12:02 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


132
發表於 11-11-27 09:53 |顯示全部帖子
呢間學校D老師好有愛心同耐性,我有朋友兩個細路都係讀呢間,而且佢地派位都好好,仲POST出學校網頁,講真,有邊間小學夠膽POST出黎丫,佢地有成4成學生入到區內英中!
http://www.hft.edu.hk/2011site/body/secondary.html

佢地英文好勁,參加英文戲劇節年年都攞獎!
TSA仲全部超越全港水平先派位咁好!
校風都幾好,你都可以留意下佢地平日返學放學D秩序都知,無得呃!希望幫到你啦!

Rank: 4


786
發表於 11-11-30 00:30 |顯示全部帖子
好好...我仔讀緊...起初我升小一吾肯入依間小學...點知佢讀左冇兩個月就話好like...d 老師好有愛心...有耐性...d學生成績又吾差....最好是...學校吾會疏忽學生的成長...每年每位學生必定最少有一次上台表演...我仔最近都表演完^^

Rank: 3Rank: 3


132
發表於 11-12-6 08:15 |顯示全部帖子
樓上的:
個個小朋友都有得上台?個校長又幾過癮喎!咁佢地小學生涯咪最少可以上6次台?
有d學校真係要好叻叻先有得上台,結果就製造了一小撮的「成功人士」,仲有一大籮失敗者......

如果自己小朋友上台表演,可以入去睇就好lu~

Rank: 4


786
發表於 12-1-9 00:08 |顯示全部帖子
每班每年都可以上台表演的....亦會邀請家長看的^^

Rank: 4


766
發表於 12-3-27 20:35 |顯示全部帖子
比較喜歡舊及年紀大的老師, 新及代課老師吾係好點, 阿仔話中文代課老師好亂, 佢自己都5知自己做乜。 更多功課仲要罸抄些無料句子。

Rank: 2


97
發表於 12-3-27 20:56 |顯示全部帖子

回覆:maggielws 的帖子

請問有冇人知lee幾日6年級考試放學放幾點吖



Rank: 2


97
發表於 12-3-27 20:58 |顯示全部帖子

回覆:hinxmama 的帖子

請問有冇人知lee幾日6年級考試放學放幾點吖