關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 5653|回覆: 4
go

------ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
1#
發表於 11-11-29 12:14 |顯示全部帖子
同意daddywai的意見,
因為我選音小後,親戚/朋友好多都叫我想清楚,甚至有朋友個女讀完六年音小便轉校,話d同學不乖,但當然亦有朋友的孩子讀得開心,朋友也覺得音小好!
所以初時真的有很大壓力,始終讀12年,作為父母必定會左思右想,顧慮多多,但多得討論區的家長們的意見,又問下朋友,又想想我的孩子的性格是否適合此類學校,勿人云亦云,我現決定了給阿仔讀音小,所以我知道我會盡量配合校方的理念,讓兒子讀得開心.
大部分家長都認為名校便是好,催谷孩子,但教育真的不是這樣,谷得起就好運,但受不了就苦了孩子.

Rank: 3Rank: 3


325
2#
發表於 11-11-30 10:50 |顯示全部帖子
我個仔幼稚園k3,佢話昨天老師把他的功課掉左落垃圾箱,佢自己執番,但我又覺得老師好似激左d,不過阿仔可能真的激到老師好生氣吧!!
所以佢日後入到音小,我都要跟得足d.

Rank: 3Rank: 3


325
3#
發表於 11-11-30 10:52 |顯示全部帖子
88654321:
你的孩子讀幾年級??

Rank: 3Rank: 3


325
4#
發表於 11-11-30 22:46 |顯示全部帖子
原帖由 ming2 於 11-11-30 12:52 發表


或者咁講啦...要同人地講深半年一年課程個D學校就當然會比人地淺啦..不過我都係覺得佢地係按番正常程度去教,唔覺特別淺...不過學校睇書0既風氣就真係好好...我兩個女都係書不離手個D小朋友,一有時間就會拎圖書睇.. ...


非常同意MING2的話
各位家長,我真的很感謝你們的留言,真係讓我好好打了強心針!因為我近來心情有點受影響.阿仔現K3,佢學校已算是活動教學那類,但一上到K3,班主任在家長日一坐下已很不客氣由頭到尾一句讚賞說話都沒有.我明白阿仔係大意,愛玩,真的欠專心,但佢唔會走出位,老師話佢寫字唔夠好,我要同佢多D串字,老師嚴肅地叫我一定要加快同佢溫習,但我卻認為這個年紀着重認字,多認字,有助對日後看書和寫字打好基礎,個個人仔都係發展有差異,掂解阿仔老師睇到佢如此?相反,教會主日學老師全無投訴,說他好問為什麼,幫手做野,發問一定舉手和先稱呼人.愛看圖書,我帶阿仔去面試學校,只有書就能令佢坐定定
可是昨晚,阿仔透露老師把他的功課簿掉在垃圾桶內,阿仔話老師話佢D字唔靓,今天阿仔話自己發燒唔番學,因怕老師罵他.唉!!只是一個幼稚園生,不至於要這樣吧!!所以我定必向老師了解清楚,以免我想錯方向怪了老師,對大家都公平D.
大家有咩方面讓我開解阿仔??

Rank: 3Rank: 3


325
5#
發表於 11-12-1 23:11 |顯示全部帖子
原帖由 TYma 於 11-12-1 13:42 發表
借此機會讓小朋友體會到各種老師都有,若我遇到類似不公平的對待,我會鼓勵小朋友同情這位老師的心理可能病咗,或者有咩事影響咗心緒,同埋會同小朋友講這並不是你的錯,我們原諒這位老師吧!

都講吓我在音小參加家長會D ...


衷心的感謝SIUYI 和 TYMA的留言.
音小家長與音小教孩子的理念一致,我好感動,因為你們和音小老師明白孩子是獨特的,各有差異,與自己比較昨天的自己,而不是與人比較.我深深體會教育是這樣,
11月家長會前,老師在阿仔家課冊上寫上他做事欠積極,其實每次我回應都寫感謝老師跟進孩子問題,語句常欣賞老師
也叫老師致電給我回覆,但沒有回電.結果家長日老師俾同學D習作叫我看看別人的字體如何工整,作為媽媽的我真不好受,當然還有一連串令老師不滿...佢話其他家長已經叫孩子串字,否則不能銜接小學.
TYMA的回應中提及與孩子一起諒解老師,真的很好,我十分認同也提醒自己,THANKS!!
‹ 上一主題|下一主題