教育王國

標題: 東涌誇區自行 [打印本頁]

作者: fibe0313    時間: 3 天前     標題: 東涌誇區自行

黎緊小朋友升小五,準備呈分試。
唔知自行可以選咩學校好,大家有好的建議嗎?
女兒小一到小四的成績比較不穩定,無特異功能,平均考級3至16,主要係比較好靜,同埋個人動作好慢,有時仲會做唔哂d卷。數學比較弱,大概考7x至92分之間,多是8字頭,其他科都還好,多有9字頭。每次都係因數學科而拉低名次。
如果數學又再炒,考級20之內,誇區自行的學校有咩推薦呢?
佢心儀表姐間中學,銘基,如果只考級20,自行會否有難度呢。

作者: LeeCC    時間: 前天 10:40

荃灣廖寶珊,近荃灣站
作者: Poyau    時間: 前天 11:53

fibe0313 發表於 26-6-25 21:21
黎緊小朋友升小五,準備呈分試。
唔知自行可以選咩學校好,大家有好的建議嗎?
女兒小一到小四的成績比較不 ...

請問有無學校近年升中派位結果
級20左右自行官津直資有什麼取錄?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5