教育王國
標題: 請問有無家長收到嘉諾撒聖瑪利學校插班結果通知? [打印本頁]
作者: laog 時間: 昨天 13:53 標題: 請問有無家長收到嘉諾撒聖瑪利學校插班結果通知?
請問有無家長收到嘉諾撒聖瑪利學校插班結果通知?我們6月13日面試。睇從前的帖子,有小朋友面試一周內收到offer。我淨係想知道學校有未開始通知被錄取既學生。
作者: libra2018 時間: 昨天 17:27
今年咁早開始面試真好!(emoji)
Good luck !

作者: laog 時間: 昨天 18:31
回覆 libra2018 的帖子
謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |