教育王國

標題: 培僑插班 [打印本頁]

作者: lhcykl    時間: 前天 23:32     標題: 培僑插班

有冇人申請培僑插班?有冇消息?好似好少人提培僑插班,其實係唔係冇得考?
作者: ccc康鈣c    時間: 4 小時前

如果係插班中學,你可以去小紅書睇吓,好多人放上網





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5