教育王國

標題: 下年呈分試 [打印本頁]

作者: Skyler67    時間: 25-2-7 20:47     標題: 下年呈分試

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RainyRice    時間: 25-2-8 00:38

Skyler67 發表於 25-2-7 20:47
話時話有冇人呈分試係冇搵補習社幫手啊?係咪應該需要?小朋友都有提過吓,佢成績算係中上,我覺得仲可以再 ...

本帖最後由 RainyRice 於 25-3-1 00:13 編輯

如果小朋友成績中上又提過吓,相信是至小朋友想爭取更好成績?小朋友既然這麼上進又決心,家長當然應該全力支持。唔使理其他人有冇補習


作者: Nikobb    時間: 25-2-8 17:39

本帖最後由 Nikobb 於 25-2-8 17:41 編輯

有冇搵補習社要睇個人能力,我見過真係有d小朋友唔洗搵補習社下,雖然未到考第一,但成績都好好
作者: 7海    時間: 25-2-11 14:09

我阿仔P5,今年搵左補習,佢成績中上,成日錯埋啲唔小心,數學今次級一,唔知關唔關補習事,

作者: TAIOU4    時間: 25-2-11 23:46

本帖最後由 TAIOU4 於 25-2-11 23:47 編輯

你覺得自己教得好過補習
咁就唔洗浪費時間補習
不過一切都要量力而為
搞唔掂用錢解決到就用錢解決

補習好多時有自校卷他校卷及出版社題庫
已經差唔多出o左一半貓
你唔介意自己子女靠背答案考試就冇問題

我細路小四疫情冇堂上補o左一年
主要補返好中文同數學
過完疫情間補習都好盡責
晚晚補到10點先返屋企
我想教的她也沒有精神時間學
只有時間學補習教o個套
我就頂唔順決定唔補自己教

成績可能有一段時間會先跌一跌
但可教她學識自己溫書Tip題
到中學都唔洗特別花時間去教
反之同學到o左中學都要繼續搵人補
我諗要考完DSE先有得停

作者: chiusinyu717    時間: 25-2-12 07:58

睇你個人能力啦,補習班有平有貴,但係貴又未必一定好,都要睇師資,同埋你小朋友同老師夾唔夾
作者: kpc2015    時間: 25-2-13 12:44

如果負擔得到, 我覺得最好去補下. 本身成績不差, 就揾間呈分試補習社專操學校試題, 教答題技巧, 幫助拿高分的, 好的補習班會有幫助. 好多時, 小朋友唔喺唔識, 只是答案唔完全符合, 就失分. 子女如有心補, 應該支持. 如果沒有去補, 其他同學因有補習進步過頭, 名次落後就唔抵了.     
作者: lukalukaaaa    時間: 25-2-13 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: korebb    時間: 25-2-15 13:36

試下又無壞既,話晒都係下年先考呈分試
作者: shumkayee    時間: 25-2-17 16:11

冇,都係靠自己,佢唔肯補,話自己搞掂
作者: ~喵~    時間: 25-2-20 08:45

大女就冇,不過細女有,online補緊Eng
作者: yuenyyy    時間: 25-2-24 13:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goo1gle    時間: 25-2-26 08:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chingmenu    時間: 25-3-1 00:04

呈分試梗係緊張啲㗎啦,我用開私人補習使唔使介紹俾你?
作者: libbytsang    時間: 25-3-3 00:43

我都想知,泥睇下邊個老師好 哈哈
作者: Skyler67    時間: 25-3-3 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Skyler67    時間: 25-3-3 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Skyler67    時間: 25-3-3 17:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seecic754    時間: 25-3-3 19:27

goo1gle 發表於 25-2-26 08:11
既然小朋友有提即係佢覺得都有需要㗎喇
你有冇聽過蘇sir?
我個仔跟開佢

我2個女都用zoom上堂,因為有時放學後會去婆婆家,zoom就冇地區限制…
不過zoom有時佢會發夢咁…

作者: goo1gle    時間: 25-3-4 15:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goo1gle    時間: 25-3-4 15:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goo1gle    時間: 25-3-4 15:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: momomo087    時間: 25-3-6 14:01

搵補習社唔在乎價錢,只在乎適唔適合小朋友
作者: 豬QQ    時間: 25-3-6 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: applewonggg1203    時間: 25-3-6 19:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Skyler67    時間: 25-3-7 08:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 豆腐蒸蝦米    時間: 25-3-7 08:38

Skyler67 發表於 25-3-7 08:31
回覆 goo1gle 的帖子

Zoom都OK,我仲有個細要湊,因為46公司係學校附近,所以有時會叫46湊佢放學,咁可以 ...
補習當補品,有補品好過冇




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5