教育王國
標題: 自行中左已註冊, 如果之後私校有offer又想讀, 應該點做呢? [打印本頁]
作者: w01004743 時間: 19-12-18 09:50 標題: 自行中左已註冊, 如果之後私校有offer又想讀, 應該點做呢?
如題 - 虛心請教, 先謝謝大家!
作者: mayyylai 時間: 19-12-18 10:16
回覆 w01004743 的帖子
註冊私校,然後去津校取消。
作者: w01004743 時間: 19-12-18 10:29 標題: 回覆樓主:
請問是否要去津校拎返張註冊證先? 是否需正式寫信講明放棄學位? 謝謝解答

作者: Poyau 時間: 19-12-18 12:02
w01004743 發表於 19-12-18 10:29 
請問是否要去津校拎返張註冊證先? 是否需正式寫信講明放棄學位? 謝謝解答
...
請問間私校準唔準自行
如果準 可以先去私校留位
再寫信去津校放棄學位

作者: chlamlam 時間: 19-12-19 15:50 標題: 回覆樓主:
想問可唔可以私校照比留位費,遲幾個月先作最後決定?但張小一証仍然響分配左的自行分配學校到?

作者: Poyau 時間: 19-12-19 16:02 標題: 回覆樓主:
私校註冊不需要張証
但如私校唔準註冊官津就可能要交証
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |