教育王國

標題: 請問邊間小學有SECOND PHASE收生? [打印本頁]

作者: buzzjolo    時間: 19-11-8 10:59     標題: 請問邊間小學有SECOND PHASE收生?

如題 THANKS
作者: 毛毛寶寶    時間: 19-11-8 11:07

九真、播道、福小

作者: alice_lt    時間: 19-11-8 11:07

林文燦
作者: alice_lt    時間: 19-11-8 11:08

毛毛寶寶 發表於 19-11-8 11:07
九真、播道、福小
請問播道大約幾時會出 2nd phase?
作者: buzzjolo    時間: 19-11-8 11:10

本帖最後由 buzzjolo 於 19-11-8 11:13 編輯

回覆 毛毛寶寶 的帖子

thanks。。。福小係咪只限未申請過既報呢?

作者: 已刪除用戶    時間: 19-11-8 11:17

alice_lt 發表於 19-11-8 11:08
請問播道大約幾時會出 2nd phase?

統一派位放榜後

作者: alice_lt    時間: 19-11-8 11:21

buzzjolo 發表於 19-11-8 11:10
回覆 毛毛寶寶 的帖子

thanks。。。福小係咪只限未申請過既報呢?
YES ar
作者: alice_lt    時間: 19-11-8 11:21

Charlotte_mom 發表於 19-11-8 11:17
統一派位放榜後
Thank you
作者: buzzjolo    時間: 19-11-8 11:26

回覆 alice_lt 的帖子

I SEE 。。。THANKS AR~無機會THEN
作者: crazystone    時間: 19-11-8 11:32

buzzjolo 發表於 19-11-8 11:10
回覆 毛毛寶寶 的帖子

thanks。。。福小係咪只限未申請過既報呢?
第一round waiting的都可以申請, reject就不用了
作者: Poyau    時間: 19-11-8 14:23     標題: 回覆樓主:

見以下post 仲有另外幾間

http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3797615

作者: sushimama    時間: 19-11-8 15:27

我知嶺小,德雅,九真,聖母⋯⋯去年六月都有得叩/申請

作者: Poyau    時間: 19-11-8 16:02     標題: 回覆樓主:

本帖最後由 Poyau 於 19-11-8 16:02 編輯

······

作者: mamameowmeow    時間: 19-11-8 23:00

培僑果日聽校長講, 都有得重新申請

作者: VERACHAN    時間: 19-11-8 23:48

毛毛寶寶 發表於 19-11-8 11:07
九真、播道、福小

九真是否已經無得報名?

作者: C9Ma    時間: 19-11-9 01:03

crazystone 發表於 19-11-8 11:32
第一round waiting的都可以申請, reject就不用了

第一round waiting 好似寫信,唔係再報名喎!

作者: Wychai    時間: 19-11-9 01:05

陸慶濤

作者: Connie00083    時間: 19-11-9 13:33

mamameowmeow 發表於 19-11-8 23:00
培僑果日聽校長講, 都有得重新申請

請問當時有提到幾時可以再申請嗎?

作者: buzzjolo    時間: 19-11-12 09:44

回覆 Poyau 的帖子

thanks ...
作者: siukabv3v    時間: 19-11-13 15:22

Connie00083 發表於 19-11-9 13:33
請問當時有提到幾時可以再申請嗎?

我都想知!

作者: afterall    時間: 19-11-13 16:02

mamameowmeow 發表於 19-11-8 23:00
培僑果日聽校長講, 都有得重新申請

我都想知幾時可以再申請?tks jm

作者: mamameowmeow    時間: 19-11-20 18:22

佢果日講今次二面備取生名單會保留到八月初定中, 之後就會取消有關名單。 無論係有無一面, 二面, 或從未申請都可在八月申請插小一班, 從新面試。 係8月初定中定尾唔記得了。 我問過培僑家長, 呢次通常係 call siblings.  但我覺得可再試下。

作者: alice_lt    時間: 19-11-22 21:03

Connie00083 發表於 19-11-9 13:33
請問當時有提到幾時可以再申請嗎?

培僑講過 6 月大抽獎後

作者: mamameowmeow    時間: 19-11-22 22:58

是6月? 咁我記錯8月了。 大家到時到候再睇睇





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5