教育王國
標題: 舊油天 vs 黃宣 [打印本頁]
作者: laamcheung 時間: 19-7-2 12:28 標題: 舊油天 vs 黃宣
急問:住黃埔、有妹妹跟尾,請教吓會揀邊間?舊油有校車嗎?

作者: e2way 時間: 19-7-2 12:49 標題: 回覆樓主:
落樓下番學是最理想的

作者: wendyyiu 時間: 19-7-2 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ETCM 時間: 19-7-2 13:57
阿妹兩間都直入,揀舊油
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |