教育王國
標題: 九龍塘聖家與聯合道聖家分別 [打印本頁]
作者: lunchtime55 時間: 19-6-29 01:31 標題: 九龍塘聖家與聯合道聖家分別
請問2間聖家都是同一機構, 升中又是同一間, 為什麼九龍塘聖家出名咁多呢?除了交通方便及校舍較大之外, 還有沒有其他因素? 真的很想了解多一點, 謝謝幫忙 !
作者: qwer1124 時間: 19-6-29 17:11
lunchtime55 發表於 19-6-29 01:31 
請問2間聖家都是同一機構, 升中又是同一間, 為什麼九龍塘聖家出名咁多呢?除了交通方便及校舍較大之外, 還有 ...
想問吓九龍塘聖家有邊方面出名?

作者: mayyylai 時間: 19-6-29 17:33
回覆 lunchtime55 的帖子
兩間係分柝出來的,但九龍塘每級有 4 班,而聯合道只有 2 班
作者: 十分鐘 時間: 19-6-29 17:48
mayyylai 發表於 19-6-29 17:33 
回覆 lunchtime55 的帖子
兩間係分柝出來的,但九龍塘每級有 4 班,而聯合道只有 2 班 ...
唔係三班99個嗎?

作者: kwaisoso 時間: 19-6-29 19:35
邊間谷d?

作者: mayyylai 時間: 19-6-29 20:43
回覆 十分鐘 的帖子
Sorry, 係每級 3 班
作者: apple1990 時間: 19-6-29 22:24
lunchtime55 發表於 19-6-29 01:31 
請問2間聖家都是同一機構, 升中又是同一間, 為什麼九龍塘聖家出名咁多呢?除了交通方便及校舍較大之外, 還有 ...
點解覺得九龍塘聖家較出名?因為胡校長夠出位常常見報?!其實,兩所聖家升中成績都差不多!
作者: chkwu 時間: 19-6-29 22:36
中學是同一間,還是都各自有中學?
作者: 十分鐘 時間: 19-6-30 00:40
mayyylai 發表於 19-6-29 20:43 
回覆 十分鐘 的帖子
Sorry, 係每級 3 班

,對唔住,我應該加個表情,如果唔係,好似好掘咁語氣

作者: 十分鐘 時間: 19-6-30 00:40
chkwu 發表於 19-6-29 22:36 
中學是同一間,還是都各自有中學?
同一間,二間一起瓜分85%

作者: hopeclover 時間: 19-6-30 09:01
九龍塘聖家
1. 普教中
2. 2測2考 (有錯請指正)
3. 校舍大及新,近地鐵站
九龍城聖家
1. 6年廣教中,普通話是獨立一科,考試不計分,只出成績表grade
2. 3考 (考試前有小測,不計分,幫助溫書)
3. 校舍相對細,今年禮堂完成翻新工程
歡迎大家補充及指正
作者: lunchtime55 時間: 19-7-1 02:14
回覆 apple1990 的帖子
叩門人數比較多
作者: apple1990 時間: 19-7-1 07:46
lunchtime55 發表於 19-7-1 02:14 
回覆 apple1990 的帖子
叩門人數比較多
叩門人數較多,原因係大部分家長覺得九龍塘聖家校舍新,而且叩門位較多!聯合道聖家校舍舊也是事實,但兩所聖家升中成績差不多,因大部分妹妹都會升書院。
作者: lunchtime55 時間: 19-7-2 14:24
回覆 十分鐘 的帖子
二間一起瓜分, 聯合道得3班, 好似更著數 
作者: se6b03 時間: 19-7-2 14:59
我唔係太理解,如果係兩校升同一間直屬中學。大家瓜分85%的直屬學額,係大家平分,按比例,還是成績好果間會分到多d位呢?如果係以成績好就分多d位,咁兩校之間咪會長期出現惡性競爭?
作者: lunchtime55 時間: 19-7-2 15:27
有冇 NET Teacher ?
作者: mayyylai 時間: 19-7-2 15:31
回覆 lunchtime55 的帖子
有,但阿女話佢今年四年級冇,我唔知點解 
作者: lunchtime55 時間: 19-7-2 15:35
謝謝你回覆, 是否一星期只有一堂? 還是NET TEACHER 教英文呢?
作者: mayyylai 時間: 19-7-2 15:48
回覆 lunchtime55 的帖子
我依稀記得舊年三年級係一星期一堂,午飯後
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |