教育王國
標題: Del [打印本頁]
作者: mollylyly 時間: 19-6-21 20:13 標題: Del
本帖最後由 mollylyly 於 19-7-13 14:50 編輯
地點同學費不是問題。
有冇用家可分享下。
萬分感激。

作者: 為食公主 時間: 19-6-21 20:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mollylyly 時間: 19-6-21 20:19 標題: 回覆樓主:
唔係呀

作者: Lycy 時間: 19-6-21 20:41
理論上唔會同時有這兩個offer

作者: Diversifyedu 時間: 19-6-21 21:06
Lycy 發表於 19-6-21 20:41 
理論上唔會同時有這兩個offer
可能考到SPB叩LS呢

作者: 為食公主 時間: 19-6-21 21:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aaqq_mom 時間: 19-6-21 21:34 標題: 回覆樓主:
LS for sure!

作者: mollylyly 時間: 19-6-21 21:40
aaqq_mom 發表於 19-6-21 21:34 
LS for sure!
Can you share more?

作者: annie133 時間: 19-6-21 21:40
mollylyly 發表於 19-6-21 20:13 
地點同學費不是問題。
有冇用家可分享下。
萬分感激。
照常理都會㨂LS卦

作者: 為食公主 時間: 19-6-21 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aaqq_mom 時間: 19-6-21 22:06
回覆 mollylyly 的帖子
以中學計,無論學術,數理,音樂,運動,校舍,甚至學生的自信心和歸屬感,LS全勝。你如果唔係覺得LS比Spb好,你為何叩門呢?
作者: mollylyly 時間: 19-6-21 22:07
aaqq_mom 發表於 19-6-21 22:06 
回覆 mollylyly 的帖子
以中學計,無論學術,數理,音樂,運動,校舍,甚至學生的自信心和歸屬感,LS全勝 ...
Thanks. 我只係想了解多 d

作者: hapi_mami 時間: 19-6-21 22:08
aaqq_mom 發表於 19-6-21 22:06 
回覆 mollylyly 的帖子
以中學計,無論學術,數理,音樂,運動,校舍,甚至學生的自信心和歸屬感,LS全勝 ...
升中方面呢?

作者: mollylyly 時間: 19-6-21 22:10 標題: 回覆樓主:
有 spc 用家嗎?想了解下中學情況

作者: aaqq_mom 時間: 19-6-21 22:30
回覆 hapi_mami 的帖子
升中百分比,當然Spcps升上Spc比較高,但Lsps和Lsc係直屬關係,Lsc收小學部的百分比已算很不錯了。
作者: Soundervolt 時間: 19-6-21 22:58
LS係一間普通津校,梗係楝SPB啦。

作者: mollylyly 時間: 19-6-21 23:01
Soundervolt 發表於 19-6-21 22:58 
LS係一間普通津校,梗係楝SPB啦。
是用家嗎?可以講下 spb優勝的地方嗎?

作者: ar_mak 時間: 19-6-21 23:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soundervolt 時間: 19-6-21 23:10
ar_mak 發表於 19-6-21 23:08 
好小可會見到你講大話喎.
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-21 23:11 編輯
你又點知我講大話呢? 咁LS真係一間津校嘛。

作者: citygirl 時間: 19-6-21 23:23
Soundervolt 發表於 19-6-21 22:58 
LS係一間普通津校,梗係楝SPB啦。
本帖最後由 citygirl 於 19-6-21 23:24 編輯
哈,又講反話啦

作者: Soundervolt 時間: 19-6-21 23:35
citygirl 發表於 19-6-21 23:23 
本帖最後由 citygirl 於 19-6-21 23:24 編輯
哈,又講反話啦
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-22 00:00 編輯
哈哈!你地點解話我講反話?津校收生參差,嚟自任何家庭背景都有。直資學生被揀過,千挑萬選,讀得直資嘅家庭都會對子女嘅教育比較上心,而且肯花資源去栽培子女,津校點會有得比呀!有直資梗係揀直資啦。
BTW,LSPS只係一間中文小學。

作者: cyndiwong 時間: 19-6-21 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyndiwong 時間: 19-6-21 23:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小曳人 時間: 19-6-22 08:01
首先,早兩年我都答過相同問題,仔唔想轉,家長最後揀咗LS,無後悔
details 我唔知,case 係插小二,住九龍嘅,無弟弟添
不過純睇CP值,LS 贏硬
但係要講peer group,咁又真係雜d嘅
但講上中學嘅%,舊年所有band 1 + 2 都經派位收哂喎,夠好未? SPB 收得都唔會係band 3 啦....
作者: wondermom210 時間: 19-6-22 11:43 標題: 回覆樓主:
LS for sure

作者: citygirl 時間: 19-6-22 11:51 標題: 回覆樓主:
我覺得睇地區啦,分分鐘每日都有課外活動,唔近都幾頭痕

作者: mollylyly 時間: 19-6-22 13:17
小曳人 發表於 19-6-22 08:01 
首先,早兩年我都答過相同問題,仔唔想轉,家長最後揀咗LS,無後悔
details 我唔知,case 係插小二,住九 ...
謝謝你。你是spb轉去LS? 兩間都讀過?

作者: cafeva 時間: 19-6-22 13:19
cyndiwong 發表於 19-6-21 23:59 
中文小學不是問題,st Paul co-ed也是中文小學,但中英文水平也很超班
點樣超班法?
作者: cyndiwong 時間: 19-6-22 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soundervolt 時間: 19-6-24 18:52
cyndiwong 發表於 19-6-22 17:23 
co Ed 基本上直升中學,中學DSE英文九成達level 5, 中文五至六成以上達level5, IB 平均分40以上, 以男女校 ...
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-24 23:01 編輯
部份開辦IB嘅直資(包括SPCC/DBS)會對外招收中五六IB課程嘅學生,所以攞高分命中率特別高,IB成績好未必全完係佢地嘅功勞。

作者: pekovian 時間: 19-6-24 19:46
cyndiwong 發表於 19-6-22 17:23 
co Ed 基本上直升中學,中學DSE英文九成達level 5, 中文五至六成以上達level5, IB 平均分40以上, 以男女校 ...
秘聞coed曾派中一學生去考英文DSE (幾多人考就唔知啦),大部分人拎level 4。

作者: manmonster 時間: 19-6-24 21:32
回覆 pekovian 的帖子
好有興趣中一學校學生如何可在現有機制下考 DSE。以學校考生抑或是自修生身份?
作者: pekovian 時間: 19-6-24 21:43
manmonster 發表於 19-6-24 21:32 
回覆 pekovian 的帖子
好有興趣中一學校學生如何可在現有機制下考 DSE。以學校考生抑或是自修生身份? ...
我又無深究,只係一次聚會中有朋友既朋友係coed英文科老師,佢咁講我地就咁聽。

作者: CHAN88999 時間: 19-6-24 22:41
pekovian 發表於 19-6-24 21:43 
我又無深究,只係一次聚會中有朋友既朋友係coed英文科老師,佢咁講我地就咁聽。
...
呢啲咪叫吹水唔抺咀囉! 呢度講親 coed 都係咁......
作者: pekovian 時間: 19-6-24 23:00
CHAN88999 發表於 19-6-24 22:41 
呢啲咪叫吹水唔抺咀囉! 呢度講親 coed 都係咁......
佢有無吹水我就唔知啦,宜家都仲教緊。不過coed學生英文能力強係無庸置疑既,好佩服佢地幾乎全部接收小學部既學生(中文小學),中學都可以做到英文成績咁好,90% lv5+,好想知係點煉成

作者: 小曳人 時間: 19-6-25 09:46
以我所知,DSE 無得自修,但要d學生提早考公開試嘅,有朋友幾年前提過,顏保齡會
其實市面上唔少公開試都可以自修,無需要捉住DSE呢個term,會唔會係GCE 呀?
作者: 小曳人 時間: 19-6-25 09:48
pekovian 發表於 19-6-24 23:00 
佢有無吹水我就唔知啦,宜家都仲教緊。不過coed學生英文能力強係無庸置疑既,好佩服佢地幾乎全部接收小學 ...
因為中文小學都可以有好嘅英文囉! 而且,學生嘅英語能力好,未必同學校有關
作者: 小曳人 時間: 19-6-25 09:50
mollylyly 發表於 19-6-22 13:17 
謝謝你。你是spb轉去LS? 兩間都讀過?
唔係我,係有人問過我,最終佢轉咗
作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 09:58
pekovian 發表於 19-6-24 21:43 
我又無深究,只係一次聚會中有朋友既朋友係coed英文科老師,佢咁講我地就咁聽。
...
DSE自修生要求之一,係要夠19歳
如要經學校報考DSE, 必需提交S5同S6既SBA
叫你D朋友作故仔都要做吓功課,否則只係顯得佢地係幾咁無知
作者: Yanamami 時間: 19-6-25 10:05
hkpapa852 發表於 19-6-25 09:58 
DSE自修生要求之一,係要夠19歳
如要經學校報考DSE, 必需提交S5同S6既SBA
或者係做DSE既past papers而唔係考?
作者: mollylyly 時間: 19-6-25 10:06
小曳人 發表於 19-6-25 09:50 
唔係我,係有人問過我,最終佢轉咗
兩間都是很好的男校
請問佢有否分享下用家的睇法?

作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 10:07
小曳人 發表於 19-6-25 09:46 
以我所知,DSE 無得自修,但要d學生提早考公開試嘅,有朋友幾年前提過,顏保齡會
其實市面上唔少公開試都可 ...
DSE可以自修,不過自修生報考要夠19歳,同埋好似最多只能考6/7科,無得考8/9科做狀元。
作者: 小曳人 時間: 19-6-25 10:08
hkpapa852 發表於 19-6-25 09:58 
DSE自修生要求之一,係要夠19歳
如要經學校報考DSE, 必需提交S5同S6既SBA
唔怪之得,從來無聽過前輩提呢條路.... (個個都係自修IAL)又學到野! Thx!
作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 10:08
本帖最後由 hkpapa852 於 19-6-25 10:12 編輯
Yanamami 發表於 19-6-25 10:05 
或者係做DSE既past papers而唔係考?
咁可能只係用past paper某一題嚟計添。
作者: 小曳人 時間: 19-6-25 10:10
Yanamami 發表於 19-6-25 10:05 
或者係做DSE既past papers而唔係考?
其實咁都可行,我仔都做咗一份iGCSE past paper.... 不過唔係英文,係數學
作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 10:11
本帖最後由 hkpapa852 於 19-6-25 10:12 編輯
小曳人 發表於 19-6-25 10:10 
其實咁都可行,我仔都做咗一份iGCSE past paper.... 不過唔係英文,係數學
IGCSE只係中四/五程度既試
作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 10:19
cyndiwong 發表於 19-6-21 23:59 
中文小學不是問題,st Paul co-ed也是中文小學,但中英文水平也很超班
「中文小學」對於有B1a直屬中學或一條龍嘅學校唔會有影響(反而較有彈性),佢地當然唔會俾小學部嘅學生英語水平唔能夠達到英中既要求,否則(津校)會變成中中就大件事。

作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 10:22
Soundervolt 發表於 19-6-25 10:19 
「中文小學」對於有B1a直屬中學或一條龍嘅學校唔會有影響(反而較有彈性),佢地當然唔會俾小學部嘅學生英 ...
SPCC P1約140人,P6得番~120人,不過S1收240人。去到S6又得番~180人畢業,到底有幾多人可以由P1讀到S6畢業呢?
作者: 小曳人 時間: 19-6-25 10:31
hkpapa852 發表於 19-6-25 10:11 
IGCSE只係中四/五程度既試
唔好咁啦,我仔得小六咋!我已覺得佢好叻架喇!
聽聞 (係聽聞~ no sure 架) 顏保齡以前要中3考公開試英文,佢地整體英文係高兩年
作者: Lindytiger 時間: 19-6-25 10:46
pekovian 發表於 19-6-24 23:00 
佢有無吹水我就唔知啦,宜家都仲教緊。不過coed學生英文能力強係無庸置疑既,好佩服佢地幾乎全部接收小學 ...
咪就係8x 分都叫成績好唔得,叫學生返屋企反思點樣可以做好啲囉

作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 10:47
小曳人 發表於 19-6-25 10:31 
唔好咁啦,我仔得小六咋!我已覺得佢好叻架喇!
聽聞 (係聽聞~ no sure 架) 顏保齡以前要中3考公開試英文, ...
從DSE英文科成績所見,NPL唔似有高兩年既水平。
作者: Lindytiger 時間: 19-6-25 10:51
hkpapa852 發表於 19-6-25 10:22 
SPCC P1約140人,P6得番~120人,不過S1收240人。去到S6又得番~180人畢業,到底有幾多人可以由P1讀到S6畢業 ...
之前有另一個post 講過,神校出神一般嘅成績,總有原因嘅

作者: hkpapa852 時間: 19-6-25 10:52
Lindytiger 發表於 19-6-25 10:51 
之前有另一個post 講過,神校出神一般嘅成績,總有原因嘅
因為有神掌(神一般的家長)囉!
作者: 雲牛 時間: 19-6-25 11:48
唔係讀又想知, 因為準備緊寫報紙稿?
作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 12:29
mollylyly 發表於 19-6-25 10:06 
兩間都是很好的男校
請問佢有否分享下用家的睇法?
其實樓主點解認為「兩間都是很好的男校」?閣下本身對兩間學校有甚麼印象同睇法?

作者: mcl203 時間: 19-6-25 13:08
hkpapa852 發表於 19-6-25 10:22 
SPCC P1約140人,P6得番~120人,不過S1收240人。去到S6又得番~180人畢業,到底有幾多人可以由P1讀到S6畢業 ...
仲可以P6既120人,唔等於S1開學仲有120人~~~

作者: mollylyly 時間: 19-6-25 14:19
Soundervolt 發表於 19-6-25 12:29 
其實樓主點解認為「兩間都是很好的男校」?閣下本身對兩間學校有甚麼印象同睇法?
...
我都係爬文。有錯請用家幫忙更正
兩間都係傳統名校,直資課程較深,活動多,老師有愛心,大部分直升。津校冇教深,重術和體育,直升中學比率50/50。

作者: 小曳人 時間: 19-6-25 14:57
LS升中比率一定唔係50/50
band 1 率已經有接近60%
而舊年係有玩派位而乙一又有揀LSC嘅band 2生,都入哂
合共約80%
作者: b3410 時間: 19-6-25 15:11
hkpapa852 發表於 19-6-25 10:22 
SPCC P1約140人,P6得番~120人,不過S1收240人。去到S6又得番~180人畢業,到底有幾多人可以由P1讀到S6畢業 ...
應該P5 至F2最多學生出出入入,因為海外升學的原因。
作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 15:51
mollylyly 發表於 19-6-25 14:19 
我都係爬文。有錯請用家幫忙更正
兩間都係傳統名校,直資課程較深,活動多,老師有愛心,大部分直升。津校 ...
一間學校嘅質素唔係用免費或收費去區分。而且教學並非只係睇深淺而係睇成效,教得好深但教得唔好,幾深都冇用。活動多唔多都係睇學校嘅方針,跟亦係官津直私無關,如果讀LS又鍾意參加活動,可以每日攰到返屋企即刻瞓著。老師有冇愛心都要睇彩數同緣份,唔可以一概而論,不過LS或SPB都係有規模嘅學校,點樣去處理學生或老師之間嘅關係亦有好多規範同指引,雖然老師未必好到好似保母一樣,但又唔可以話冇愛心咁差。
LS係直屬中小學,基本上會盡收埋B2學生,若果讀咗六年都係B3學生,就算中學部繼續侵你玩,睇怕都會害咗貴子弟。

作者: mollylyly 時間: 19-6-25 16:05
Soundervolt 發表於 19-6-25 15:51 
一間學校嘅質素唔係用免費或收費去區分。而且教學並非只係睇深淺而係睇成效,教得好深但教得唔好,幾深都 ...
你是 LS家長吧,謝謝回覆。爬文見到好多老師走。LS的老師如何?supportive 同 encouraging嗎?

圖片附件: 1561449944657.JPEG (19-6-25 16:05, 243.05 KB) / 下載次數 62
/forum.php?mod=attachment&aid=MzAwNzE3fDdmOGM5NzZlfDE3ODI0MzYyNDR8MA%3D%3D

作者: Yanamami 時間: 19-6-25 16:10
走六个老師唔算多,我女私小某年就走1x个老師,多过佢double.
作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 16:17
mollylyly 發表於 19-6-25 16:05 
你是 LS家長吧,謝謝回覆。爬文見到好多老師走。LS的老師如何?supportive 同 encouraging嗎?
...
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 16:33 編輯
LSPS喺全港其中一間最多老師嘅小學,有人退休,有人有自己前途嘅需要,或個人理由,老師流動交替,任何學校都有。幾位老師算正常吧。

作者: b3410 時間: 19-6-25 16:21
Soundervolt 發表於 19-6-25 16:17 
好多?究竟有幾多?幾個?LSPS喺全港其中一間最多老師嘅小學,有人退休,有人有自己前途嘅需要,或個人理 ...
我哋小學教的好好的一位老師就係過檔去咗LS
作者: mollylyly 時間: 19-6-25 16:24 標題: 回覆樓主:
本帖最後由 mollylyly 於 19-6-25 16:25 編輯
所以想了解下,你對 LS的老師感覺如何?

作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 16:27
b3410 發表於 19-6-25 16:21 
我哋小學教的好好的一位老師就係過檔去咗LS
我仔當年班主任就係懷孕照到係仔,即刻由MCS轉去LSPS教書

作者: annie133 時間: 19-6-25 16:55
Soundervolt 發表於 19-6-25 16:27 
我仔當年班主任就係懷孕照到係仔,即刻由MCS轉去LSPS教書
做老師真好

作者: 小曳人 時間: 19-6-25 17:41
Soundervolt 發表於 19-6-25 16:27 
我仔當年班主任就係懷孕照到係仔,即刻由MCS轉去LSPS教書
近年?
大約6年前聽到,MCS / LS 有不明文規距,會收對方老師d 小朋友,而直到6年前,先有第一個MCS 老師嘅仔係叩門唔入 (兩個叩,一個唔入),但嗰年,好似有LS 老師嘅女係入到MCS
作者: 小曳人 時間: 19-6-25 17:48
任何學校都有好老師,亦有唔好嘅老師
我自己有個唔熟嘅中學同學响LSPS教 (阿老師so far 未教過我兩個仔),佢就係好typical 老派思想,因為未教過d仔,所以無緣得知老師係咪好人,不過嗰種氣場,絕對係樣樣事跟"傳統"辦事嘅感覺
另外,人與人嘅關係係化學反應,對我仔最最差嘅老師,係同班家長學生大讚嘅好老師!所以唔同人嘅感受可以完全唔同
作者: chkwu 時間: 19-6-25 18:14
小曳人 發表於 19-6-25 17:48 
任何學校都有好老師,亦有唔好嘅老師
我自己有個唔熟嘅中學同學响LSPS教 (阿老師so far 未教過我兩個仔), ...
我自己子女在同一間幼稚園,同一位老師,對哥哥的評價是“講唔出有咩優點”,對妹妹的評價是“講唔出有咩缺點”
作者: mollylyly 時間: 19-6-25 19:02
小曳人 發表於 19-6-25 17:48 
任何學校都有好老師,亦有唔好嘅老師
我自己有個唔熟嘅中學同學响LSPS教 (阿老師so far 未教過我兩個仔), ...
我朋友都係甘講,話老師較死版, 不過佢加多句話自己仔曳,不能作準。

作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 19:08
小曳人 發表於 19-6-25 17:41 
近年?
大約6年前聽到,MCS / LS 有不明文規距,會收對方老師d 小朋友,而直到6年前,先有第一個MCS 老師嘅 ...
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 19:41 編輯
三年前算唔算近年?「不明文規距」即係唔係規距囉,一間美國教會,一間法國教會,兩間教會同辦學團體各自運作冇任何關係,唔好成日聽埋尐「傳聞」當事實,嗰位老師應該仲喺LSPS,您聽到學校咁多傳聞,冇理由唔知佢係邊位喎

作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 19:38
annie133 發表於 19-6-25 16:55 
做老師真好
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 20:09 編輯
咁都要夠quali又剛啱有vacancy,而且學校肯請先至得。EK成日都有家長話留意各大名津小學有冇招聘校工。

作者: 小曳人 時間: 19-6-25 20:50
本帖最後由 小曳人 於 19-6-25 20:53 編輯
Soundervolt 發表於 19-6-25 19:08 
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 19:41 編輯
三年前算唔算近年?「不明文規距」即係唔係規距囉,一 ...
應該唔係傳聞,起碼去到我呢層未算,因為同我講嘅係MCS老師
所以,3年前就合理,因為LSPS已由6年前起唔係必收MCS d仔 (但聽聞前任校長都仲有俾叩門面試)
但如果你話多於6年,就應該無可能
作者: chkwu 時間: 19-6-25 21:11
Soundervolt 發表於 19-6-25 19:38 
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 20:09 編輯
咁都要夠quali又剛啱有vacancy,而且學校肯請先至得。E ...
去做清潔姨姨多唔多vacancy ? 
作者: ar_mak 時間: 19-6-25 22:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soundervolt 時間: 19-6-25 23:10
小曳人 發表於 19-6-25 20:50 
應該唔係傳聞,起碼去到我呢層未算,因為同我講嘅係MCS老師
所以,3年前就合理,因為LSPS已由6年前起唔係 ...
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 23:25 編輯
我就您呢個「傳聞」直接打電話問過兩位同我喺PTA共事過,亦喺LSPS任教十多年嘅教職員,佢地都二口同聲話從來冇尐咁嘅事,而且冇任何特別關照其他友校。
不過您可以話就算嗰尐喺學校十幾年嘅教職員都唔知呢個「事實」,就好似有人話俾我知LSPS有精英班,只因為係「隱性精英班」連我地係家長都唔會知,但只有佢比我地更清楚。

作者: Soundervolt 時間: 19-6-26 13:13
ar_mak 發表於 19-6-25 22:23 
唔知你講緊幾多年前,古代既校工,打掃為主; 現代既校工,為左要配合時代,都需要具備多元技能.
首先要有個保 ...
校役工作範圍一般都係清潔、搬運、外勤等簡單工作,如果有齊您所講嘅技能履歷,學校都唔會請得起佢做校工啦。
話時話,朋友被「白鴿籠」影到超過法定一倍速度,需要上法庭(必需停牌),佢竟然揾咗一位七十幾歲伯伯去頂罪,上庭時裁判官望一望佢然後話:「阿叔,幾十歲揸得咁快......?你下次同車主都唔好再揸得咁快喇.....停牌半年,落樓下交錢!」

作者: Soundervolt 時間: 19-6-26 13:16
chkwu 發表於 19-6-25 21:11 
去做清潔姨姨多唔多vacancy ?
如果咁認真,(海泓道)新油天真係聘請緊校工,有興趣可以試試!

作者: annie133 時間: 19-6-26 13:25
Soundervolt 發表於 19-6-26 13:13 
校役工作範圍一般都係清潔、搬運、外勤等簡單工作,如果有齊您所講嘅技能履歷,學校都唔會請得起佢做校工 ...
車主都要停?

作者: Soundervolt 時間: 19-6-26 17:18
annie133 發表於 19-6-26 13:25 
車主都要停?
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-27 00:13 編輯
車主唔使停牌,只係個裁判官明知伯伯頂罪又奈佢唔何,幽佢一默啫。(其實裁判官見唔少呢尐情況)

作者: ar_mak 時間: 19-6-26 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soundervolt 時間: 19-6-27 00:08
ar_mak 發表於 19-6-26 23:56 
咁我又唔明勒,如果個阿伯真係出黎頂罪,只要佢上到法庭死都唔認罪,個官都係奈佢唔何,而家無啦啦就咁罰錢+停 ...
嗰位阿伯當然同車主之前傾掂數出庭頂罪,不過頂罪最大風險唔係俾法官踢爆,而係如果車主本身嘅罪並非超速咁簡單(例如危險駕駛)而冇對頂罪人講清楚,簽咗檢控書上到庭認罪分分鐘要被判社會服務令甚至坐監,所以奉勸大家唔好咁做。

作者: ar_mak 時間: 19-6-27 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar_mak 時間: 19-6-27 00:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b3410 時間: 19-6-27 07:42
ar_mak 發表於 19-6-27 00:13 
我就您呢個回應直接打電話問過兩位小學同窗,亦喺校役界打滾了超過30年,桃李滿門,佢地都二口同聲話,邊個 ...
咁做校工真係高增值行業,如果再去讀一個教師課程,可能將來可以轉GS老師?如果大學畢業搵唔到適合的工作,先去做校工,再自我增值,都係一個好好的方法喎!
作者: Soundervolt 時間: 19-6-27 09:23
b3410 發表於 19-6-27 07:42 
咁做校工真係高增值行業,如果再去讀一個教師課程,可能將來可以轉GS老師?如果大學畢業搵唔到適合的工作, ...
可能而家好多校長都係由校工做起,非常勵志!

作者: hkpapa852 時間: 19-6-27 09:32
ar_mak 發表於 19-6-25 22:23 
唔知你講緊幾多年前,古代既校工,打掃為主; 現代既校工,為左要配合時代,都需要具備多元技能.
首先要有個保 ...
直資學校校工要求同官津校相信一定有分別
而且你講緊貴校個校工,到底係真正既校工,定係校長個老公?(無記錯的話,佢係貴校外號叫校公)
作者: mcl203 時間: 19-6-27 09:54
Soundervolt 發表於 19-6-27 00:08 
嗰位阿伯當然同車主之前傾掂數出庭頂罪,不過頂罪最大風險唔係俾法官踢爆,而係如果車主本身嘅罪並非超速 ...
我試過被人踢車,當場喝止佢,佢驚到走左去,留低自己架車係路中心,當時自己又掛住打電話報警,打完唔見左部車走左。兩個月後警察約認人,認人中我話全部都唔係,踢車果個後生仔,呢度全部人老過佢。其後,CID同我私下講,唔係呢架車使鬼帶埋律師黎認人咩。有時,專業執法者見識真係專業。車主為個仔乜都可以攬上身,刑毀都照攬~

作者: ar_mak 時間: 19-6-27 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar_mak 時間: 19-6-27 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar_mak 時間: 19-6-27 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkw88 時間: 19-7-1 20:19
回覆 mollylyly 的帖子
兩間完全吾同级數的學校, 冇得比較
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |