教育王國

標題: 優才2nd in討論 [打印本頁]

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-8 11:01     標題: 優才2nd in討論

今年改左2次面試,2nd in 係咩形式?家長講座又無講,上年家長好似要同考生讀英文書。

作者: babybaby2014    時間: 19-2-8 11:24     標題: 回覆樓主

咁幾百人考。一日過,可以考幾久?你考幾點。如果年組隔半小時。應該吳考英文?

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-8 11:33

babybaby2014 發表於 19-2-8 11:24
咁幾百人考。一日過,可以考幾久?你考幾點。如果年組隔半小時。應該吳考英文?
...

3:00 pm, 你意思家長都唔洗in?

作者: anna424316    時間: 19-2-8 16:10

lkwkenneth 發表於 19-2-8 11:33
3:00 pm, 你意思家長都唔洗in?

冇可能唔in家長,second in回條上寫著要40分鐘,咁多人in,真係唔知點in,有冇機會group in(emoji)

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-8 16:22

anna424316 發表於 19-2-8 16:10
冇可能唔in家長,second in回條上寫著要40分鐘,咁多人in,真係唔知點in,有冇機會group in(emoji)
...

可能學校都未決定點in

作者: babybaby2014    時間: 19-2-8 16:24

anna424316 發表於 19-2-8 16:10
冇可能唔in家長,second in回條上寫著要40分鐘,咁多人in,真係唔知點in,有冇機會group in(emoji)
...

前幾年一定in 家長。小孩都已經in 了一次。再in 什麼。第一次中英數都考了。

作者: MayBride    時間: 19-2-13 08:39     標題: 回覆樓主

我都想知。係咪全部二面都是今個星期六?

作者: hohoho888    時間: 19-2-13 09:09

MayBride 發表於 19-2-13 08:39
我都想知。係咪全部二面都是今個星期六?
是呀

作者: belgiumchoco    時間: 19-2-16 14:03

今日in完,感覺好好呀

作者: Kioga_san    時間: 19-2-16 14:28

見咁多間,優才安排最好!
作者: marcowong96    時間: 19-2-16 14:42

Kioga_san 發表於 19-2-16 14:28
見咁多間,優才安排最好!

人好似不多

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 14:59

Kioga_san 發表於 19-2-16 14:28
見咁多間,優才安排最好!

大人細路都問,仲要講故事

作者: babymamaloveyou    時間: 19-2-16 15:06

本帖最後由 babymamaloveyou 於 19-2-16 15:06 編輯

回覆 lkwkenneth 的帖子

上年也是。中文or英文故事?

作者: belgiumchoco    時間: 19-2-16 15:13

babymamaloveyou 發表於 19-2-16 15:06
回覆 lkwkenneth 的帖子

上年也是。中文or英文故事?

過完今日再講,仲未in哂

作者: Phinephine77    時間: 19-2-16 15:15     標題: 回覆樓主

知唔知有無3rd in?

作者: wahlaiest    時間: 19-2-16 15:52

面試安排過程好好,好流暢,但見完個老師,感覺差左,個老師好一般,完全感覺唔到佢有愛心,講野冇尾音,希望佢係中學部老師唔係小學部
作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 15:56

belgiumchoco 發表於 19-2-16 15:13
過完今日再講,仲未in哂

都無關係,我感覺面試老師有點hea, 係度吹水,一路睇鐘,見未夠時間,特登揾野問。

作者: legolas625    時間: 19-2-16 16:02

老師都係人……俾你都攰
作者: belgiumchoco    時間: 19-2-16 16:23

lkwkenneth 發表於 19-2-8 11:01
今年改左2次面試,2nd in 係咩形式?家長講座又無講,上年家長好似要同考生讀英文書。
...

今年2nd in 既時間同1st in 表現有冇關係?

作者: rachel_cty    時間: 19-2-16 16:27     標題: 回覆樓主

我都覺今日好流暢
安排好好
我個老師好 nice

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 16:37

rachel_cty 發表於 19-2-16 16:27
我都覺今日好流暢
安排好好
我個老師好 nice

都幾nice既,同我地傾附近有咩玩,單車公園咁咁

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 16:38

belgiumchoco 發表於 19-2-16 16:23
今年2nd in 既時間同1st in 表現有冇關係?

個人感覺,2nd in前大局已定。

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 16:39

legolas625 發表於 19-2-16 16:02
老師都係人……俾你都攰

感覺佢唔攰,起勢同我地傾將軍澳附近環境

作者: assado    時間: 19-2-16 16:45

lkwkenneth 發表於 19-2-16 16:39
感覺佢唔攰,起勢同我地傾將軍澳附近環境

本帖最後由 assado 於 19-2-16 16:47 編輯

你答晒問題, 又多時間剩, 有offer 机會好大, 否則老師㸃會同你介紹學校附近環境。

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 16:47

assado 發表於 19-2-16 16:45
本帖最後由 assado 於 19-2-16 16:47 編輯

你答晒問題, 又多時間剩, 有offer 机會好大, 否則老師㸃會同 ...

我覺得係,所以我認為未2nd in已比左分

作者: assado    時間: 19-2-16 16:49

lkwkenneth 發表於 19-2-16 16:47
我覺得係,所以我認為未2nd in已比左分

你往附近 ? 如果系, 又加10分

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-16 17:09

assado 發表於 19-2-16 16:49
你往附近 ? 如果系, 又加10分

正是,我一講左我住在tko, 佢就同傾假日有邊度去。

作者: bird06    時間: 19-2-16 18:35

assado 發表於 19-2-16 16:49
你往附近 ? 如果系, 又加10分

住得近有分?之前聽人講有d直資會有偏好,唔知係咪真

作者: hohoho888    時間: 19-2-18 09:31

本帖最後由 hohoho888 於 19-2-18 09:35 編輯
lkwkenneth 發表於 19-2-16 16:38
個人感覺,2nd in前大局已定。

有同感! 你IN 上午定下午?
我唔覺得成個2nd in 是考到d乜
我果個是阿sir, 成個對答佢都唔知有乜問好既感覺
除左望下大家個樣外, 唔知得著d 乜呀真係


作者: marcowong96    時間: 19-2-18 09:55

hohoho888 發表於 19-2-18 09:31
有同感! 你IN 上午定下午?
我唔覺得成個2nd in 是考到d乜
我果個是阿sir, 成個對答佢都唔知有乜問好既感覺 ...

可能今年in 嘅人無往年龍年咁多,打幾個折,所剩不多

作者: hohoho888    時間: 19-2-18 09:56

marcowong96 發表於 19-2-18 09:55
可能今年in 嘅人無往年龍年咁多,打幾個折,所剩不多
我估最後有show up 2nd 既應該有5-600 左右

作者: Sing13    時間: 19-2-18 10:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hohoho888    時間: 19-2-18 10:24

Sing13 發表於 19-2-18 10:12
優才Sec In 咁多老師一齊In, 包括中學老師, 又唔是考學術, 評分標準是咩呢?

培僑Sec In時,唔使見家長, ...
培僑我無研究呀

不過直資好多都有一輪是in 家長
港同: 1st 學生, 2nd 學生, 3rd both

優才以前是: 1st 學生, 2nd both, 3rd 學生
今年由in 3次變 in 2 次 total


作者: Sing13    時間: 19-2-18 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vivianz    時間: 19-2-18 10:49

hohoho888 發表於 19-2-18 09:31
有同感! 你IN 上午定下午?
我唔覺得成個2nd in 是考到d乜
我果個是阿sir, 成個對答佢都唔知有乜問好既感覺 ...

面試時,老師一直強調今日就係睇下有朋友有冇長高……然後叫家長問問題嘅時候又話,自己係高小嘅老師,可能有d問題唔一定答到……

真係唔明白2nd in係咩遊戲規則……

作者: hohoho888    時間: 19-2-18 11:42

vivianz 發表於 19-2-18 10:49
面試時,老師一直強調今日就係睇下有朋友有冇長高……然後叫家長問問題嘅時候又話,自己係高小嘅老師,可 ...
有冇長高 <--

咁就更加肯定大局在2nd 前已定...
我覺得最有趣是咁多唔同既老師點樣可以加埋之後做到結果?
有d 聽聞真係好有心機問, 有d 就hea 問
then 之後果個體能遊戲又simple 到好似搵d野攪下, 比佢地跳下咁, 唔覺是考d 乜成個flow...


作者: hohoho888    時間: 19-2-18 11:45

Sing13 發表於 19-2-18 10:34
優才三年前是1st 學生.2nd 家長3rd 學生特別是第二輪,出唔到線唔好話唔關家長事.
...
我有睇過d 舊文, 之前2nd 問家長既問題是有關學校既教學
因為之前2nd in 在家長課之前就要in
今年是家長課上左一半in, 就沒問家長呢d野, 只係casual 傾計
可能學校覺得再問就好似問書咁
同埋上左一半已西走唔少集郵家長
仲在的唔多唔少都有心同知道優才是點


作者: lkwkenneth    時間: 19-2-18 13:42

hohoho888 發表於 19-2-18 09:31
有同感! 你IN 上午定下午?
我唔覺得成個2nd in 是考到d乜
我果個是阿sir, 成個對答佢都唔知有乜問好既感覺 ...
下午

我地坐低左就係度吹水, 老師間中又睇下鐘, 好似等時間過, 最後佢問我地有冇問題問, 問完照計就講再見了, 但佢一望未夠鐘, 突然又攞本書出黎叫我地睇, 講完故事就完了


我好肯定講故事係用黎拖時間的

作者: KKLmama    時間: 19-2-18 13:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcowong96    時間: 19-2-18 14:12

KKLmama 發表於 19-2-18 13:59
一早定了Result嘅 feel 喎或者主要係睇份功課做成點去決定?

查實優才有無機會趕上跟港同睇齊?

作者: Sailor-Moon    時間: 19-2-18 14:26

lkwkenneth 發表於 19-2-18 13:42
下午

我地坐低左就係度吹水, 老師間中又睇下鐘, 好似等時間過, 最後佢問我地有冇問題問, 問完照計就講再見 ...

親子輪流講故事係面試的一部分,要卑分的。面試我的是副校,面試過程有問有答很流暢,態度很親切,好識引導小朋友回答。

作者: Sing13    時間: 19-2-18 14:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkwkenneth    時間: 19-2-18 14:38

marcowong96 發表於 19-2-18 14:12
查實優才有無機會趕上跟港同睇齊?

將來既野邊個知,成績又唔係話差好遠既

作者: hohoho888    時間: 19-2-18 14:39

lkwkenneth 發表於 19-2-18 13:42
下午

我地坐低左就係度吹水, 老師間中又睇下鐘, 好似等時間過, 最後佢問我地有冇問題問, 問完照計就講再見 ...
唔係啊
講故是指定動作來呀, 唔通佢忘了...


作者: hohoho888    時間: 19-2-18 14:40

本帖最後由 hohoho888 於 19-2-18 14:41 編輯
Sailor-Moon 發表於 19-2-18 14:26
親子輪流講故事係面試的一部分,要卑分的。面試我的是副校,面試過程有問有答很流暢,態度很親切,好識引 ...

你就好啦, 你IN 上午定下午?
是聶副校?


作者: sadaco    時間: 19-2-18 16:12

回覆 hohoho888 的帖子

聶副校有負責面試? 我地早上IN 見佢同校長出黎接待及在操場睇小朋友玩遊戲, 沒有在面試室
作者: assado    時間: 19-2-18 16:27

marcowong96 發表於 19-2-18 14:12
查實優才有無機會趕上跟港同睇齊?

要靠晒你小朋友了

作者: hohoho888    時間: 19-2-18 16:33

sadaco 發表於 19-2-18 16:12
回覆 hohoho888 的帖子

聶副校有負責面試? 我地早上IN 見佢同校長出黎接待及在操場睇小朋友玩遊戲, 沒有在 ...
係呀, 我見佢在外面的
但有可能中間有入去IN 麻, 我估ja


作者: assado    時間: 19-2-18 16:36

Sing13 發表於 19-2-18 14:37
睇比咩啦?五級以上百分比港同叻D.但如果3322率.咁優才依兩年都好過港同.優才2018 DSE成績進步唔少.我就 ...

論名氣, 成績, 港同都好些。

作者: sh_rowena    時間: 19-2-18 20:18     標題: 回覆樓主:

我都有去,雖然感覺同各位一樣,覺得咁快完,問題都未問家長,已經覺得失望,因為最心儀

但最後老師有講,希望9月見到你!

留左一絲希望比我

作者: assado    時間: 19-2-19 09:34

sh_rowena 發表於 19-2-18 20:18
我都有去,雖然感覺同各位一樣,覺得咁快完,問題都未問家長,已經覺得失望,因為最心儀

但最後老師有講, ...

GT 是你心儀小學第幾位先? 到時offer 多, 花多眼亂, 你到未必見到老師了

作者: hohoho888    時間: 19-2-19 09:38

sh_rowena 發表於 19-2-18 20:18
我都有去,雖然感覺同各位一樣,覺得咁快完,問題都未問家長,已經覺得失望,因為最心儀

但最後老師有講, ...

老師都心裡明白, 知道通常都報好多間...
請問你IN 上午嗎


作者: sh_rowena    時間: 19-2-19 11:24

hohoho888 發表於 19-2-19 09:38
老師都心裡明白, 知道通常都報好多間...
請問你IN 上午嗎

pm

作者: sh_rowena    時間: 19-2-19 11:25

assado 發表於 19-2-19 09:34
GT 是你心儀小學第幾位先? 到時offer 多, 花多眼亂, 你到未必見到老師了
...

1st choice

作者: hom320    時間: 19-2-19 12:21

我係上午IN,男老師好有耐性,問左仔仔好多問題,我覺得主要睇小朋友表現,反而家長都係問一兩條問題就算。
好想快點28號知結果。

作者: hohoho888    時間: 19-2-19 14:54

hom320 發表於 19-2-19 12:21
我係上午IN,男老師好有耐性,問左仔仔好多問題,我覺得主要睇小朋友表現,反而家長都係問一兩條問題就算。 ...
成個過程都係focus 在小朋友度

作者: hom320    時間: 19-2-19 14:56

回覆 hohoho888 的帖子

係囉,等我仲準備左好多學校資料
作者: hohoho888    時間: 19-2-19 15:00

hom320 發表於 19-2-19 14:56
回覆 hohoho888 的帖子

係囉,等我仲準備左好多學校資料
me too
我已經準備左好多ans


作者: anpanman_baby    時間: 19-2-19 15:08

hohoho888 發表於 19-2-19 15:00
me too
我已經準備左好多ans

Third in 主要睇親子關係,GT重視家校合作,學術個part first in 已考,其實入讀GT父母參與度都要比較高,所以學校都好重視父母表現架

作者: hohoho888    時間: 19-2-19 15:26

anpanman_baby 發表於 19-2-19 15:08
Third in 主要睇親子關係,GT重視家校合作,學術個part first in 已考,其實入讀GT父母參與度都要比較高, ...
就係囉
而家個問題是佢無比我去表現呀


作者: anpanman_baby    時間: 19-2-19 15:30

hohoho888 發表於 19-2-19 15:26
就係囉
而家個問題是佢無比我去表現呀

本帖最後由 anpanman_baby 於 19-2-19 15:30 編輯

講故事個part 已經係啦,同埋同小朋友傾計時你2公婆以反應已經睇到親子關係同是否怪獸家長。叫你地一齊坐係到又冇乜問你野唔代表冇考緊你呀。


作者: hom320    時間: 19-2-19 15:34

hohoho888 發表於 19-2-19 15:26
就係囉
而家個問題是佢無比我去表現呀
臨尾趁有幾分鐘比阿仔預備講故事時,我老公補充個人意見...好搞笑
作者: hohoho888    時間: 19-2-19 15:37

anpanman_baby 發表於 19-2-19 15:30
本帖最後由 anpanman_baby 於 19-2-19 15:30 編輯

講故事個part 已經係啦,同埋同小朋友傾計時你2公婆 ...
即係佢地想唔想要怪獸呀?

作者: anpanman_baby    時間: 19-2-19 15:41

hohoho888 發表於 19-2-19 15:37
即係佢地想唔想要怪獸呀?

梗係啦

作者: hohoho888    時間: 19-2-19 15:42

anpanman_baby 發表於 19-2-19 15:41
梗係啦
梗係唔想要?

作者: moneapig    時間: 19-2-19 22:08

hom320 發表於 19-2-19 12:21
我係上午IN,男老師好有耐性,問左仔仔好多問題,我覺得主要睇小朋友表現,反而家長都係問一兩條問題就算。 ...

是否2樓視藝室?

作者: hom320    時間: 19-2-19 22:10

moneapig 發表於 19-2-19 22:08
是否2樓視藝室?

我係3樓班房

作者: Toy.Poodle    時間: 19-2-19 23:18

anpanman_baby 發表於 19-2-19 15:30
本帖最後由 anpanman_baby 於 19-2-19 15:30 編輯

講故事個part 已經係啦,同埋同小朋友傾計時你2公婆 ...

有啲咩跡象睇到係咪怪獸?

作者: anpanman_baby    時間: 19-2-20 00:02

Toy.Poodle 發表於 19-2-19 23:18
有啲咩跡象睇到係咪怪獸?

我估咋.....例如小朋友答問題,家長覺得小朋友答得未夠或不好,會立即搶答補飛、小朋友答得唔滿意,家長立即黑面,咁上下掛

作者: assado    時間: 19-2-20 07:03

Toy.Poodle 發表於 19-2-19 23:18
有啲咩跡象睇到係咪怪獸?

本帖最後由 assado 於 19-2-20 12:29 編輯

大家都有看過怪獸片集, 劇中的怪獸會唔會對住超人笑呀? 會唔會講多謝及唔該 ?
怪獸最犀利嘅武器就係噴火。

作者: Toy.Poodle    時間: 19-2-20 10:42

assado 發表於 19-2-20 07:03
本帖最後由 assado 於 19-2-20 09:40 編輯

怪獸會唔會對住超人笑呀? 會唔會講多謝及唔該 ?

仲有踩爛晒啲枱櫈

作者: sh_rowena    時間: 19-2-20 21:08

Toy.Poodle 發表於 19-2-20 10:42
仲有踩爛晒啲枱櫈

好想快d到28號

作者: belgiumchoco    時間: 19-2-21 10:32

sh_rowena 發表於 19-2-20 21:08
好想快d到28號

仲有一星期,好快啦

作者: belgiumchoco    時間: 19-2-21 10:33

係咪會分conditional offer and first waiting?

作者: vivianz    時間: 19-2-21 10:43

回覆 belgiumchoco 的帖子

應該係吧,學校好似要保證最后真係讀小一嘅家長都上過堂,咁waiting就一定要上堂啦。
作者: Debbie6636    時間: 19-2-21 18:46     標題: 回覆樓主

其實會唔會有reject?

作者: jessnyt    時間: 19-2-21 22:47     標題: 回覆樓主:

本帖最後由 jessnyt 於 19-2-22 17:39 編輯




作者: lkwkenneth    時間: 19-2-21 23:11

本帖最後由 lkwkenneth 於 19-2-22 10:28 編輯
jessnyt 發表於 19-2-21 22:47
雖然我小朋友有講故事同有答老師野,但大部分都係點頭同擰頭,部分唔知點答仲唔出聲,係甘望住我! 家長係 ...

唔洗咁驚,我都係估2nd in前已計左好多分。

作者: freshbt    時間: 19-2-22 06:13

本帖最後由 freshbt 於 19-2-22 09:19 編輯
rachel_cty 發表於 19-2-16 16:27
我都覺今日好流暢
安排好好
我個老師好 nice

X 2
值得一讚

我都覺今日好流暢
安排好好
面見我女兒個老師好 nice



作者: assado    時間: 19-2-22 08:56

freshbt 發表於 19-2-22 06:13
X 2
值得一讚

幼稚園家點睇GT

作者: hohoho888    時間: 19-2-22 09:17

lkwkenneth 發表於 19-2-21 23:11
唔法咁驚,我都係估2nd in前已計左好多分。

係,我諗2nd 前就算未成定局都已成左大部份
2nd 結果可能只是一, 兩成
回想番gt 果套應該是一路都計分
家長堂遲到會用另一張紙, 就睇得出佢地不止睇出席率
同埋學校是選學生之餘, 又選家長, 如果1st 後focus 在家長, 好有理由相信家長果份功課學校睇得好重


作者: freshbt    時間: 19-2-22 09:23

本帖最後由 freshbt 於 19-2-22 09:24 編輯
hohoho888 發表於 19-2-18 09:56
我估最後有show up 2nd 既應該有5-600 左右

X2
請問有冇人in時間遲過3pm ? 即係3:40pm 甚至4:20pm?



假設估計
50/session x 12 sessions (9am-5pm) = 600 show up

Aug 26 1st in 3999
Sep28 1st in result 1300waiting , 2xxx reject
Feb 16 2nd in show up 600 , 600 no show waiting (= reject )
Feb 28 2nd in result 124位 , 1百幾 conditional offer 兼註册放棄大抽奬, 4百幾 1st waiting, 0 reject
Jun 1 後正式註册並立開始call waiting





作者: hohoho888    時間: 19-2-22 09:26

本帖最後由 hohoho888 於 19-2-22 09:28 編輯
freshbt 發表於 19-2-22 09:23
X2
請問有冇人in時間遲過3pm ? 即係3:40pm 甚至4:20pm?


好似4點後沒有了, 可能last 是3:40


作者: hohoho888    時間: 19-2-22 09:31

本帖最後由 hohoho888 於 19-2-22 09:32 編輯
freshbt 發表於 19-2-22 09:23
X2
請問有冇人in時間遲過3pm ? 即係3:40pm 甚至4:20pm?

家長課我同c6各上了兩次
剛好我上了第一同第四次
第一堂, 禮堂滿哂仲要上樓上, 第四堂禮堂都坐唔滿, 大約2/3,
所以都可以估計1300 人最後仲在既大約得一半
又在2nd in 前剛好有d學校出offer,
所以可能show up 2nd 既大約是1300/2, 再打個九折 (我估嫁ja)



作者: belgiumchoco    時間: 19-2-22 09:47

hohoho888 發表於 19-2-22 09:31
家長課我同c6各上了兩次
剛好我上了第一同第四次
第一堂, 禮堂滿哂仲要上樓上, 第四堂禮堂都坐唔滿, 大約2 ...

好似有2場架

作者: hohoho888    時間: 19-2-22 09:53

belgiumchoco 發表於 19-2-22 09:47
好似有2場架
係有兩場, 當2場是平分1300人
而我覺得我果場既情況第二場一樣有咁既情況

當然啦, 都係假設
我是早場


作者: Kioga_san    時間: 19-2-22 11:11

2ND IN個陣, 其實問題好簡單,但睇到小朋友同家長好多野。
老師係問完問題后, 有逐一解釋面試同問問題目的。當中老師主要留意小朋友邊方面的表現。而哩方面表現, 家長未必會留意, 因為真係唔起眼。好PRO!

要睇小朋友, 唔洗太複雜問題OR型式 (小朋友咁細, 識得幾多呀)?

你地諗下GT個理念, 就會發現今次面試真正目的。




作者: hohoho888    時間: 19-2-22 11:16

Kioga_san 發表於 19-2-22 11:11
2ND IN個陣, 其實問題好簡單,但睇到小朋友同家長好多野。
老師係問完問題后, 有逐一解釋面試同問問題目的。 ...
可能你果個面試老師detail d 所以大家get 到的唔同
我果個真係無咁細講, 只係casual walk
其他家長有d都有咁情況
佢是全校老師都幫手in,
可能你遇上入學組既老師所以知道既野會多d

請問你覺得真正目的是什麼?


作者: vivianz    時間: 19-2-22 11:17

回覆 Kioga_san 的帖子

唔係好明白,哈哈哈
作者: lkwkenneth    時間: 19-2-22 11:36

Kioga_san 發表於 19-2-22 11:11
2ND IN個陣, 其實問題好簡單,但睇到小朋友同家長好多野。
老師係問完問題后, 有逐一解釋面試同問問題目的。 ...
可能背後既理念係咁, 但我覺得運作起上黎有困難, 個別老師執行唔到, 我個組既老師望鐘多個我地
作者: Kioga_san    時間: 19-2-22 11:44

其實無計, 面試都係要講運, 有老師好識問問題, 睇得出有HEART, 有老師就.....大家明架啦
我講少少,希望幫到大家 (話晒大家咁努力交左千字文同上足4堂) :D

1. 對話: 如果小朋友成家望家長 = 好/唔好?
2. EYE CONTACT
3. 理解老師問題
4. 老師同家長對話, 小朋友有冇參與
5. 伴讀圖書, 大約睇得出親子關係同小朋友理解/說話能力/創意

祝大家成功



作者: ddtt347    時間: 19-2-22 11:52

lkwkenneth 發表於 19-2-22 11:36
可能背後既理念係咁, 但我覺得運作起上黎有困難, 個別老師執行唔到, 我個組既老師望鐘多個我地 ...

same feeling……面試的老師小學部有,中學部又有,佢地平日面對的學生和關注點根本唔同,點都會影響佢地對小朋友的感覺。


作者: marcowong96    時間: 19-2-22 12:03

lkwkenneth 發表於 19-2-8 11:01
今年改左2次面試,2nd in 係咩形式?家長講座又無講,上年家長好似要同考生讀英文書。
...

如讀了優才小學,唔讀優才中學,還有無競爭力跳出大海?

作者: anpanman_baby    時間: 19-2-22 12:51

marcowong96 發表於 19-2-22 12:03
如讀了優才小學,唔讀優才中學,還有無競爭力跳出大海?

本帖最後由 anpanman_baby 於 19-2-22 12:51 編輯

有機會看看GT的功課同校本作業,睇完相信你唔會有咁的疑問


作者: hohoho888    時間: 19-2-22 12:58

我只知GT 有呈分
但想知佢呈分後, 會否話番比學生知是band 幾?
定係由於是龍校, 學生唔會知道自己咩band?
作者: marcowong96    時間: 19-2-22 13:03

anpanman_baby 發表於 19-2-22 12:51
本帖最後由 anpanman_baby 於 19-2-22 12:51 編輯

有機會看看GT的功課同校本作業,睇完相信你唔會有咁 ...

本帖最後由 marcowong96 於 19-2-22 13:28 編輯

本帖最後由 marcowong96 於 19-2-22 13:26 編輯

功課,校本不太清楚。

作者: assado    時間: 19-2-22 18:12

marcowong96 發表於 19-2-22 12:03
如讀了優才小學,唔讀優才中學,還有無競爭力跳出大海?

打算跳那間中學呀!

作者: lkwkenneth    時間: 19-2-22 18:43

marcowong96 發表於 19-2-22 12:03
如讀了優才小學,唔讀優才中學,還有無競爭力跳出大海?

好問題,有朋友個仔讀港同,想轉校,但擔心轉唔走,究竟係港同走難d定優才走難d?

作者: marcowong96    時間: 19-2-22 18:50

assado 發表於 19-2-22 18:12
打算跳那間中學呀!

如果轉,優才小學的中學校網是油尖旺還是西貢網呢?

作者: huicheukbb    時間: 19-2-22 20:59

lkwkenneth 發表於 19-2-22 18:43
好問題,有朋友個仔讀港同,想轉校,但擔心轉唔走,究竟係港同走難d定優才走難d?
...

你的朋友為何想由港同轉走?港同書院DSE成績很不錯啊!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5