教育王國
標題: 聖母vs德雅 [打印本頁]
作者: babybbmama 時間: 17-11-15 00:45 標題: 聖母vs德雅
本帖最後由 babybbmama 於 17-11-15 00:50 編輯
兩個小學都很相似,重學術,派位約六成band 1英中(有錯請更正),傳統及嚴。德雅脫直屬中學,聖母書院約band 2a。
小女喜歡學習,寫字、畫畫,但不太愛閱讀。能坐定守規矩。學術不強,中文還可以,但英文未學過文法,phonics 一般。理解力可以。請教各位,邊間冇咁谷和冇咁多功課及考試?我不想囡囡入讀後追得太辛苦。我想她小學建立自信,課程功課考試對她冇咁大壓力。
感謝大家🙏
決定之後,會立即放番一間出來,不會hold住學位。
作者: 1998Ruby1998 時間: 17-11-15 01:31
邊間會近屋企多 d?
我有兩個學生分別讀呢兩間。德雅功課量稍稍比聖母多。小朋友未學文法係正常。不過德雅英文教深一年,其他正常,而聖母就數學同英文教快半年。兩間都算傳統同比較嚴格。
按數據睇,深水埗區爭 Band 1 位比黃大仙會激烈更多,有 SFA、德雅自己同學、禮賢、崇真、嶺小等爭上智、聖母玫瑰、銘賢、黃捸珊、瑪利諾神父(後兩者有自己小學,少位畀外人)。黃大仙 GH 同音小都會爭入返自己學校,或者轉戰其他更叻嘅學校(例如 DG),學術程度近似嘅小學有錦泰同兩間嘉諾撒(不過嘉諾撒都好多人出去考其他區學校)。
聖母起碼有自己直屬中學,9 成入得返,起碼唔需要好似德雅咁搏命讀書。小學考得好的話,跳出去入保一,協和都相對之下比較容易。 
不過唔愛閱讀就好吃虧,作為父母真係要多多花時間培養。 
作者: babybbmama 時間: 17-11-15 08:20
謝謝分享,很有用的資訊,感謝萬分。
作者: fanfan411 時間: 17-11-15 23:26
1998Ruby1998 發表於 17-11-15 01:31 
邊間會近屋企多 d?
我有兩個學生分別讀呢兩間。德雅功課量稍稍比聖母多。小朋友未學文法係正常。不過德雅 ...
totally agree!! 我都會揀聖母

作者: caramelpudding 時間: 17-11-16 08:32 標題: 回覆樓主
德雅學術教深、谷、功課多,家長要陪做陪讀,深水埗多band 1女校,據知上智全級第一都係德雅上去的

作者: babybbmama 時間: 17-11-16 13:13
謝謝分享。即係德雅谷過及功課多過聖母?但升中競爭又激烈過聖母才可以入band 1英中?
作者: apple1990 時間: 17-11-16 13:42
本帖最後由 apple1990 於 17-11-16 14:08 編輯
babybbmama 發表於 17-11-16 13:13 
謝謝分享。即係德雅谷過及功課多過聖母?但升中競爭又激烈過聖母才可以入band 1英中?
...
應係升中深水埗校網大利女生,因有幾所 band 1 女校,令到女生上 band 1 學額足夠!
可以參孝 hkpapa852 喺 2015年11月 發表嘅相關意見如下:
九真/培道: 九真
兩都都在九龍城中學網, 同為基督教學校, 都有一間聯繫B2頭英小, 以B1率計和中學水平計, 九真較佳
禮賢/德雅: 德雅
兩都都在深水埗中學網, 同為沒有直屬/聯繫中學, 水不差不多. 德雅與聖母玫瑰為姊妹學校, 加上即實使與德中脫脫龍, 要上德中應該較外校生有優勢
九真/聖母: 九真
聖母直屬中學只是B2頭, 和九真同級, 水準亦差不多 (今年可能較九真差), 但中學網較九真差, 所以選九真
德雅, 九真:
兩者接近比較難決擇, 著眼點應放在中學想讀女校定男女校. 深水埗區B1中學以女校為主, 九龍城區以男女校為主.
作者: 1998Ruby1998 時間: 17-11-16 21:20
本帖最後由 1998Ruby1998 於 17-11-16 21:21 編輯
回覆 babybbmama 的帖子
德雅會谷過聖母,但升中黃大仙區競爭會細 d。如果谷得起、讀得書嘅,當然去德雅最好,深水埗網中學利女仔。但係如果真係谷唔起,唔想辛苦追成績,聖母會比較適合,始終有間中學墊底。德雅已斷龍,冇升中安全網,唔努力谷成績升中會比較吃力。
作者: 奈娜 時間: 17-11-18 17:50
1998Ruby1998 發表於 17-11-16 21:20 
回覆 babybbmama 的帖子
德雅會谷過聖母,但升中黃大仙區競爭會細 d。如果谷得起、讀得書嘅,當然去德雅最 ...
我想求意見,德小同聖母都收左妹妹。家姐宜家讀緊德小仲有德中聯系,但妹妹今屆已沒有。眼見家姐讀德小好辛苦,但可以一齊番放學放假考試,有reference可俾妹妹用,但又怕妹妹好似家姐一樣讀得辛苦但無中學backup。聖母每學期二測一考,音樂考試要出面學樂器,兩姊妹測驗考試時間完全唔一樣,但有中學backup. 究竟點選擇?

作者: 1998Ruby1998 時間: 17-11-18 18:16
回覆 奈娜 的帖子
你覺得兩個一齊同時間溫書應付考試,定係分開會好 d?有 d 家長想一家人一次過辛苦,先苦後甜。有 d 會想分開,專注一個。我有好多個家長,姐弟/兄弟讀同一間,考試都一定分身不暇(尤其大果個要準備呈分升中),要請我幫細佬溫書。有 d 家長就分開考,一個六月頭考,一個六月中考,剛剛好可以一次一個。
妹妹又谷唔谷得?谷得,深水埗區升中有利女仔。唔谷得,資質不如家姐的話,聖母會係個好靠山。起碼就算「放縱」,都穩陣有間 Band 2A 中學墊底。
姐姐同妹妹相隔幾多歲?如果係相差遠,一個小一,一個小五,可仲可以入德雅,因為都係辛苦頭兩年,請個老師幫下阿妹就得,可以之後自己跟返。如果一個小三,一個小一咁,就會好辛苦。
我有個德雅學生,佢妹妹都冇讀德雅(姐妹相隔 2 年),讀津校,因為家姐本身唔係好讀得書,一個已經夠辛苦。
作者: 奈娜 時間: 17-11-18 19:32
1998Ruby1998 發表於 17-11-18 18:16 
回覆 奈娜 的帖子
你覺得兩個一齊同時間溫書應付考試,定係分開會好 d?有 d 家長想一家人一次過辛苦,先 ...
你的分析很有用啊,多謝你。真係要細心研究妹妹究竟讀德雅,聖母定津校好呢。

作者: babybbmama 時間: 17-11-18 22:58
回覆 奈娜 的帖子
請問家姐現正是幾年級?請問德雅的程度真的很深嗎?是否很多功課?多默書、小測呢?請分享!我都怕教錯學校給囡囡。謝謝
作者: 奈娜 時間: 17-11-19 13:47
babybbmama 發表於 17-11-18 22:58 
回覆 奈娜 的帖子
請問家姐現正是幾年級?請問德雅的程度真的很深嗎?是否很多功課?多默書、小測呢?請分 ...
家姐現在四年級。德雅程度是又深又谷的,尤其英文和數學。每次教完一topic(中英數常),隔幾日就要小測,但唔會計落成績表的。只有考試及默書才計入成績表。星期一至四功課唔算太多,最尾一堂係功課堂,唔識可以即場問班主任或其他老師。回家可能只淨番少少功課做。一學期中英默各三次,今星期默中文,就下星期默英文。課程有時教得較快,多工作紙要溫。但德雅個個老師都錫學生,學生都好純好乖,家長又會互相支持。

作者: 奈娜 時間: 17-11-19 14:07
babybbmama 發表於 17-11-18 22:58 
回覆 奈娜 的帖子
請問家姐現正是幾年級?請問德雅的程度真的很深嗎?是否很多功課?多默書、小測呢?請分 ...
另外,除左頭一二三名,成績表係唔會show學生考試名次的。考完試唔會派卷回家,只會同學生在課堂核卷。家長要靠小朋友話番俾自己聽錯咩,或自己打番去問老師。

作者: babybbmama 時間: 17-11-19 23:01
謝謝你的資訊,很有用。
作者: 小鼠 時間: 17-11-20 07:42 標題: 回覆樓主
其實話德雅好谷,升中成績唔錯,點解小學排名唔高呢?請指教。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |