教育王國
標題: 想問港同語境如何? [打印本頁]
作者: SasamiMama 時間: 17-11-8 15:07 標題: 想問港同語境如何?
我老公幾着重英語,所以想問下係港同讀書嘅小朋友英文好唔好?Thanks!

作者: adriantai 時間: 17-11-8 15:31 標題: 回覆樓主:
入得直私學校讀的學生英文水平吾會差, 港同英文吾見得特別強

作者: ok3 時間: 17-11-8 15:54
adriantai 發表於 17-11-8 15:31 
入得直私學校讀的學生英文水平吾會差, 港同英文吾見得特別強
Yes. 俾小朋友讀得直私嘅家長, 都相對會比較有要求. 小朋友英文唔好, 我諗唔駛學校出聲, 家長自己都會諗掂佢......
作者: 已刪除用戶 時間: 17-11-8 16:17
本帖最後由 Charlotte_mom 於 25-6-11 17:34 編輯
Delete
作者: SasamiMama 時間: 17-11-8 17:09
Charlotte_mom 發表於 17-11-8 16:17 
2015年教育局做嘅校外評審報告
http://www.hkugaps.edu.hk/img/p/aboutus/file/esr_report_2015-02.pdf
P11 ...
Thanks! 咁即係英文口語水平都唔錯,對答可以流暢?

作者: PigPig710 時間: 17-11-10 10:01
SasamiMama 發表於 17-11-8 17:09 
Thanks! 咁即係英文口語水平都唔錯,對答可以流暢?
基本既對答係無問題, 如果你屋企平時都係英語為母語, 當然小朋友會更流暢, 我是用家, 港同英語水平偏高, 教既生寫亦不只限於一般水平, 很多機會閱讀或以課外書為教材, 因此亦有助提升他們英語水平。
作者: SasamiMama 時間: 17-11-11 18:01
PigPig710 發表於 17-11-10 10:01 
基本既對答係無問題, 如果你屋企平時都係英語為母語, 當然小朋友會更流暢, 我是用家, 港同英語水平偏高, 教 ...
多謝回覆!因為小朋友讀緊嘅幼稚園有NET班主任,所以而家英文程度都幾好,想上到小學可以維持依家嘅水平。我哋好鍾意港同,但係又唔知港同有幾多機會比我個女講英文,所以想問清楚。

作者: adriantai 時間: 17-11-11 18:27
SasamiMama 發表於 17-11-11 18:01 
多謝回覆!因為小朋友讀緊嘅幼稚園有NET班主任,所以而家英文程度都幾好,想上到小學可以維持依家嘅水平。 ...
揾英文小學啦(emoji)

作者: alantam2017 時間: 17-11-11 18:34 標題: 回覆樓主:
上次十五週年去,初中既小導遊唔想開口講英文,我諗英文底係有,會唔會始終小機會開口講? 中學有冇硬性規定同學之間要用英文/普通話?

作者: alantam2017 時間: 17-11-11 18:37
adriantai 發表於 17-11-11 18:27 
揾英文小學啦(emoji)
而家好多emi同學之間硬性規定講英文,上次wkf 3rd in 唔識路走,有班同學走黎主動用英文帶路,見佢地p.e.老師都用英文,語境唔錯

作者: ok3 時間: 17-11-12 16:24
alantam2017 發表於 17-11-11 18:37 
而家好多emi同學之間硬性規定講英文,上次wkf 3rd in 唔識路走,有班同學走黎主動用英文帶路,見佢地p.e. ...
其實出嚟做嘢嘅家長都知道, 語文(尤其英文)能力好, 自信主動, 對工作真係好重要。可惜,喺香港呢個功利嘅社會, 大家去評價一間學校時, 最後好多都只睇公開試成績
作者: adriantai 時間: 17-11-12 21:25
ok3 發表於 17-11-12 16:24 
其實出嚟做嘢嘅家長都知道, 語文(尤其英文)能力好, 自信主動, 對工作真係好重要。可惜,喺香港呢個功利嘅社 ...
因為有張沙纸係基本要求(emoji).....

作者: 已刪除用戶 時間: 17-11-12 22:50 標題: 回覆樓主
本帖最後由 Charlotte_mom 於 25-6-11 17:34 編輯
Delete
作者: alantam2017 時間: 17-11-13 00:10
Charlotte_mom 發表於 17-11-12 22:50 
咁公道講句,正如大學面試/去見工,人地點知你英文好唔好?除左傾計觀察都會睇公開試成績啦。早幾年我都有 ...
咁港同英文以外科目都用廣東話? (中文用普通話)
我見得三個 net, 會唔會唔夠分呢? 廿四班學生,一個net要揹起八班學生

作者: alantam2017 時間: 17-11-13 00:13
adriantai 發表於 17-11-12 21:25 
因為有張沙纸係基本要求(emoji).....
書面成績好唔等於語境好...
書面可以操
語境要浸

作者: 貝珠 時間: 17-11-13 21:04
alantam2017 發表於 17-11-13 00:13 
書面成績好唔等於語境好...
書面可以操
語境要浸
Agree, 但聞說DG 都唔多NET . 咁語境係邊度嚟?

作者: Abelmama 時間: 17-11-13 23:41
回覆 alantam2017 的帖子
講出重點。語境不止靠NET,同學先係關鍵。小女係語境超好的幼稚園上港同,開頭我地都不太習慣,始於終英文水平不及以前。但港同始終係中文學校,亦要顧及學生的程度不一,家長都要調節期望。識幾個比較重視英文的家長都有外補,始終語言要係適當的環境浸出來。
作者: alantam2017 時間: 17-11-14 00:04
貝珠 發表於 17-11-13 21:04 
Agree, 但聞說DG 都唔多NET . 咁語境係邊度嚟?
本帖最後由 alantam2017 於 17-11-14 00:07 編輯
以下係dg學生訪問,其中略知一二,學校營造語境,其實同學間就會跟隨。簡單d平民神直 tsl 一樣可以做到全英語境。
港同個語境就難捉摸,小學用中文教,中學用英文教,先唔講英文語境,如果小學學科例如"數學",升中math,學生會唔會catch up唔到? 又會唔會好似dg個訪問入面講,書面用英文,到講解又用中文呢? (自已讀地區一線emi, 當年真係用中文教英文課本)
-- ---- -- ---- --- --- ----
我們是英文學校,除了中文和中國歷史,所有科目都採用英文授課。和香港許多band 1,掛着英文學校的牌,但由於學生英文不好所以變成中文授課,英文教材的學校不同,老師上課都要講英文,連我們去教員室找老師也要用英文溝通(所以導致我這種英文好中文差的情況出現)。
學校的美籍、加籍、英籍、澳籍華人特別多,混血兒也不少。我們年級就有一個純印度人、一個蘇格蘭中國混血、一個中澳混血和一個日矇混血,太多了數不完。內地的學生也有五六個。
大家有時候溝通是說英文的,因為常有同學聽不懂中文俚語的情況發生。中英夾雜的對話比較常見。在這樣的語言環境下,我們學校部分畢業生英文程度也能和國際學校的學生媲美,就當是平價國際學校了。
應該講講的是我們的accent。我們日常說英文都是帶點美國口音的,但上台發言什麼的就全部換成英音了,拼寫也是用英式,我們老師說「Americans don't know how to spell. Use English」。 學校十分重視英文教育和兩文三語發展,校規規定同學之間聊天一定要用英文或普通話(不過沒人遵守,老師也沒有執行)。我們的普通話沒有普遍的香港口音,捲舌音鼻音還是分的蠻清楚的(我現在就在用拼音打字)

作者: alantam2017 時間: 17-11-14 00:26
Abelmama 發表於 17-11-13 23:41 
回覆 alantam2017 的帖子
講出重點。語境不止靠NET,同學先係關鍵。小女係語境超好的幼稚園上港同,開頭我 ...
外補未必浸到語境,小學長時間响學校,見老師、同學多過見外補老師,假設你隔日1:1外籍老師補底,一個月補15個鐘,支出唔少過8000。但係响學校一個月至小150個鐘講廣東話,到頭來最多英文成績比較好,但思考組織一定係中文模式。

作者: retriever 時間: 17-11-14 05:38
alantam2017 發表於 17-11-13 00:10 
咁港同英文以外科目都用廣東話? (中文用普通話)
我見得三個 net, 會唔會唔夠分呢? 廿四班學生,一個net要 ...
3個NET唔算太少了。一般官津一個 咁多。有英津小兩個,係舊生加家長損錢請既。
作者: LinusYip 時間: 17-11-14 06:29
alantam2017 發表於 17-11-13 00:10 
咁港同英文以外科目都用廣東話? (中文用普通話)
我見得三個 net, 會唔會唔夠分呢? 廿四班學生,一個net要 ...
今年港同有五個net
我女個主英文老師都係net
港同只有初小係net教,所以唔駛分哂24班
我覺得港同既學生英文‘語境’ok,有時都只用英文溝通,但只是有時。比普通官津當然好,但當然不能同DG比較
返而佢地普通話超強,因一年班已主力學拼音,又有少部分普通話為母語既同學

作者: Abelmama 時間: 17-11-14 13:46
回覆 alantam2017 的帖子
完全同意。呢個係無辦法之中的辦法,幾時都係學校同朋輩影響較為重要。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |