教育王國
標題: 培道和玫瑰岗,大家點拣? [打印本頁]
作者: alinazhou 時間: 17-11-8 10:46 標題: 培道和玫瑰岗,大家點拣?
本帖最後由 alinazhou 於 17-11-8 10:47 編輯
是女孩,哪个更好些?
作者: megwong1 時間: 17-11-8 16:18
除左我同你,應該唔多人有呢個選擇! 我响培道WHATSAPP GROUP 問過但無咩comment! 你要考慮
1) 校車
2) 培道HAPPY 過玫瑰崗 ( 我都問緊玫小個個星期默書/測驗/考試係咪好恐怖, 本身唔要一味得個谷字既學校)
3) 語境理應玫瑰崗好D
4) 學費加雜費加車費 玫小貴D
5) 升中 - 培道中學女校, 校網多B1 學校
玫瑰崗- 通常當佢無中學,因為話較差, 校網就本身唔差
6) 培小大班教,玫小小班 - 對我黎講好重要
7) 如果只作BACKUP, HOLD 培道抵D, 因為玫小正式註冊係5月, 但培道係大抽獎後. 如唔介意比錢,HOLD 晒,上埋玫小預備班再睇下情況
作者: kvvvcheung 時間: 17-11-15 11:14 標題: 回覆樓主:
push

作者: Felix223 時間: 17-11-15 11:27 標題: 回覆樓主:
本帖最後由 Felix223 於 17-11-15 11:27 編輯
其實兩間唔同嘅學校嚟嘅,一間happy School,另外一間都開心不過英文語景會好d,兩間學校都可以參加大抽奬。培道除了九龍城升中網派位都不過不失,仲有一間B2A的中學,玫瑰崗好似D用家多打算比小朋友升中放洋,中學部就麻麻,看你自己的取向邊個比較接近你。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |