教育王國
標題: Portfolio [打印本頁]
作者: TataNg 時間: 16-8-27 00:11 標題: Portfolio
如果唔交portfolio,会唔会有影响?

作者: Castella 時間: 16-8-27 00:51
回覆 TataNg 的帖子
你當然可以唔交, 只要面試表現出色過人, 一樣會收。
但是學校叫交, 點解唔交呢? 我在多個帖子講過portfolio的用途、怎樣做portfolio, 有興趣可參考。
作者: siden 時間: 16-8-27 09:21
如果話俾你聽完全唔會有影響,你會不會相信?
作者: siden 時間: 16-8-27 09:22
爬一爬文,這幾天有類似的post
作者: HK-MAN 時間: 16-8-27 11:02
TataNg 發表於 16-8-27 00:11 
如果唔交portfolio,会唔会有影响?
有得IN就應該影響唔大,到面試時就會問個小朋友...最大影響係唔交可能IN既機會都冇...
作者: LingShum 時間: 16-8-27 21:33 標題: 回覆:TataNg 的帖子
其實我都有諗過做唔做哩樣野好 間間學校理念都唔同 抽唔中就我要扣好多間 做死我
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |