教育王國

標題: Portfolio [打印本頁]

作者: TataNg    時間: 16-8-27 00:11     標題: Portfolio

如果唔交portfolio,会唔会有影响?




作者: Castella    時間: 16-8-27 00:51

回覆 TataNg 的帖子

你當然可以唔交, 只要面試表現出色過人, 一樣會收。
但是學校叫交, 點解唔交呢? 我在多個帖子講過portfolio的用途、怎樣做portfolio, 有興趣可參考。

作者: siden    時間: 16-8-27 09:21

如果話俾你聽完全唔會有影響,你會不會相信?
作者: siden    時間: 16-8-27 09:22

爬一爬文,這幾天有類似的post
作者: HK-MAN    時間: 16-8-27 11:02

TataNg 發表於 16-8-27 00:11
如果唔交portfolio,会唔会有影响?
有得IN就應該影響唔大,到面試時就會問個小朋友...最大影響係唔交可能IN既機會都冇...

作者: LingShum    時間: 16-8-27 21:33     標題: 回覆:TataNg 的帖子

其實我都有諗過做唔做哩樣野好 間間學校理念都唔同 抽唔中就我要扣好多間 做死我








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5