教育王國
標題: 剛上完優才首課,感覺如何 [打印本頁]
作者: Connie12747 時間: 15-9-24 21:06 標題: 剛上完優才首課,感覺如何
如題
作者: fishchow 時間: 15-9-24 21:47 標題: 回覆:Connie12747 的帖子
比預期軽鬆

作者: Pellamama 時間: 15-9-24 21:52 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
比預期好

作者: ozduckie 時間: 15-9-24 22:58 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
校長講話幾好,有得著。反而家長訪問有些悶,畢竟他兩個小孩完全係天才,坦白講好難有共鳴。

作者: nostradamus 時間: 15-9-25 10:36
本帖最後由 nostradamus 於 15-9-25 10:38 編輯
老實講, 我覺得無棏著。
第一part 校長講的是有關於天才兒童,雖然開宗明義已經話係open dicussion,無結論嘅野,但不知道他的重點在那,和他想帶出什麽信息。
第二part 最無聊,甚至有D反感有這樣的安排。請家長上來分享,本來我都有好大期望,希望了解一下其它優才家長的感受,及學習一下其它家長的教育方法。點知道校長安排了那位家長是有一對天才小孩(兩個IQ145 以上),14/16 嵗就跳班入U,全程講佢地拿了什麽獎,什麽時候跳班。講真, 這些對一般家長來講真係得個聼字。
希望下一堂會好D。
(我並不反對家長上堂,因爲我真心覺得家長在如何教小孩學習都有學習需要)
作者: muimui2 時間: 15-9-25 10:48
回覆 nostradamus 的帖子
都有同感,我覺得係topic問題,昨晚開宗明義係講資優教育,自然會比較多呢方面嘅資訊。我身旁嘅家長可能小朋友都係資優,我見佢都聽得幾投入。雖然我小朋友唔係,但我純粹當information only, 又唔覺太悶,都ok, 可能之後如果啲topic 有興趣啲會更好。
作者: JonesDay 時間: 15-9-25 11:04 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
我覺得都0k喎,唔太悶同埋時間都過得快,咪當聽talk囉!

作者: hcd 時間: 15-9-25 13:16
東拉西扯, 拼湊一堂!
作者: iamderek 時間: 15-9-25 14:55
大家試想想這兩兄弟,如果係入讀官津中學,就算係神級官津,最多咪多兩位七優狀元。當然唔係個個學生都IQ145,但只要有某一樣天分,都要睇學校可以點配合栽培。優才今年除咗黃日,也有一位畢業生因為畫畫叻,攞獎學金免費讀大學。
以下是節錄自黃日爸爸的育兒心得:https://www.facebook.com/groups/195261177173518/permalink/1056925194340441/
《中一上學期由於讀中二的哥哥破格被學校選入以中四學生為主的,為參加香港物理奧林匹克(HKPHO)而設的物理加速班。弟弟也很想參加,他自己去找負責的物理老師,千方百計也要進入這個班,老師告訴他,他還是中一,太小了,明年才來吧!但他還是不放棄,最後老師沒辦法,也讓他做了選拔試題,他的成績竟然在頭3名之內,於是老師也破格給他讀了。》
《弟弟在中一下學期開始就不斷向我們投訴說上課很悶,課程太淺,因此不想去上學。我們為讓他重拾學習興趣,與校方達成共識,下學年讓弟弟連跳兩級升中四,哥哥不想跟弟弟同班,所以他選擇轉校到拔萃男書院跳一級讀中四。》
作者: 小曳人 時間: 15-9-25 15:26
iamderek 發表於 15-9-25 14:55 
《弟弟在中一下學期開始就不斷向我們投訴說上課很悶,課程太淺,因此不想去上學。我們為讓他重拾學習興趣,與校方達成共識,下學年讓弟弟連跳兩級升中四,哥哥不想跟弟弟同班,所以他選擇轉校到拔萃男書院跳一級讀中四。》
响另一場合聽過佢地一家嘅分享印象中,過程無上面講到咁簡單
當初GT係唔願意安排跳班,但點知轉頭有位老師積極幫弟弟爭取.. 仲一跳兩級,學校亦有其他老師幫手補底
我睇到嘅係:响GT跳班唔容易,學校考慮好多嘢,包括點幫個學生
作者: szechu2004 時間: 15-9-25 16:07
小曳人 發表於 15-9-25 15:26 
响另一場合聽過佢地一家嘅分享印象中,過程無上面講到咁簡單
當初GT係唔願意安排跳班,但點知轉頭有位老師 ...
優才對於跳班嘅立場,我唔喺好清楚,不過阿仔有一個同學仔喺資優,我同佢媽咪都算熟,佢話俾我聽學校有同佢傾阿仔跳班嘅問題,不過同學仔父母拒絕咗,因為佢地覺得佢地仔仔心理仲未成熟!
作者: iamderek 時間: 15-9-25 16:32
小曳人 發表於 15-9-25 15:26 
... 我睇到嘅係:响GT跳班唔容易,學校考慮好多嘢,包括點幫個學生
跳班除了要考慮學術之外,也要考慮個人成長。依我所見,跳班在GT初小較多發生。在高小和初中,學生還要學習人際關係、團體合作、溝通技巧等,學校考慮的因素更多。
作者: picture 時間: 15-9-25 18:38 標題: 引用:Quote:小曳人+發表於+15-9-25+15:26+...+我
原帖由 iamderek 於 15-09-25 發表
跳班除了要考慮學術之外,也要考慮個人成長。依我所見,跳班在GT初小較多發生。在高小和初中,學生還要學習 ...
冇乜野學到。校長明顯好有研究但個talk 重心唔太突出。

作者: hkpapa852 時間: 15-9-25 18:44
請問其實有幾多家長有份參加呢?
作者: hoivy 時間: 15-9-25 19:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishchow 時間: 15-9-27 09:57 標題: 引用:校長話first+waiting+600人,+學位104。我估
原帖由 hoivy 於 15-09-25 發表
校長話first waiting 600人, 學位104。
我估參加課程的人,主要目的是希望有資格參加第三輪面試,有野學只 ...
上多一堂,看入到首批 3rd in 與否,已經心理有數了吧

作者: AHGU 時間: 15-9-27 10:20 標題: 引用:+本帖最後由+nostradamus+於+15-9-25+10:38
原帖由 nostradamus 於 15-09-25 發表
本帖最後由 nostradamus 於 15-9-25 10:38 編輯
老實講, 我覺得無棏著。
lQ咁高,咁其他方面又如何?例如SQ,AQ,EQ。

作者: Alange 時間: 15-9-28 08:10 標題: 引用:Quote:原帖由+nostradamus+於+15-09-25+發
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alange 時間: 15-9-28 08:19 標題: 引用:+本帖最後由+nostradamus+於+15-9-25+10:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hoivy 時間: 15-9-28 10:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miaochu 時間: 15-9-28 15:23 標題: 回覆:Alange 的帖子
其實呢10堂都有唔同嘅題目,真的未必滿足到你想知嘅問題。還有你應該喺報名前去簡介會時了解清楚至報名。優才係好講求家校合作嘅學校,並唔係想啲家長交託哂俾學校而自己唔配合的,所以就算入讀後都會有唔少活動要家長參與。如果上過一堂後覺得並非自己所想的話,請早點讓給心儀嘅家長吧!今年有許多哥哥姊姊在讀的都是排在waitlist上,佢地家長都好心急㗎!

作者: Alange 時間: 15-9-28 16:49 標題: 回覆:hoivy 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericby 時間: 15-9-28 16:52
好好
作者: dwkw333_1 時間: 15-9-28 17:29 標題: 引用:其實呢10堂都有唔同嘅題目,真的未必滿足到
原帖由 miaochu 於 15-09-28 發表
其實呢10堂都有唔同嘅題目,真的未必滿足到你想知嘅問題。還有你應該喺報名前去簡介會時了解清楚至報名。優 ...
你留番啖氣暖肚好過啦!同無賴講道理係未結果的……

作者: Lucifer3960 時間: 15-9-28 17:51
回覆 nostradamus 的帖子
莊子與惠子游於濠梁之上。
莊子曰:「鯈魚出游從容,是魚之樂也。」
惠子曰︰「子非魚,安知魚之樂?」
莊子曰:「子非我,安知我不知魚之樂?」
惠子曰「我非子,固不知子矣;子固非魚也,子之不知魚之樂,全矣!」
莊子曰:「請循其本。子曰『女安知魚樂』云者,既已知吾知之而問我。我知之濠上也。」
作者: derkin 時間: 15-9-28 18:26 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: dwkw333_1 時間: 15-9-28 18:47 標題: 引用:Quote:原帖由+miaochu+於+15-09-28+發表其
原帖由 dwkw333_1 於 15-09-28 發表
你留番啖氣暖肚好過啦!同無賴講道理係未結果的……
版主,唔該close埋這個post。費事比個地方比D不講道理的人係度再無理地評擊他人。Thanks.

作者: pl7631 時間: 15-9-28 19:15 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
系版主未封贴前只想講言論自由是擋不住的。 一間不能接受批評的學校, 其教育的熱誠, 辦學理念都唔知去左邊! 一言堂只有强權。

作者: derkin 時間: 15-9-28 19:16 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
如果ek 只可以讚揚,唔可以接受任何評論,相信好多人會失望

作者: miaochu 時間: 15-9-28 19:42 標題: 回覆:dwkw333_1 的帖子
我反而好慶幸呢10堂可以篩走呢啲滿口話人垃圾嘅家長,又或者當年佢小朋友考唔倒,所以心心不忿!

作者: pl7631 時間: 15-9-28 19:54 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
点解考唔到就要心心不忿呢?考到上完十堂又冇學位先致會不忿! 只是路過, 連少許批評都聴唔入耳,何需多言, 只是對牛彈琴

作者: dwkw333_1 時間: 15-9-28 19:58 標題: 引用:我反而好慶幸呢10堂可以篩走呢啲滿口話人垃
本帖最後由 dwkw333_1 於 15-9-28 20:00 編輯
原帖由 miaochu 於 15-09-28 發表
我反而好慶幸呢10堂可以篩走呢啲滿口話人垃圾嘅家長,又或者當年佢小朋友考唔倒,所以心心不忿!
...
優才校長真係用心良苦,一招引蛇出洞,便引出成班…
由始至終,從來都冇人反對評論學校。但有些家長越講越過份,語帶取笑、無理批評成份,引來看不過眼的家長出聲。試問没尊重他人,沒尊重自己的人,怎會得人尊重呢!?

作者: pl7631 時間: 15-9-28 20:07 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
誰是校長? 校長在這裡?

作者: dwkw333_1 時間: 15-9-28 20:11 標題: 引用:+本帖最後由+dwkw333_1+於+15-9-28+20:00+
原帖由 dwkw333_1 於 15-09-28 發表
本帖最後由 dwkw333_1 於 15-9-28 20:00 編輯
真係慘,講真講笑都未識分…

作者: nostradamus 時間: 15-9-28 20:18
回覆 Lucifer3960 的帖子
事亊唯心或唯物,皆非正論。
作者: nostradamus 時間: 15-9-28 20:32
大家小安無燥。我明白優才是一間容易引起大家爭論的學校。就我上完家長堂的感覺,確實是我手寫我心。然而,一間學校的好壞(其實無話絕對好壞),亦不是單憑一堂的表現就可判斷。人無完人,事無完事,我們都不完美,又何必強求學校完美呢?我仍然會繼續聽完9堂,了解清楚優才是否合適小兒的學校才作決定。
其實優才係一間有心的學校,起碼它願意和家長溝通。
至於在收生程序上的安排,大家亦無需介懐。時間是拖長了一些,但這是基於校方的理念,實在無可厚非。
希望大家停止爭執,和和氣氣。
作者: Alange 時間: 15-9-28 20:35 標題: 引用:我反而好慶幸呢10堂可以篩走呢啲滿口話人垃
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dwkw333_1 時間: 15-9-28 20:36 標題: 引用:大家小安無燥。我明白優才是一間容易引起大
原帖由 nostradamus 於 15-09-28 發表
大家小安無燥。我明白優才是一間容易引起大家爭論的學校。就我上完家長堂的感覺,確實是我手寫我心。然而, ...
多謝提点

作者: dwkw333_1 時間: 15-9-28 20:53 標題: 回覆:nostradamus 的帖子
做你的兒子應該幾幸福

作者: miaochu 時間: 15-9-28 21:55 標題: 回覆:Alange 的帖子
溫馨提示:上完十堂,交埋功課,令郎都未必可以入讀㗎!

作者: fishchow 時間: 15-9-28 21:59 標題: 回覆:nostradamus 的帖子
我會覺得,只要 優才把課程壓後到11月 3rd in 有結果後才開始,就可避免一些爭議。站在家長的立場,如果我孩子3rd in 不成功,根本不用浪費時間上堂。現正是有成500家長上課後沒有offer/後備, 有點浪費双方的時間和資源。

作者: 已刪除用戶 時間: 15-9-29 11:18
版主按: 請各位冷靜及理性討論, 切勿作出侮辱或挑釁之言詞, 違規者會收警告牌. 敬請注意.
作者: Christi 時間: 15-9-29 12:14 標題: 引用:溫馨提示:上完十堂,交埋功課,令郎都未必
原帖由 miaochu 於 15-09-28 發表
溫馨提示:上完十堂,交埋功課,令郎都未必可以入讀㗎!
什麼功課?

作者: hkpapa852 時間: 15-9-29 13:45
hoivy 發表於 15-9-25 19:13 
校長話first waiting 600人, 學位104。
我估參加課程的人,主要目的是希望有資格參加第三輪面試,有野學只 ...
first waiting 600人, 學位104
當佢有一半人上唔晒堂放棄, 都仲有300人爭位, 咁點決定邊D人可以有3rd In呢?
如果上晒10堂交晒功課又無得3rd In, 或者有得3rd In而無offer, 對家長嚟講, 絕對係勞民傷財之舉.
咁不如等收咗既學生家長去上堂算吧! 上唔足堂既學生就當退學論, 再搵後補頂上, 咁樣一定會少D人投訴
定係其實學校想每年留番個"talking point"等人地每年都會講下間學校呢?
作者: Soundervolt 時間: 15-9-29 13:49 標題: 引用:Quote:hoivy+發表於+15-9-25+19:13+校長話f
本帖最後由 Soundervolt 於 15-9-29 13:57 編輯
原帖由 hkpapa852 於 15-09-29 發表
first waiting 600人, 學位104
當佢有一半人上唔晒堂放棄, 都仲有300人爭位, 咁點決定邊D人可以有3rd In呢 ...
可能學校過往嘅經驗係俾600人上堂,但去到第十堂仍然出席嘅家長每年大約有100人,可以全數收哂。咁就唔會有幾百個家長失望啦。所以點解人數唔係定200人或800人? 600人可能有佢既理由。
作者: MrBeast 時間: 15-9-29 14:01
hkpapa852 發表於 15-9-29 13:45 
first waiting 600人, 學位104
當佢有一半人上唔晒堂放棄, 都仲有300人爭位, 咁點決定邊D人可以有3rd In呢 ...
又唔得wor, 最後冇上而有offer ,有上過堂先得offer 的又會投訴
作者: hkpapa852 時間: 15-9-29 14:10
MrBeast 發表於 15-9-29 14:01 
又唔得wor, 最後冇上而有offer ,有上過堂先得offer 的又會投訴
後補既又要上番10堂咪得囉, 或者可以俾佢上一堂, 但要將功課字數要X10
作者: AgapePa 時間: 15-9-29 14:10
hkpapa852 發表於 15-9-29 13:45 
first waiting 600人, 學位104
當佢有一半人上唔晒堂放棄, 都仲有300人爭位, 咁點決定邊D人可以有3rd In呢 ...
呢10堂最最最主要作用是篩走集郵家長和水泡家長, 令無心讀的早日放棄, 有心讀的不會一早淘汰,
上10堂是減小對手, 唔等於有Offer,
有無Offer 是睇3rd in表現, 論机會率有3成幾, 唔算低.
如果有Offer才需上堂, 就失去篩選作用.
作者: hkpapa852 時間: 15-9-29 14:15
本帖最後由 hkpapa852 於 15-9-29 14:16 編輯
AgapePa 發表於 15-9-29 14:10 
呢10堂最最最主要作用是篩走集郵家長和水泡家長, 令無心讀的早日放棄, 有心讀的不會一早淘汰,
上10堂是減小 ...
先預付一年無得退既學費, 篩選效果應該仲大
作者: muimui2 時間: 15-9-29 14:17
其實每間學校都有自己嘅收生程序,最重要嘅係清清楚楚,如果家長覺得適合嘅,咪繼續聽落去,唔適合嘅, 咪早日放棄,讓俾其他有心讀嘅家長。
我有聽第一堂,感覺校長幾有心,幾有學識。所以我估佢都傾向揀一啲肯去聽講座又唔介意睇書同寫報告嘅家長,去配合返學校嘅理念。
都係嗰句,每人有自己選擇同感受,發表之餘亦應尊重他人。多一啲可讀性嘅分享會更令家長有多啲值得參考嘅資料。共勉之。
作者: AgapePa 時間: 15-9-29 14:17
本帖最後由 AgapePa 於 15-9-30 11:05 編輯
Soundervolt 發表於 15-9-29 13:49 
可能學校過往嘅經驗係俾600人上堂,但去到第十堂仍然出席嘅家長每年大約有100人,可以全數收哂。咁就唔會 ...
但十堂後個100人唔會全部入學, 到6至9月時, 音樂椅又轉, 所以要多D人.
作者: AgapePa 時間: 15-9-29 14:21
hkpapa852 發表於 15-9-29 14:15 
先預付一年無得退既學費, 篩選效果應該仲大
好似教局有規限直資留位費, 現時只收300元, 完全無篩選作用
作者: MrBeast 時間: 15-9-29 14:25
回覆 hkpapa852 的帖子
hkpapa852 發表於 15-9-29 14:10 
後補既又要上番10堂咪得囉, 或者可以俾佢上一堂, 但要將功課字數要X10
Good idea, 可以6底之前個10堂,然後密習式一個weekend 比後補家長上哂佢,再4Th in 抽問內容
作者: hkpapa852 時間: 15-9-29 14:28
AgapePa 發表於 15-9-29 14:21 
好似教局有規限直資留位費, 現時只收300元, 完全無篩選作用
只要唔係留位費, 當作正取生既學費, 加上有條件既退款機制, 其實係可以咁做.
作者: hoivy 時間: 15-9-29 15:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JonesDay 時間: 15-9-30 00:03 標題: 回覆:muimui2 的帖子
Totally agreed with you😊

作者: nostradamus 時間: 15-10-29 22:54
今天上完第二堂,比第一堂精彩多了。對個人來說,有所得著。希望往後的課堂能繼續保持今天的水準。
作者: Lingfung813 時間: 15-10-29 23:07
今晚好精彩,GT 會加入英式教學法,不會傳統死板去教導小孩,增加他們自信,自學和創意思維
作者: iamadc 時間: 15-10-29 23:24 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
其實今日段video 我已看過。傳媒都係煲中式教育分數高點,但教授講得對,學生要用多一倍時間去取多五分,真係唔係好值得。節目內還有很多學生分享。說他們全無社交生活,其中一個top student 考完試就病了,係exhausted 那種病。這不是全人發展。不過,適當的比較和壓力係有用,另外老師有條理講課,而不是英式那種全inquiry based learning , 對一些學生來說係比較合適。

作者: iamadc 時間: 15-10-29 23:24 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
其實今日段video 我已看過。傳媒都係煲中式教育分數高點,但教授講得對,學生要用多一倍時間去取多五分,真係唔係好值得。節目內還有很多學生分享。說他們全無社交生活,其中一個top student 考完試就病了,係exhausted 那種病。這不是全人發展。不過,適當的比較和壓力係有用,另外老師有條理講課,而不是英式那種全inquiry based learning , 對一些學生來說係比較合適。

作者: 積奇百事 時間: 15-10-30 00:33 標題: 回覆:剛上完優才首課,感覺如何
其實個實驗唔係咁公平,班學生跟本就唔習慣係果種模式上課,上完未必真係能完全顯示果種效果,如果要公平D,就搵一班完全都無上過兩種模式會好D
另外,指用多一倍時間,只能提升多5%,就話無效率,只想問一下,係咪英式用多一倍時間就一定可以多過5%呢?其次大家都知道,要係最後果段提升,往往要用很多資源先得,明顯比之前無咁有效率概。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |