教育王國

標題: 11網 vs 41網? [打印本頁]

作者: momotam168    時間: 15-7-5 20:52     標題: 11網 vs 41網?

我有一仔一女,應該搬去邊區較好?
唔想太谷太辛苦既學校
私直都ok 既




作者: siden    時間: 15-7-5 21:15     標題: 回覆:11網 vs 41網?

Of course 11




作者: eaubobo    時間: 15-7-5 21:57     標題: 回覆:11網 vs 41網?

11 for sure




作者: QQfishma    時間: 15-7-5 22:03     標題: 回覆:11網 vs 41網?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Soundervolt    時間: 15-7-5 22:07     標題: 回覆:11網 vs 41網?

41網係死亡之組,有機會派去黃大仙




作者: herman0114    時間: 15-7-5 22:45     標題: 回覆:11網 vs 41網?

11




作者: lauwingtai    時間: 15-7-5 23:02

11, 仲要一仔一女, 更加11啦!
作者: momotam168    時間: 15-7-6 00:29     標題: 回覆:11網 vs 41網?

即係唔需要考慮41... 其實因為唔太熟中西區既學校,本身住新界,要行呢個決定真係幾大挑戰,要放棄好多野.....
但真係想為左仔女行大前提,所以先有呢個打算.... 係唔係可以話抽獎入到任何一間都好好?
因為朋友成日話港島校網好好,入任何一間都無問題
如果唔想搵d太谷既學校,中西區邊間較適合?
另外,英基港島區好嗎?




作者: Jwhome2015    時間: 15-7-6 06:55

住開新界,91都係好選擇。
作者: lauwingtai    時間: 15-7-6 08:10

momotam168 發表於 15-7-6 00:29
即係唔需要考慮41... 其實因為唔太熟中西區既學校,本身住新界,要行呢個決定真係幾大挑戰,要放棄好多野.. ...
11網有16間學校, 除咗兩間女校之外, 其餘14間男女校都好, 大熱之選有聖彼得、般官、基恩、中尼、薄尼、英二、英一, 次熱可填呂明才、李陞, 次次熱都仲有聖嘉祿包底, 就算派冷門校如聖馬太、新會、潮商、天總都唔太差, 11網的冷門校仍比其他區質素高, 所以咁多人推介11網。換作41網, 頭二志願唔中, 隨時直飛第十志願。

作者: momotam168    時間: 15-7-6 09:01     標題: 回覆:lauwingtai 的帖子

唔該晒你呀




作者: momotam168    時間: 15-7-6 09:06     標題: 回覆:lauwingtai 的帖子

但呢區多唔多情況太多人爭唔夠位會飛左去第二區?
你所講既大熱校係唔係都屬於傳統谷既學校? 因為我同先生都唔係讀書叻既父母
謝謝




作者: Soundervolt    時間: 15-7-6 09:16     標題: 回覆:11網 vs 41網?

住開新界又唔想太大壓力嘅學校不如揀91網啦,41網要有啱心水嘅直/私學校喺手先至可以安心喺嗰區揀學校。




作者: Ocean419    時間: 15-7-6 10:03     標題: 回覆:11網 vs 41網?

如果甘心放棄神校揀次熱的男女校,41機會率還是很高的




作者: hkpapa852    時間: 15-7-6 10:36

momotam168 發表於 15-7-5 20:52
我有一仔一女,應該搬去邊區較好?
唔想太谷太辛苦既學校
私直都ok 既
你要諗清楚, 你到底係為咗咩?

1. 為升小唔好派得太差?
2. 為升中有個好校網好?
3. 定係1同2都想?

如要1, 九龍和新界, 只有一D升中網較差既區, 係仲可以未至於天地網, 如45, 48, 95; 港島好一點, 有11, 16
如要2, 一定係中西區(女仔only), 灣仔(男女都可以), 東區(男女都可以), 九龍城(男女都可以), 油尖旺(男仔only), 深水埗(女仔only), 沙田(男女都可以)

咁睇番, 有1同2, 又適合男女, 其實只有東區16網

不過, 再細心D睇, 沙田三網, 除咗91係天地網外, 88和89都未至於太差, 只要甘心放間二線係乙一, 派得差既機會都低好多
九龍城既41網亦類似, 只要甘心放間二線係乙一, 派得差既機會都低好多; 至於九龍城既34同35, 唔好諗啦, 只會比91派得更差
11網升小同升中, 表面上睇都絶對係天堂, 但細心睇, 男仔係11網升中其實好大鑊, 升中得番KC一間揀 (其它學校D位收留晒俾直屬小學). 女仔就係絶對既天堂



作者: manmonster    時間: 15-7-6 11:00

回覆 hkpapa852 的帖子

謝謝詳盡的分析。如果男仔,灣仔係「天地網」,咁係咪東區較穩妥?
不少人話中西區好,睇完你仔細的分析後,又覺得男仔黎講都唔想理想。

作者: hkpapa852    時間: 15-7-6 12:17

manmonster 發表於 15-7-6 11:00
回覆 hkpapa852 的帖子

謝謝詳盡的分析。如果男仔,灣仔係「天地網」,咁係咪東區較穩妥?
中西區既好, 只在於:
1. 升小時入到寶校機會低, 即使二/三線學校, 升讀一線中學既百份比, 都比其它不少校網既二線, 甚至一線高
2. 表面上睇, 英中比例遠高於區內B1學生, 為全港之冠.

但細心去研究, 中西區英中學位, 主要係女校, 女仔有超過100%機會入B1女校 (即係B2都好大機會入B1學校), 男仔其實好蝕底, B1位未必夠 (如計埋St Louis, 勉強夠)

灣仔區升中比中西區平均一點, 男女學生升讀B1中學機會都屬於全港最高那一批 (男生為全港最高, 女生僅次於中西區); 不過灣仔升小近乎天地網, 只得番一間二線學校放乙2有機會用嚟防寶, 但"寶校"有6間, 可能係全港最多寶校既一區, 中唔到乙1, 執到寶既機會極高

16網升小, 因尚可分出多間一線和二線, 暫時聽落派位都好少會太差. 升中網(東區), 一線中學學位和B1學生既比例, 跟九龍城區及沙田區相約, 都是較充足. 不過學校名氣較中西區, 灣仔和九龍城的中學遜色一點

作者: jaycee_mami    時間: 15-7-6 12:57     標題: 回覆:11網 vs 41網?

net 11,  小學質素好平均, 相反net 41有1/4機會派去隔離區黃大仙。




作者: momotam168    時間: 15-7-6 13:30     標題: 引用:住開新界又唔想太大壓力嘅學校不如揀91網啦

原帖由 Soundervolt 於 15-07-06 發表
住開新界又唔想太大壓力嘅學校不如揀91網啦,41網要有啱心水嘅直/私學校喺手先至可以安心喺嗰區揀學校。



  ...
91網就係好恐怖呀,除非有世襲或宗教分,如唔係多數入晒十幾'智'願... 身邊朋友就係喇,全軍覆沒




作者: miffyc31    時間: 15-7-6 13:57     標題: 回覆:momotam168 的帖子

咁如果88網呢?
88網擺沙官乙一,同41網擺九官or華徳乙一,邊樣易中d?




作者: mama122909    時間: 15-7-6 14:23

如11網讀小學,升中去其他網,banding通常升還是跌呢
作者: hkpapa852    時間: 15-7-6 14:24

miffyc31 發表於 15-7-6 13:57
咁如果88網呢?
88網擺沙官乙一,同41網擺九官or華徳乙一,邊樣易中d?
只一定係九官同華德易中, 但佢地只同王賜豪同級


作者: 得閒吹水    時間: 15-7-6 16:39

回覆 hkpapa852 的帖子

經你分析,對男仔真的不著數,那如果男仔已在NET 11,請問升中部署有什麼建議? 如本身已BAND 1,會否有機會派BAND 3學校(因見他區借位的學位也很少, NET11本身又沒有BAND 2學校)?  又或到時再搬往灣仔、葵青、荃灣,九龍城區博升BANDING(如邊緣人),或增加派回同BANDING的學校?
作者: hkpapa852    時間: 15-7-6 16:46

得閒吹水 發表於 15-7-6 16:39
回覆 hkpapa852 的帖子

經你分析,對男仔真的不著數,那如果男仔已在NET 11,請問升中部署有什麼建議? 如 ...
如果計埋St Louis, B1生都可勉強有英中名分配到.

真係擔心, 自行選校小心D, 多D考直資中學, 或者諗下東區既中學

作者: johnnywalker    時間: 15-7-6 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnnywalker    時間: 15-7-6 18:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miffyc31    時間: 15-7-6 20:35     標題: 引用:Quote:miffyc31+發表於+15-7-6+13:57+咁如

原帖由 hkpapa852 於 15-07-06 發表
只一定係九官同華德易中, 但佢地只同王賜豪同級
咁如果沙官排乙一,,乙二乙三有咩建議?




作者: momotam168    時間: 15-7-7 02:09     標題: 回覆:11網 vs 41網?

想問B1 係咩意思




作者: lauwingtai    時間: 15-7-7 07:36

momotam168 發表於 15-7-7 02:09
想問B1 係咩意思
Band 1
作者: hkpapa852    時間: 15-7-7 09:08

miffyc31 發表於 15-7-6 20:35
咁如果沙官排乙一,,乙二乙三有咩建議?
係88網放沙官係乙1, 乙2好彩既就入到王賜豪/白普理, 唔好彩就唔知去咗邊

88網比91網好既原因係, 王賜豪/白普理呢D二線學校仲可以放乙1必入, 乙2仲有部份人可入, 91網就連二線放乙1都未必入到.

參考下呢度我地搜集既派位資料:
http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3059118


作者: miffyc31    時間: 15-7-7 09:18     標題: 引用:Quote:miffyc31+發表於+15-7-6+20:35+咁如

原帖由 hkpapa852 於 15-07-07 發表
係88網放沙官係乙1, 乙2好彩既就入到王賜豪/白普理, 唔好彩就唔知去咗邊

88網比91網好既原因係, 王賜豪/白 ...
Tks!




作者: hkpapa852    時間: 15-7-7 09:47

johnnywalker 發表於 15-7-6 18:26
其實又毋須過分擔心,11網B1男生升英中有英皇和聖類斯兩大校吸納,另外還有高主教、聖若瑟等,基本上已能 ...
聖類斯係一個隠憂, 因為係上年教育局公佈既派位微調後, 如聖類斯小學人數大增, 聖類斯中學既保留位亦會大增 (因目前未用盡), 結果係可公開抽既男生英中位又少咗

而且, 睇完聖類斯份近200頁既校務報告, 我諗佢呢類英中, 唔係B1學生既target囉:

2014年聖類斯中學中六畢業生去向統計:
中學名稱3322比例聯招學位聯招學士學位本地非聯招專上學位本地非聯招學士學位升讀本地非學士課程比例升讀本地學士課程比例升讀所有本地大專課程比例海外升學比例升讀大專課程比例 (本地+海外)
聖類斯中學60.92%23.56%21.26%33.33%2.87%35.63%24.14%59.77%22.41%82.18%



作者: 得閒吹水    時間: 15-7-7 11:31

回覆 johnnywalker 的帖子

呢幾年適齡人口低,所以學位夠分BAND 1, 如果四、五年後,升中一人數不斷升,又會唔會有影響? (例如:BAND 1 有機會派到BAND 3學校)  ; 加上徽調後既聖類斯,又唔會唔對NET 11既男生有大影響?  謝謝解答!
作者: momotam168    時間: 15-7-15 23:56     標題: 回覆:11網 vs 41網?

我自心目中係想女女抽中西區好學校,品德好風氣好又乖既學校,成績唔一定要好叻
而仔仔反而想佢讀國際學校或者ib 學校,對男仔大過既成長賺錢方面好D
咁我係咪都係揀11網好D




作者: Babyarsene    時間: 15-7-16 00:53     標題: 引用:我自心目中係想女女抽中西區好學校,品德好

原帖由 momotam168 於 15-07-15 發表
我自心目中係想女女抽中西區好學校,品德好風氣好又乖既學校,成績唔一定要好叻
而仔仔反而想佢讀國際學校 ...
你都係讀is 喇




作者: mcl203    時間: 15-7-16 10:44

hkpapa852 發表於 15-7-6 12:17
中西區既好, 只在於:
1. 升小時入到寶校機會低, 即使二/三線學校, 升讀一線中學既百份比, 都比其它不少校網 ...
今年灣仔D女生派位好靚(似乎上年都係)....B2生都不少派入B1B中學
所以...灣仔D女仔升讀B1中學機會未必俾中西區差...甚或更好
如我一路講緊...究竟灣仔非直小有幾大%係B1生 ~~~~


作者: kvvvcheung    時間: 15-7-16 11:21

lauwingtai 發表於 15-7-6 08:10
11網有16間學校, 除咗兩間女校之外, 其餘14間男女校都好, 大熱之選有聖彼得、般官、基恩、中尼、薄尼、英二 ...
請問中尼p1-p3話行活動教學,但點解佢又有幾多comments係一間谷的學校呢~
作者: DevilPig    時間: 15-7-16 14:09     標題: 引用:Quote:momotam168+發表於+15-7-5+20:52+我

原帖由 hkpapa852 於 15-07-06 發表
你要諗清楚, 你到底係為咗咩?

1. 為升小唔好派得太差?
咁家姐去左 net 11, 細佬應點打算?




作者: hkpapa852    時間: 15-7-16 14:18

DevilPig 發表於 15-7-16 14:09
咁家姐去左 net 11, 細佬應點打算?
入咗基恩, 再試下插班入般小/李陞, 或者去考救恩

再唔係, 細佬小六時, 搬過灣仔或者東區, 轉網抽中學

作者: momotam168    時間: 16-2-17 23:14     標題: 引用:Quote:DevilPig+發表於+15-7-16+14:09+咁家

原帖由 hkpapa852 於 15-07-16 發表
入咗基恩, 再試下插班入般小/李陞, 或者去考救恩

再唔係, 細佬小六時, 搬過灣仔或者東區, 轉網抽中學
係啦,咁會較好




作者: HopeLJ    時間: 16-2-17 23:37     標題: 引用:Quote:得閒吹水+發表於+15-7-6+16:39+回覆+

原帖由 johnnywalker 於 15-07-06 發表
其實又毋須過分擔心,11網B1男生升英中有英皇和聖類斯兩大校吸納,另外還有高主教、聖若瑟等,基本上已能 ...
請指教,11網 band 2男仔是否升中前搬屋轉校網(12網)好點?定因為已經 band 2所以沒有大分別(不棟11網中學)?




作者: hkpapa852    時間: 16-2-18 08:44

HopeLJ 發表於 16-2-17 23:37
請指教,11網 band 2男仔是否升中前搬屋轉校網(12網)好點?定因為已經 band 2所以沒有大分別(不棟11網中 ...
東區B2中學選擇較多, 表現亦較好

作者: kvvvcheung    時間: 16-10-23 00:52

hkpapa852 發表於 15-7-6 14:24
只一定係九官同華德易中, 但佢地只同王賜豪同級

請問是新華德定舊華德?
謝謝

作者: Maggielau46    時間: 16-10-25 12:11

請問11網聖心定聖提大機會d?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5