教育王國

標題: 叩門唔成功點算好~ [打印本頁]

作者: kylie_ng    時間: 15-6-29 16:20     標題: 叩門唔成功點算好~

有沒有人派位派得差, 叩門又不成功?
作者: 小小車厘子    時間: 15-6-29 16:49     標題: 引用:有沒有人派位派得差,+叩門又不成功?

原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
有沒有人派位派得差, 叩門又不成功?
照讀,積極操好成績,小二插班.許多成功例子,不要放棄,加油!




作者: stefi    時間: 15-6-29 17:01     標題: 引用:有沒有人派位派得差,+叩門又不成功?

原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
有沒有人派位派得差, 叩門又不成功?
叩唔到唯有照讀,遲d再叩小2




作者: kylie_ng    時間: 15-6-29 17:07

回覆 stefi 的帖子

其實係我朋友個囝囝派左入寶校,
作者: kylie_ng    時間: 15-6-29 17:08

回覆 小小車厘子 的帖子

我同學個囝囝派左入寶校, 為佢擔心.

作者: nillnill    時間: 15-6-29 17:21     標題: 回覆:kylie_ng 的帖子

寶校的恐懼,多數是驚程度差、學壞、變強國人.....但升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。




作者: kylie_ng    時間: 15-6-29 18:31

聞說那學校是最多南亞裔人士入讀.
作者: stefi    時間: 15-6-29 18:40     標題: 引用:回覆+stefi+的帖子 其實係我朋友個囝囝派

原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
回覆 stefi 的帖子

其實係我朋友個囝囝派左入寶校,
明白你朋友擔心d咩,但如果真係叩唔到,唔通唔俾佢返學咩,唯有向前望,來年努力叩門,我識幾個朋友都叩到更好既學校(小2)




作者: karen55407    時間: 15-6-29 21:51

回覆 kylie_ng 的帖子

無辦法

作者: hidy88    時間: 15-6-30 09:48     標題: 回覆:stefi 的帖子

咁要點預備?要專攻中、英、數?




作者: OxOx    時間: 15-6-30 09:59

回覆 hidy88 的帖子

want to know too

作者: kayi0556    時間: 15-6-30 10:01

下年考插班, 不過所有好的小學插班都好難考, 通常都係成績好好果批
作者: singwin    時間: 15-6-30 11:47     標題: 引用:聞說那學校是最多南亞裔人士入讀.

原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
聞說那學校是最多南亞裔人士入讀.
英文會好,因同學之間會用英語溝通。但要自己強化中文程度,因學校要就住其他學生. 只要肯溫習,好容易考頭幾名




作者: stefi    時間: 15-6-30 13:58

hidy88 發表於 15-6-30 09:48
咁要點預備?要專攻中、英、數?
因為我冇問朋友, 但我個人覺得起除左成績好, 操行都好睇重
作者: carman3216888    時間: 15-6-30 15:19     標題: 回覆:kylie_ng 的帖子

有,我就係不幸者




作者: greenlover    時間: 15-6-30 17:17     標題: 引用:寶校的恐懼,多數是驚程度差、學壞、變強國

原帖由 nillnill 於 15-06-29 發表
寶校的恐懼,多數是驚程度差、學壞、變強國人.....但升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。ba ...
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。 

其實係咪話一間名校的band 1生同一間寶校的band 1 生在升中派位時是同一組派?
如果是這樣,入寶校做band 1生條路咪重好行?
是否我理解錯?




作者: mrgeeba    時間: 15-6-30 17:41     標題: 引用:Quote:原帖由+nillnill+於+15-06-29+發表寶

原帖由 greenlover 於 15-06-30 發表
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。 

其實係咪話一間名校的band 1生同 ...
對,其實根本是這樣。所謂寶校的band1學生不少會轉校,所以如果個仔讀到書,競爭反而仲細,自信由此建立。




作者: 小曳人    時間: 15-6-30 19:17     標題: 回覆:greenlover 的帖子

但小心底子唔夠,上到英中跟得辛苦!




作者: sissysze    時間: 15-6-30 19:29     標題: 引用:但小心底子唔夠,上到英中跟得辛苦! +

原帖由 小曳人 於 15-06-30 發表
但小心底子唔夠,上到英中跟得辛苦!
識人紅馬考全級50抽中男神津,入到去讀唔掂,科科補,日日喊甘口.....




作者: karen55407    時間: 15-6-30 19:48     標題: 回覆:sissysze 的帖子

軒小上皇仁都讀得辛苦㗎!




作者: 洋蔥頭媽咪    時間: 15-7-1 09:37     標題: 引用:Quote:原帖由+nillnill+於+15-06-29+發表寶

原帖由 greenlover 於 15-06-30 發表
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。 

其實係咪話一間名校的band 1生同 ...
弱校小朋友可能底子會較弱,老師又教得淺d,升中後就較難跟得上,其次弱校b1學生數量可能好少,要考得好前派位先大機會係b1,而且升中自行選校面試時中學會好清楚同區小學嘅程度,所以弱校小朋友入讀叻校機會會細d,再其次孩子年紀漸長,同學都會互相影響,如果班裡小朋友讀書風氣強,大家都會互相影響,相反就 .....




作者: singwin    時間: 15-7-1 18:18     標題: 引用:Quote:原帖由+nillnill+於+15-06-29+發表寶

原帖由 greenlover 於 15-06-30 發表
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。 

其實係咪話一間名校的band 1生同 ...
升中分自行揀兩間全港,及大抽獎本區.你所講的是柚奬,band1生按隨機號碼,跟學校無關.自行每個學生在教育處有全港排名,pre-s1成績好的學校,全港排名會好些.例如寶校考第一與名校考第一在大抽獎的機會是一樣的.但全港排名好有可能名校會好一點




作者: kylie_ng    時間: 15-7-2 11:52

回覆 kylie_ng 的帖子

是的




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5