教育王國
標題: 叩門唔成功點算好~ [打印本頁]
作者: kylie_ng 時間: 15-6-29 16:20 標題: 叩門唔成功點算好~
有沒有人派位派得差, 叩門又不成功?
作者: 小小車厘子 時間: 15-6-29 16:49 標題: 引用:有沒有人派位派得差,+叩門又不成功?
原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
有沒有人派位派得差, 叩門又不成功?
照讀,積極操好成績,小二插班.許多成功例子,不要放棄,加油!

作者: stefi 時間: 15-6-29 17:01 標題: 引用:有沒有人派位派得差,+叩門又不成功?
原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
有沒有人派位派得差, 叩門又不成功?
叩唔到唯有照讀,遲d再叩小2

作者: kylie_ng 時間: 15-6-29 17:07
回覆 stefi 的帖子
其實係我朋友個囝囝派左入寶校,
作者: kylie_ng 時間: 15-6-29 17:08
回覆 小小車厘子 的帖子
我同學個囝囝派左入寶校, 為佢擔心.
作者: nillnill 時間: 15-6-29 17:21 標題: 回覆:kylie_ng 的帖子
寶校的恐懼,多數是驚程度差、學壞、變強國人.....但升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。

作者: kylie_ng 時間: 15-6-29 18:31
聞說那學校是最多南亞裔人士入讀.
作者: stefi 時間: 15-6-29 18:40 標題: 引用:回覆+stefi+的帖子
其實係我朋友個囝囝派
原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
回覆 stefi 的帖子
其實係我朋友個囝囝派左入寶校,
明白你朋友擔心d咩,但如果真係叩唔到,唔通唔俾佢返學咩,唯有向前望,來年努力叩門,我識幾個朋友都叩到更好既學校(小2)

作者: karen55407 時間: 15-6-29 21:51
回覆 kylie_ng 的帖子
無辦法
作者: hidy88 時間: 15-6-30 09:48 標題: 回覆:stefi 的帖子
咁要點預備?要專攻中、英、數?

作者: OxOx 時間: 15-6-30 09:59
回覆 hidy88 的帖子
want to know too
作者: kayi0556 時間: 15-6-30 10:01
下年考插班, 不過所有好的小學插班都好難考, 通常都係成績好好果批
作者: singwin 時間: 15-6-30 11:47 標題: 引用:聞說那學校是最多南亞裔人士入讀.
原帖由 kylie_ng 於 15-06-29 發表
聞說那學校是最多南亞裔人士入讀.
英文會好,因同學之間會用英語溝通。但要自己強化中文程度,因學校要就住其他學生. 只要肯溫習,好容易考頭幾名

作者: stefi 時間: 15-6-30 13:58
hidy88 發表於 15-6-30 09:48 
咁要點預備?要專攻中、英、數?
因為我冇問朋友, 但我個人覺得起除左成績好, 操行都好睇重
作者: carman3216888 時間: 15-6-30 15:19 標題: 回覆:kylie_ng 的帖子
有,我就係不幸者

作者: greenlover 時間: 15-6-30 17:17 標題: 引用:寶校的恐懼,多數是驚程度差、學壞、變強國
原帖由 nillnill 於 15-06-29 發表
寶校的恐懼,多數是驚程度差、學壞、變強國人.....但升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。ba ...
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。
其實係咪話一間名校的band 1生同一間寶校的band 1 生在升中派位時是同一組派?
如果是這樣,入寶校做band 1生條路咪重好行?
是否我理解錯?

作者: mrgeeba 時間: 15-6-30 17:41 標題: 引用:Quote:原帖由+nillnill+於+15-06-29+發表寶
原帖由 greenlover 於 15-06-30 發表
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。
其實係咪話一間名校的band 1生同 ...
對,其實根本是這樣。所謂寶校的band1學生不少會轉校,所以如果個仔讀到書,競爭反而仲細,自信由此建立。

作者: 小曳人 時間: 15-6-30 19:17 標題: 回覆:greenlover 的帖子
但小心底子唔夠,上到英中跟得辛苦!

作者: sissysze 時間: 15-6-30 19:29 標題: 引用:但小心底子唔夠,上到英中跟得辛苦!
+
原帖由 小曳人 於 15-06-30 發表
但小心底子唔夠,上到英中跟得辛苦!
識人紅馬考全級50抽中男神津,入到去讀唔掂,科科補,日日喊甘口.....

作者: karen55407 時間: 15-6-30 19:48 標題: 回覆:sissysze 的帖子
軒小上皇仁都讀得辛苦㗎!

作者: 洋蔥頭媽咪 時間: 15-7-1 09:37 標題: 引用:Quote:原帖由+nillnill+於+15-06-29+發表寶
原帖由 greenlover 於 15-06-30 發表
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。
其實係咪話一間名校的band 1生同 ...
弱校小朋友可能底子會較弱,老師又教得淺d,升中後就較難跟得上,其次弱校b1學生數量可能好少,要考得好前派位先大機會係b1,而且升中自行選校面試時中學會好清楚同區小學嘅程度,所以弱校小朋友入讀叻校機會會細d,再其次孩子年紀漸長,同學都會互相影響,如果班裡小朋友讀書風氣強,大家都會互相影響,相反就 .....

作者: singwin 時間: 15-7-1 18:18 標題: 引用:Quote:原帖由+nillnill+於+15-06-29+發表寶
原帖由 greenlover 於 15-06-30 發表
升中遊戲規則是任何小學都有一定比例的band1、2、3。band1係優先選校。
其實係咪話一間名校的band 1生同 ...
升中分自行揀兩間全港,及大抽獎本區.你所講的是柚奬,band1生按隨機號碼,跟學校無關.自行每個學生在教育處有全港排名,pre-s1成績好的學校,全港排名會好些.例如寶校考第一與名校考第一在大抽獎的機會是一樣的.但全港排名好有可能名校會好一點

作者: kylie_ng 時間: 15-7-2 11:52
回覆 kylie_ng 的帖子
是的
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |