教育王國
標題: 邊度有小組交談班for小一? [打印本頁]
作者: 我係女仔 時間: 15-6-27 15:02 標題: 邊度有小組交談班for小一?
即係要有個話題,跟住和其他同學交談既。
要有問有答既

作者: kaka1128 時間: 15-6-28 18:24 標題: 回覆:我係女仔 的帖子
協康有冇?

作者: 我係女仔 時間: 15-6-29 14:54 標題: 引用:協康有冇?
+
原帖由 kaka1128 於 15-06-28 發表
協康有冇?
唔覺有

作者: wypy 時間: 15-6-30 14:14 標題: 引用:即係要有個話題,跟住和其他同學交談既。
原帖由 我係女仔 於 15-06-27 發表
即係要有個話題,跟住和其他同學交談既。
要有問有答既
英文的話, monkey tree有chatroom 堂

作者: 我係女仔 時間: 15-7-1 11:14 標題: 引用:Quote:原帖由+我係女仔+於+15-06-27+發表即
原帖由 wypy 於 15-06-30 發表
英文的話, monkey tree有chatroom 堂
中文

作者: MrBeast 時間: 15-7-1 12:51
本帖最後由 MrBeast 於 15-7-1 12:56 編輯
我係女仔 發表於 15-6-29 14:54 
唔覺有
有架,其實都係speech therapy,或者你直接同speech therapist 查詢睇下什麼課程會合符你要求。另外hh有個計畫叫越障尋因,都有類似的小組課程,不過這是for 一些有學習障礙的小朋友,未必適合你
作者: LeeCC 時間: 15-7-1 15:17
你覺得小朋友說話哪一方面較弱?講故事?組織?延續話題?
其實這些都可以在家訓練,事關一星期見St一次,St都系給功課家長在家的訓練
作者: dearmm 時間: 15-7-2 01:45 標題: 引用:你覺得小朋友說話哪一方面較弱?講故事?組
原帖由 LeeCC 於 15-07-01 發表
你覺得小朋友說話哪一方面較弱?講故事?組織?延續話題?
其實這些都可以在家訓練,事關一星期見St一次,S ...
請問延續話題可以點教?
社交,例如約同學放小息,一齊玩等的對話和情景處理又有沒有妙策可分享?
有冇參考書呢?
謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |