教育王國

標題: 好奇一問関於游水…… [打印本頁]

作者: hellolo    時間: 15-6-23 17:30     標題: 好奇一問関於游水……

你地d教練係咪好惡架?1对1又惡,1对4又惡,1对8又惡,游得唔好就好惡'鬧d小朋友,突然覺得佢地好慘,只係好奇問下?
作者: Yanamami    時間: 15-6-23 17:33

我女果个ok, firm但唔悪~
作者: little_yolky    時間: 15-6-23 17:53

hellolo 發表於 15-6-23 17:30
你地d教練係咪好惡架?1对1又惡,1对4又惡,1对8又惡,游得唔好就好惡'鬧d小朋友,突然覺得佢地好慘,只係 ...
轉會啦, 最憎人教細路惡, 學下游水啫, 又唔係想做方力申。
作者: karen55407    時間: 15-6-23 17:53     標題: 回覆:hellolo 的帖子

大陸教練比較惡,不過我覺得ok




作者: feiji    時間: 15-6-23 17:59     標題: 回覆:hellolo 的帖子

我那個唔悪㗎




作者: babywoman    時間: 15-6-23 18:02     標題: 回覆:好奇一問関於游水……

我仔個教練係香港人,惡;輔教都惡。
但唔會無端端鬧。

我接受到。




作者: HaYi    時間: 15-6-23 20:30

可能出面泳會要操水求成績會惡D嚴D. 我個係會所學左好多年,幾個都唔惡的, 不過我地只是想佢每星期有下運動, 又不用我地大人睇住, 成績時間好不好不在重點. 教練都冇壓力.

作者: hellolo    時間: 15-6-23 21:08

其實只係喺池邊見到个个男教練都鬧人,好似見仇人咁,做得好讚下唔得既咩,8,9歲嚴d ok,5,6歲就游得几唔好都情有可原,又鬧,見到个小朋友表情好冇助,雖然我都係嚴母,但游水啫,越鬧越驚,越驚越游唔到。恐懼中學習。
作者: hellolo    時間: 15-6-23 21:12

泳隊要成積同小朋友大个d,惡d ok,但私教又唔係要比赛咪笺嚇親小朋友
作者: little_yolky    時間: 15-6-24 09:22

hellolo 發表於 15-6-23 21:08
其實只係喺池邊見到个个男教練都鬧人,好似見仇人咁,做得好讚下唔得既咩,8,9歲嚴d ok,5,6歲就游得几唔好 ...
唔可以話5,6歲學唔曉就情有可原, 8,9歲就可以鬧啊, 我幾十歲人學唔曉就學唔曉, 要慢慢來, 游水D動作好難講, 做唔好就做唔好啊, 又唔係特登做唔好, 鬧人咪仲做唔好?
作者: minniebaby1126    時間: 15-6-24 10:49

要講句內心說話,水是危險的運動,所以教練要打醒12分精神。有D小朋友唔專心,掛住玩水,嚴謹的太態度就出現。有D小朋友懶散,發夢,嚴謹的太態度就出現。惡是無用的,反而要鼓勵多D,做得好有獎勵,提高效率仲好。
我自己覺得純教練風格,要惡才有氣勢。





作者: Lam3Tai    時間: 15-6-24 11:00

同意對住D monkey,要好小心佢安全,亦認同嚴師出高徒,但可以嚴/firm,唔係係又鬧唔係又鬧style。
作者: anniechan616    時間: 15-6-24 14:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MrBeast    時間: 15-6-24 14:24

睇下幾多歲和乜級別la, 太細個未識遊,鬧得太勁咪連堂都唔想返,搵自己笨
作者: Yanamami    時間: 15-6-24 14:39

anniechan616 發表於 15-6-24 14:07
我鐘意d惡d既老師教練,只要佢唔係人身攻擊,或者無理取罵,我就ok。
因為之前個仔上英文班,老師係好溫柔 ...
游水都可以拉到去講補英文,俾个“叻”你!
作者: yanmi@edwin    時間: 15-6-26 01:03     標題: 回覆:好奇一問関於游水……

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fc926    時間: 15-6-26 09:43     標題: 回覆:好奇一問関於游水……

如果去到泳隊level,教練都唔使點惡,因為小朋友已經對自己有要求,應該自動波,做唔到自動波就會out




作者: kayi0556    時間: 15-6-26 09:53

我囡的教練都惡架, 始終唔聽教練的話會賠上性命,唔係去玩
作者: mcl203    時間: 15-6-26 13:25

教練唔嚴d....(私教+泳班)....某程度上係拖緊進度+晒緊你d錢
除非...小朋友好鍾意學游水....又夠專心
作者: stefi    時間: 15-6-26 14:22     標題: 回覆:好奇一問関於游水……

我女果個唔惡,但小朋友知要聽話




作者: anubisking    時間: 15-6-27 09:38

我個仔學抬拳

平時都係廿幾歲的人教,好善良。

但五六歲的白帶包括我個仔都係hea下hea下咁上堂。

幾個月都係咁。

但間唔中有d堂個好惡既人,兇下佢地,佢在場,個堂即刻認真。

個人唔係教練,只係負責巡邏每個課程的人。

第一次見,我都諗使唔使咁兇
作者: Jane1983    時間: 15-6-27 14:12

我小朋友跟過2個女教練,都吾惡,我亦吾接受喪鬧的style。


作者: janette_chan    時間: 15-7-2 15:08

我喺九龍公園游水見有教練一路塞小朋友個頭落水一路鬧話佢做唔到個動作,嗰個妹妹大約4-5歲,仲用緊浮板,佢一路游一路喊,好慘.....




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5