教育王國
標題: 一般插班k2 要幾多月報名? [打印本頁]
作者: mcrabbit 時間: 15-6-11 08:11 標題: 一般插班k2 要幾多月報名?
仔係12 月細仔,考慮緊repeatk2 轉大仔,一般幾多月開始要報名?

作者: lingan 時間: 15-6-12 21:32 標題: 回覆:一般插班k2 要幾多月報名?
K1時已可send信。到5, 6月交升K2留位前如有位學校就會call人。

作者: mcrabbit 時間: 15-6-13 06:19 標題: 引用:K1時已可send信。到5,+6月交升K2留位前如有
原帖由 lingan 於 15-06-12 發表
K1時已可send信。到5, 6月交升K2留位前如有位學校就會call人。
有無話大約幾月send信?

作者: lingan 時間: 15-6-14 20:12 標題: 回覆:mcrabbit 的帖子
有d會寫明幾時可插班申請,有d自己send信。上心儀幼稚園網頁及打去學校問最清楚。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |