教育王國

標題: 轉校 [打印本頁]

作者: kitsanmo0816    時間: 15-6-9 19:23     標題: 轉校

本帖最後由 kitsanmo0816 於 15-6-9 22:33 編輯

  囡囡在XX小學讀緊小一,發現唔岩我的小朋友讀想轉五邑或鄭任安千禧.請問有無家長有試過係呢兩間小學插班.請分享一下過程..謝謝各位幫忙.
作者: cherrieshum    時間: 15-6-10 07:43     標題: 回覆:轉校

現在有哪些有名氣小學會收小二插班?




作者: righteous    時間: 15-6-10 17:32     標題: 回覆:cherrieshum 的帖子

好多都話唔收啦




作者: momama    時間: 15-6-10 19:19     標題: 回覆:轉校

太遲啦,下年再試




作者: clly    時間: 15-6-10 19:56     標題: 回覆:轉校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sissysze    時間: 15-6-11 09:36     標題: 引用:現在有哪些有名氣小學會收小二插班? +

原帖由 cherrieshum 於 15-06-10 發表
現在有哪些有名氣小學會收小二插班?
好多都收,你夠勁咪收囉,舊年識二個全級第一都跳去top tier 名津




作者: cherrieshum    時間: 15-6-11 13:30     標題: 引用:好多都話唔收啦 +

原帖由 righteous 於 15-06-10 發表
好多都話唔收啦
原來一早截止,算了,謝謝!




作者: 小曳人    時間: 15-6-11 15:30

唔駛問學校有無位,大約5月寄信去學校就得,佢地睇過適合,又有位,就會call你
當然,呢個係熱門學校嘅安排
一d二線學校就應該彈性大d




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5