教育王國

標題: 34校網失望叩門區 [打印本頁]

作者: chingleo    時間: 15-6-6 12:57     標題: 34校網失望叩門區

仔仔派得唔好,準備去合一堂叩門,等埋校長推薦信就去交表,大家可否分享下34區情況?會去邊間叩門?




作者: chingleo    時間: 15-6-7 16:50     標題: 回覆:34校網失望叩門區

有34區的家長可以分享下嗎?




作者: sissysze    時間: 15-6-7 17:01     標題: 引用:仔仔派得唔好,準備去合一堂叩門,等埋校長

原帖由 chingleo 於 15-06-06 發表
仔仔派得唔好,準備去合一堂叩門,等埋校長推薦信就去交表,大家可否分享下34區情況?會去邊間叩門?



  ...
朋友現讀小二,轉校長後鬼咬甘話同佢當初揀時嘅理念大不同




作者: Kathan_mama    時間: 15-6-7 18:13     標題: 回覆:sissysze 的帖子

可否分享一下1前後理念分別嗎?因為諗住考插小二,thanks








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5