教育王國
標題: 34校網失望叩門區 [打印本頁]
作者: chingleo 時間: 15-6-6 12:57 標題: 34校網失望叩門區
仔仔派得唔好,準備去合一堂叩門,等埋校長推薦信就去交表,大家可否分享下34區情況?會去邊間叩門?

作者: chingleo 時間: 15-6-7 16:50 標題: 回覆:34校網失望叩門區
有34區的家長可以分享下嗎?

作者: sissysze 時間: 15-6-7 17:01 標題: 引用:仔仔派得唔好,準備去合一堂叩門,等埋校長
原帖由 chingleo 於 15-06-06 發表
仔仔派得唔好,準備去合一堂叩門,等埋校長推薦信就去交表,大家可否分享下34區情況?會去邊間叩門?
...
朋友現讀小二,轉校長後鬼咬甘話同佢當初揀時嘅理念大不同

作者: Kathan_mama 時間: 15-6-7 18:13 標題: 回覆:sissysze 的帖子
可否分享一下1前後理念分別嗎?因為諗住考插小二,thanks
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |