教育王國
標題: 請問各位收唔收到青衣康傑 call waiting? [打印本頁]
作者: nkygogo 時間: 15-5-22 12:49 標題: 請問各位收唔收到青衣康傑 call waiting?
4月25 in 完,5月18收到信waiting, 請問各位收唔收到青衣康傑 call waiting?
作者: babyhappyday 時間: 15-5-22 14:30
我覺得未必會call waiting 因為今年太多人報讀,我朋友是大b第一批面試都係收了下午班,所以call waiting 我認為機會不大
作者: babyhappyday 時間: 15-5-22 14:32
其實寫求位信都有少少用我之前都寫了求位信去荃灣迦南近來收到call waiting 已經註冊了
作者: dorma716 時間: 15-5-25 00:35 標題: 回覆:請問各位收唔收到青衣康傑 call waiting?
我同你一樣,都係好鍾情於康傑。想問樓主除左康傑,仲有冇其他學校既offer

作者: nkygogo 時間: 15-5-28 12:03
有啟思AM offer, 但比較prefer康傑
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |