教育王國
標題: 想請教各前輩 [打印本頁]
作者: suki.ywk 時間: 15-2-15 09:01 標題: 想請教各前輩
小學如報41網的話, target官/津小, 派唔好先考私小!
幼稚園 選 九龍禮賢 定 聖母好? 兩間都貪有私小back up(知道唔係收梗) ! 我女係4月龍B, 仲有細佬跟尾!
謝賜教! 因為要交大訂了同唔想霸位, 所以想請高人指點下! 

作者: Ryan_baba 時間: 15-2-15 09:07
本帖最後由 Ryan_baba 於 15-2-15 09:08 編輯
suki.ywk 發表於 15-2-15 09:01 
小學如報41網的話, target官/津小, 派唔好先考私小!
幼稚園 選 九龍禮賢 定 聖母好? 兩間都貪有私小back ...
就算係最早嘅自行,知道結果時,絕大部分嘅私小已經開始左/完成面試階段,冇得去考。
作者: suki.ywk 時間: 15-2-15 09:12 標題: 回覆:Ryan_baba 的帖子
明白⋯而我得15分, 自行都一定係陪跑! 但以上2間小學, 就算收左都比玩大抽獎, 所以唸緊讀邊間幼稚園可以好d. 如到時小學唔收番或是咁好彩中左41孖寶, 都可以叩門有丁屎優勢!

作者: kufubaby 時間: 15-2-15 10:10
回覆 suki.ywk 的帖子
礼小升中係深水埗網,聖母係黄大仙,你硏究下有無心儀中學先。
如有細佬跟尾,聖母小學中學係女校,你自己考慮。
作者: suki.ywk 時間: 15-2-15 11:37 標題: 回覆:kufubaby 的帖子
升中網深少埗好過黃大仙好多⋯lee樣都係令我考慮選幼小既因素之一⋯⋯如果唸埋細佬, 咁應該禮賢會較好

作者: siden 時間: 15-2-15 11:47 標題: 回覆:想請教各前輩
有細佬,禮賢啦

作者: HMmummy 時間: 15-2-15 15:09 標題: 引用:有細佬,禮賢啦 +
原帖由 siden 於 15-02-15 發表
有細佬,禮賢啦


作者: scfung 時間: 15-2-15 18:20 標題: 回覆:想請教各前輩
禮賢啦!聖母小學和中學都是女校

作者: ac917 時間: 15-2-15 21:42 標題: 回覆:想請教各前輩
禮賢

作者: hkpapa852 時間: 15-2-16 08:38
suki.ywk 發表於 15-2-15 11:37 
升中網深少埗好過黃大仙好多⋯lee樣都係令我考慮選幼小既因素之一⋯⋯如果唸埋細佬, 咁應該禮賢會較好
...
小學應該禮賢好過聖母,但深水埗中學網,絕對唔好得過黃大仙。你自己住邊先?
作者: grandmalolo 時間: 15-2-16 09:12
禮賢小學愛收外來其他幼園生(學術強)如st cat, KV, York, LH
作者: hkpapa852 時間: 15-2-16 11:49
suki.ywk 發表於 15-2-15 09:01 
小學如報41網的話, target官/津小, 派唔好先考私小!
幼稚園 選 九龍禮賢 定 聖母好? 兩間都貪有私小back ...
其實係41網大抽獎時只要唔揀單性學校,乙一都好穏陣,揀間啱心水既幼稚園好過
作者: little_yolky 時間: 15-2-25 14:21
hkpapa852 發表於 15-2-16 11:49 
其實係41網大抽獎時只要唔揀單性學校,乙一都好穏陣,揀間啱心水既幼稚園好過 ...
都唔係, 乙一揀聖家機會都好大, 但細佬就好慘得10分。
作者: hkpapa852 時間: 15-2-25 14:23
little_yolky 發表於 15-2-25 14:21 
都唔係, 乙一揀聖家機會都好大, 但細佬就好慘得10分。
個個都話聖家機會大, 只怕到時攪到聖家多人爭過MCS....
作者: little_yolky 時間: 15-2-25 14:28
hkpapa852 發表於 15-2-25 14:23 
個個都話聖家機會大, 只怕到時攪到聖家多人爭過MCS....
咁唔通住得41, 仲揀我母校舊華德咩, 好唔甘心喎。一於家姐揀MCS, 細佬揀LS。
作者: suki.ywk 時間: 15-2-25 17:34 標題: 回覆:little_yolky 的帖子
請指教MCS係 咪即係瑪利諾?

作者: suki.ywk 時間: 15-2-25 17:36 標題: 回覆:hkpapa852 的帖子
MCS應該好難中⋯而且自行都應該收夠啦

作者: sailob 時間: 15-2-26 00:14 標題: 引用:禮賢小學愛收外來其他幼園生(學術強)如st+c
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joanne_ma 時間: 15-2-26 15:01
本帖最後由 joanne_ma 於 15-2-26 15:01 編輯
提提樓主,聖母小學不是直升,幼小學生都要INTERVIEW~
作者: suki.ywk 時間: 15-3-3 17:33
回覆 joanne_ma 的帖子
了解..而家好多有私小既幼稚園都唔係直升.. 但應該有感情分加掛?!
作者: suki.ywk 時間: 15-3-7 23:25 標題: 回覆:hkpapa852 的帖子
其實我真係有唸過MCS, 但係怕自行已經收夠, 乙一得番好少位! 其實點樣知道每間學校甲一同乙一既收生人數? 其實我都有唸過擣拔小, 起碼如果中, 細佬有著落先啦!

作者: Yanamami 時間: 15-3-8 11:22
你有抽獎运嗎?否則唔好諗会抽中41孖宝,抽中係bonus,唔中好正常。聖母我唔熟,但礼賢口碑—向唔錯,孩子乖老師有愛心,只不过中学網係SSP而唔係九龙城.
作者: ericby 時間: 15-3-8 11:36
聖母好
作者: suki.ywk 時間: 15-3-8 13:08 標題: 回覆:ericby 的帖子
可否再講詳細?

作者: siumanma 時間: 15-3-10 22:59 標題: 回覆:suki.ywk 的帖子
咁41網乙一揀九官機會大嗎?

作者: moviemovie 時間: 15-3-11 07:22 標題: 回覆:siumanma 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: suki.ywk 時間: 15-3-11 22:04 標題: 回覆:moviemovie 的帖子
點解你最終冇寫?

作者: sailob 時間: 15-3-12 04:27 標題: 引用:禮賢幼稚園未必收細佬,可能要waiting加求
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moviemovie 時間: 15-3-12 11:56 標題: 引用:Quote:原帖由+moviemovie+於+15-03-11+發表
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sailob 時間: 15-3-12 12:48 標題: 引用:Quote:原帖由+sailob+於+15-03-12+發表我都
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |