教育王國
標題: 今期親子王講德望 [打印本頁]
作者: Aidenlo 時間: 15-2-5 13:16 標題: 今期親子王講德望
有冇人買左?多野睇嘛?想知就咁買一期幾$?

作者: sheepyland 時間: 15-2-5 13:30 標題: 回覆:Aidenlo 的帖子
親子王not for sale

作者: Aidenlo 時間: 15-2-5 13:34 標題: 引用:親子王not+for+sale +
原帖由 sheepyland 於 15-02-05 發表
親子王not for sale
冇得睇添

作者: 濼晴 時間: 15-2-5 14:18 標題: 回覆:Aidenlo 的帖子
做會員 $15 每星期五換一本

作者: hoho1230 時間: 15-2-5 14:25
回覆 Aidenlo 的帖子
網上有得睇架!
http://sp.stheadline.com/smartparents/
作者: sheepyland 時間: 15-2-5 14:44 標題: 回覆:今期親子王講德望
https://m.facebook.com/smartparentshk/photos/gm.1519445514993699/884328951579678/?type=1&source=48
親子王會員卡申請

作者: Aidenlo 時間: 15-2-5 14:58 標題: 引用:回覆+Aidenlo+的帖子 網上有得睇架!http:/
原帖由 hoho1230 於 15-02-05 發表
回覆 Aidenlo 的帖子
網上有得睇架!
Thx!你地真係好叻!

作者: lovetoast 時間: 15-2-5 15:39

作者: Catmama812 時間: 15-2-5 15:57 標題: 回覆:今期親子王講德望
點解上網睇唔倒嘅

作者: 99dogdog 時間: 15-2-5 16:36 標題: 回覆:今期親子王講德望
Download 個親子王個apps就有得睇,幾年前既都有archive !

作者: Catmama812 時間: 15-2-5 17:02 標題: 回覆:今期親子王講德望
我有親子王國個apps呀,喺邊度睇?

作者: kd107pc11 時間: 15-2-5 17:04
看完介紹,覺得小女有幸能入讀就好了....真的等到心慌慌
作者: sakbbjaijai 時間: 15-2-5 18:41 標題: 引用:看完介紹,覺得小女有幸能入讀就好了....真
原帖由 kd107pc11 於 15-02-05 發表
看完介紹,覺得小女有幸能入讀就好了....真的等到心慌慌
好好?

作者: econnie 時間: 15-2-6 23:01
訪問講幼稚園有18班,每班共30人,甘即系共540人,是否印錯呀?
作者: jojohuang 時間: 15-2-6 23:03 標題: 回覆:econnie 的帖子
係幼稚園total有18個班,而K1得6班,每班30人,共180個學位!

作者: econnie 時間: 15-2-6 23:05
哦…明白……thanks
作者: sailob 時間: 15-2-6 23:16 標題: 引用:我有親子王國個apps呀,喺邊度睇? +
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenobaby 時間: 15-2-7 00:35 標題: 回覆:今期親子王講德望
睇左, 想問點解佢地有綠色又有白裙藍呔校服既?

作者: rabbit0430 時間: 15-2-7 00:51 標題: 回覆:kenobaby 的帖子
以前中一至中五係白色裙,中六中七係綠色裙
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |