教育王國

標題: 今期親子王講德望 [打印本頁]

作者: Aidenlo    時間: 15-2-5 13:16     標題: 今期親子王講德望

有冇人買左?多野睇嘛?想知就咁買一期幾$?




作者: sheepyland    時間: 15-2-5 13:30     標題: 回覆:Aidenlo 的帖子

親子王not for sale




作者: Aidenlo    時間: 15-2-5 13:34     標題: 引用:親子王not+for+sale +

原帖由 sheepyland 於 15-02-05 發表
親子王not for sale
冇得睇添




作者: 濼晴    時間: 15-2-5 14:18     標題: 回覆:Aidenlo 的帖子

做會員 $15 每星期五換一本




作者: hoho1230    時間: 15-2-5 14:25

回覆 Aidenlo 的帖子

網上有得睇架!
http://sp.stheadline.com/smartparents/


作者: sheepyland    時間: 15-2-5 14:44     標題: 回覆:今期親子王講德望

https://m.facebook.com/smartparentshk/photos/gm.1519445514993699/884328951579678/?type=1&source=48

親子王會員卡申請




作者: Aidenlo    時間: 15-2-5 14:58     標題: 引用:回覆+Aidenlo+的帖子 網上有得睇架!http:/

原帖由 hoho1230 於 15-02-05 發表
回覆 Aidenlo 的帖子

網上有得睇架!
Thx!你地真係好叻!




作者: lovetoast    時間: 15-2-5 15:39


作者: Catmama812    時間: 15-2-5 15:57     標題: 回覆:今期親子王講德望

點解上網睇唔倒嘅




作者: 99dogdog    時間: 15-2-5 16:36     標題: 回覆:今期親子王講德望

Download 個親子王個apps就有得睇,幾年前既都有archive !




作者: Catmama812    時間: 15-2-5 17:02     標題: 回覆:今期親子王講德望

我有親子王國個apps呀,喺邊度睇?




作者: kd107pc11    時間: 15-2-5 17:04

看完介紹,覺得小女有幸能入讀就好了....真的等到心慌慌
作者: sakbbjaijai    時間: 15-2-5 18:41     標題: 引用:看完介紹,覺得小女有幸能入讀就好了....真

原帖由 kd107pc11 於 15-02-05 發表
看完介紹,覺得小女有幸能入讀就好了....真的等到心慌慌
好好?




作者: econnie    時間: 15-2-6 23:01

訪問講幼稚園有18班,每班共30人,甘即系共540人,是否印錯呀?
作者: jojohuang    時間: 15-2-6 23:03     標題: 回覆:econnie 的帖子

係幼稚園total有18個班,而K1得6班,每班30人,共180個學位!




作者: econnie    時間: 15-2-6 23:05

哦…明白……thanks
作者: sailob    時間: 15-2-6 23:16     標題: 引用:我有親子王國個apps呀,喺邊度睇? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenobaby    時間: 15-2-7 00:35     標題: 回覆:今期親子王講德望

睇左, 想問點解佢地有綠色又有白裙藍呔校服既?




作者: rabbit0430    時間: 15-2-7 00:51     標題: 回覆:kenobaby 的帖子

以前中一至中五係白色裙,中六中七係綠色裙








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5