教育王國

標題: St cat /kv vs 學卷半龍 [打印本頁]

作者: noviasobb    時間: 14-12-6 19:30     標題: St cat /kv vs 學卷半龍

如果放棄了st cat or kv去一些沒學卷半龍,升小學少於或大約五成,萬一直升唔到,學術程度一定不夠,平日補習又能天天補? 如天天補習,小朋友好可憐咁. 大家會點選擇?




作者: chok0925    時間: 14-12-6 19:36     標題: 引用:如果放棄了st+cat+or+kv去一些沒學卷半龍,

原帖由 noviasobb 於 14-12-06 發表
如果放棄了st cat or kv去一些沒學卷半龍,升小學少於或大約五成,萬一直升唔到,學術程度一定不夠,平日補 ...
Follow




作者: HarrisWan    時間: 14-12-6 19:49

可以揀半龍,但你要駛多d錢黎培養番佢考私小直資能力,如果萬一上唔到龍校都可以考其他學校
作者: cchls    時間: 14-12-6 20:06     標題: 引用:如果放棄了st+cat+or+kv去一些沒學卷半龍,

原帖由 noviasobb 於 14-12-06 發表
如果放棄了st cat or kv去一些沒學卷半龍,升小學少於或大約五成,萬一直升唔到,學術程度一定不夠,平日補 ...
好似sc同kv既都一樣要去補習學野




作者: noviasobb    時間: 14-12-6 20:12     標題: 回覆:cchls 的帖子

係呀~一樣要補.沒學卷半龍更加狂補




作者: 文文豬豬    時間: 14-12-6 22:33     標題: 回覆:St cat /kv vs 學卷半龍

我放棄左st cat,擇左冇學卷半龍!
其實要睇好多因素:大B細B,父母/哥哥姐姐有無津小back up,屋企語景。。。




作者: vjcarcar    時間: 14-12-7 04:23     標題: 引用:我放棄左st+cat,擇左冇學卷半龍! 其實要睇

原帖由 文文豬豬 於 14-12-06 發表
我放棄左st cat,擇左冇學卷半龍!
其實要睇好多因素:大B細B,父母/哥哥姐姐有無津小back up,屋企語景。。 ...
如果大b,冇津小backup,家中講廣東話呢?




作者: noviasobb    時間: 14-12-7 04:59     標題: 引用:如果放棄了st+cat+or+kv去一些沒學卷半龍,

原帖由 noviasobb 於 14-12-06 發表
如果放棄了st cat or kv去一些沒學卷半龍,升小學少於或大約五成,萬一直升唔到,學術程度一定不夠,平日補 ...
原來我打多左隻字,是學卷半龍才啱




作者: Vinccy    時間: 14-12-7 10:49     標題: 回覆:St cat /kv vs 學卷半龍

我2個小朋友都讀冇學卷半龍幼稚園一個月二萬,計埋興趣補習三萬所以要考慮清楚




作者: tongtongwhite    時間: 14-12-7 11:24     標題: 回覆:Vinccy 的帖子

我想問下:你覺得咁樣是否值得?
兩個小孩咁樣開支好大。




作者: fwan1213    時間: 14-12-7 12:35     標題: 引用:我2個小朋友都讀冇學卷半龍幼稚園一個月二

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lilianyu500    時間: 14-12-7 12:46     標題: 回覆:fwan1213 的帖子

?啓小幼




作者: Vinccy    時間: 14-12-8 09:40     標題: 引用:Quote:原帖由+Vinccy+於+14-12-07+發表我2

原帖由 fwan1213 於 14-12-07 發表
邊間半龍要1萬蚊1個月?
浸幼囉⋯未加學費$7500+$1700車費




作者: MrBeast    時間: 14-12-8 09:43

半龍小學是心e ma? Or just safety net?
作者: keep-calm    時間: 14-12-8 09:51     標題: 引用:Quote:原帖由+fwan1213+於+14-12-07+發表邊

原帖由 Vinccy 於 14-12-08 發表
浸幼囉⋯未加學費$7500+$1700車費
HKBUK is half dragon school? ?What is the percentage admitted to WKF ? The school principal stress there is no direct connection with WKF at parents info session




作者: lulumokmok    時間: 14-12-8 10:44

回覆 Vinccy 的帖子

浸幼真係唔算半龍喎...
我之前都想報全日浸幼, 不過真係太貴, 半日又冇噤好, 最後就放棄咗...

作者: 奶茶喱哩    時間: 14-12-8 12:57     標題: 引用:Quote:原帖由+fwan1213+於+14-12-07+發表邊

原帖由 Vinccy 於 14-12-08 發表
浸幼囉⋯未加學費$7500+$1700車費
全日?




作者: Pigdripy    時間: 14-12-8 13:01     標題: 引用:我2個小朋友都讀冇學卷半龍幼稚園一個月二

原帖由 Vinccy 於 14-12-07 發表
我2個小朋友都讀冇學卷半龍幼稚園一個月二萬,計埋興趣補習三萬所以要考慮清楚



  ...
咁貴? 國際學校?




作者: lovebb2    時間: 14-12-8 13:03     標題: 引用:Quote:原帖由+fwan1213+於+14-12-07+發表邊

原帖由 Vinccy 於 14-12-08 發表
浸幼囉⋯未加學費$7500+$1700車費
全日班?




作者: piggymonkey    時間: 14-12-8 13:24

回覆 Vinccy 的帖子

咁貴, 你負擔到真係好厲害
作者: noviasobb    時間: 14-12-8 13:38     標題: 回覆:St cat /kv vs 學卷半龍

咁貴,值咩?








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5