教育王國

標題: 小朋友功課上開始有D吃力 [打印本頁]

作者: kakamamama    時間: 14-10-27 19:03     標題: 小朋友功課上開始有D吃力

呢排小朋友功課上開始真係有D吃力,我自己又唔係太識教佢,學校又無功課輔導班,我應唔應該放佢出去補習?
作者: longlokma    時間: 14-10-27 19:06     標題: 回覆:小朋友功課上開始有D吃力

幾年级?




作者: kakamamama    時間: 14-10-27 19:35

回覆 longlokma 的帖子

我大囡今年六年班,之前已經係考試抆抆緊,而家升左六年班,真係唔知點解佢都無咩問題,係呢一兩年就頻頻出錯埋D唔小心野
而家功課開始慢慢深,我見佢開始慢慢有D欠交既功課,問佢點解佢又答唔出。
唉…對唔住…好似愈講愈離題…

作者: longlokma    時間: 14-10-27 20:48     標題: 引用:回覆+longlokma+的帖子 我大囡今年六年班

原帖由 kakamamama 於 14-10-27 發表
回覆 longlokma 的帖子

我大囡今年六年班,之前已經係考試抆抆緊,而家升左六年班,真係唔知點解佢都無咩 ...
即4年级開始有問题?如果真是功課吃力,便認真考慮请補習老師吧




作者: ckh311    時間: 14-10-27 22:18     標題: 回覆:小朋友功課上開始有D吃力

六年班仲有呈分試,如果真係跟唔上或吃力,我認為要揾補習幫幫手,趁而家仲趕得切,加油




作者: YolandaTam    時間: 14-10-27 22:31

我囡而家小五, 佢每日放學返到嚟, 成個人好似被榨乾晒 要喺車上面瞌一下, 返去再食啲嘢先得.  佢話今年上堂諗多咗好多嘢, 又多咗嘢問老師, 功課都係思考性多咗好多.  
作者: Mon太    時間: 14-10-28 17:26

睇小朋友係邊一科需要,認真文科中英兩科如果個底由小一開始打得唔好的話,佢就好易愈上愈難
作者: Mon太    時間: 14-10-28 17:27

回覆 YolandaTam 的帖子

可能大D老師鍾意互動真係辛苦




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5