教育王國
標題: 跟雷超榮學硬筆書法好不好? [打印本頁]
作者: bongbongmum 時間: 14-10-25 23:24 標題: 跟雷超榮學硬筆書法好不好?
本帖最後由 bongbongmum 於 14-10-25 23:25 編輯
亞仔愈來愈無心机寫字,d字就嚟佢自己都睇唔明。想比佢試下學,但四堂$1000,仲一大班佢,真係好貴,有無人比小朋友學過?有無用呢?
作者: 細芝麻 時間: 14-10-25 23:41 標題: 回覆:跟雷超榮學硬筆書法好不好?
我都想知!

作者: navstars 時間: 14-11-7 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |