教育王國

標題: 跟雷超榮學硬筆書法好不好? [打印本頁]

作者: bongbongmum    時間: 14-10-25 23:24     標題: 跟雷超榮學硬筆書法好不好?

本帖最後由 bongbongmum 於 14-10-25 23:25 編輯

亞仔愈來愈無心机寫字,d字就嚟佢自己都睇唔明。想比佢試下學,但四堂$1000,仲一大班佢,真係好貴,有無人比小朋友學過?有無用呢?
作者: 細芝麻    時間: 14-10-25 23:41     標題: 回覆:跟雷超榮學硬筆書法好不好?

我都想知!




作者: navstars    時間: 14-11-7 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5