教育王國
標題: 跟小三功課 [打印本頁]
作者: beebee06 時間: 14-10-16 21:32 標題: 跟小三功課
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahjoechan 時間: 14-10-16 22:49
不只你我仔朝七晚十一。兩母子也好倦
作者: Yanamami 時間: 14-10-16 22:59
本帖最後由 Yanamami 於 14-10-16 22:59 編輯
從來都唔跟功課,唔識先問我。P1~2仲會check下做齊未,之後都唔理,自己搞掂。我只簽手冊。俾番個責任小朋友啦。跟得幾耐呢?
作者: ic07 時間: 14-10-16 23:14 標題: 回覆:Yanamami 的帖子
好好。我的理想。請問小朋友成績如何

作者: Jane1983 時間: 14-10-16 23:18
一,訓練小朋友自己完成功課,吾識先問。你陪佢重新讀一次小學、中學...吾係辦法。
二,真係吾開心,覺得無咗自己,就久吾久在星期六放自己幾個鐘頭假。有怨氣,覺得犧牲,吾襟玩,驚你一日爆發會好大件事。
三,轉個角度,好彩你得一個,有些人有2、3個,咪仲一生兒女債。
作者: kirstyau 時間: 14-10-16 23:31 標題: 回覆:跟小三功課
我全職媽咪,但只係小一上學期幫佢數齊功課,下期已經完全冇理,現在3年級了,只會提醒佢專心大做功課(因為有妹妹),唔識會問!從來唔對功課!

作者: MrBeast 時間: 14-10-17 05:46
長遠來說要放手,但步伐都要看孩子能力和性格。
作者: IloveJJ 時間: 14-10-17 08:57 標題: 引用:每日放工,回家即跟功課飯後小休又再繼續完
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kp_sin2001 時間: 14-10-17 10:14
我個仔今年小三, 已全放手功課了, 每日只會用五分鐘望吓有無做齊, 無做齊就罸做多個練習, 開學到現在只試過一次欠交, 所以比上年多咗時間温習, 算成功, 現在訓練自行温習, 但成效還未理想, 有幫温習既有九字頭, 無幫既即六字頭, 好驚嚇, 但我會繼續努力..大人真係要學習放手
作者: Feimum 時間: 14-10-17 10:26 標題: 引用:Quote:原帖由+beebee06+於+14-10-16+發表每
原帖由 IloveJJ 於 14-10-17 發表
你個係仔?定女?倚賴?定獨立?做野快?定慢?如果係好似我嗰個:仔、倚賴、做野慢咁就要捱耐啲 ...
同意極了,我有兩個一仔一女、亞女由细到大不用我粗心、小一至小六總算名列前矛。以前的我絕對堅信沒有讀書不成的小孩、只有懶惰的父母。但到了亞仔(他也是小三)、我投降了、無論我用盡教、逗、獎、罰 等方法、他也懶懒閒、話之你、永遠說班中有人仲差過佢。呢排測驗+考試、我日日好似個傻婆咁、不是味兒。我只有叫自己放低要求、以免令兩母子有不愉快的幾年。但想到今日社會咁大競爭、又談何容易!!!

作者: muimui812 時間: 14-10-17 10:47
kp_sin2001 發表於 14-10-17 10:14 
我個仔今年小三, 已全放手功課了, 每日只會用五分鐘望吓有無做齊, 無做齊就罸做多個練習, 開學到現在只試過 ...
情況同你差唔多,但小朋友心散,欠交的次數雖然比一,二年級少,但開學以來都有五六次。因她有時不會抄齊手冊,好嘔血。。。
樓主係咪對埋功課?建議唔好對,要求小朋友你放工回來前要做好所有野,執書包和溫習,回來只check是否做齊,有需要時考下佢溫成點,做齊(初期不要要求做得好好)便有自由時間,越多甩漏要補做玩的時間便相對減少。對錯留比老師批改,考試時叫小朋友特別留意自己錯了的地方,溫習會更有效率。
我的小朋友好心散又無乜記性,這個模式行了兩年,今年三年級先見到有明顯進步,但離自動自覺仍有漫漫長路,每晚仍然check到有多多少少的甩漏,做齊那天真的要燒炮杖,大家努力!
作者: Ahbee02 時間: 14-10-17 13:37
回覆 MrBeast 的帖子
Agree. 唔系人地小朋友一年級可以放手,就代表你的小朋友也可以在一年級放手。具體要睇小朋友的情況,以及家長本身的教育理念。
作者: GenevieveTNL 時間: 14-10-17 20:15 標題: 回覆:Ahbee02 的帖子
開學頭一個月嘗試放手,但錯漏百出,忍不住又走回頭路。我只指出那條有問題,他自己找錯處和提出新的答案。欲斷難斷>o

作者: rean_chau 時間: 14-10-17 21:43 標題: 回覆:跟小三功課
大家加油,你並不孤單。
有啲人話唔好養成佢依賴性,有人話要放手。但其實有苦自己知,總之只要佢肯配合,我會盡自己所有能力去幫。

作者: HaYi 時間: 14-10-18 10:15
好多家長有個聽話成熟一些的小朋友, 可以學得快做得好, 且可以從錯誤中學習改善, 家長一早可以放手, 且見進步, 是福氣,
但亦有很多成熟度自理力未達標的小朋友, 要早放手? 需知道家長的壓力會很大, , 勉強要個自理差的小朋友自己照顧自己的功課, 到頭來滿江紅, 家長又頂不住, 小朋友亦未必可以有進步, 是lose lose situation.
我覺得以個別小朋友的能力及成熟度去選擇跟的程度 所以何時何地如何做才是對自己個小朋友最好的, 應度身訂做, 不能以別人的標準來推論.
作者: Jane1983 時間: 14-10-18 11:30
HaYi 發表於 14-10-18 10:15 
好多家長有個聽話成熟一些的小朋友, 可以學得快做得好, 且可以從錯誤中學習改善, 家長一早可以放手, 且見 ...
同意。
記得年幾前係BK定EK見到,有個家長幫小朋友搵咗間相當谷的名小,功課多,默書測驗密,小朋友跟吾上、功課溫書拖住嚟做。個家長話日日跟功課,好辛苦,想放手...這等於拖個吾係好識游水的小朋友去公海,叫佢自己搞掂,咁好吾啱。
作者: sumyau1012 時間: 14-10-18 12:29 標題: 回覆:beebee06 的帖子
我女都係三年級,之前我都同你一樣咁諗。今年有進步,放學回家會自己做功課,休息一陣再做。我覺得已經進步了不少。但我又遇到另一個問題,通常做到6:30就開始很累,做錯小小就容易發脾氣,又或者知道時間無多,發脾氣。我暫時未知點處理,還在努力中。因為我是理解她很辛苦,不是不願做,只是累了,眼訓,她會一邊眼訓,一邊堅持要做,但又會發脾氣。真是令我束手無策。

作者: MrBeast 時間: 14-10-18 12:52
sumyau1012 發表於 14-10-18 12:29 
我女都係三年級,之前我都同你一樣咁諗。今年有進步,放學回家會自己做功課,休息一陣再做。我覺得已經進步 ...
之前有網友分享power nap, 即hup hup 一小陣,唔需要訓著,或者你可試試。
作者: S-Kwok 時間: 14-10-18 14:29 標題: 引用:Quote:sumyau1012+發表於+14-10-18+12:29+
原帖由 MrBeast 於 14-10-18 發表
之前有網友分享power nap, 即hup hup 一小陣,唔需要訓著,或者你可試試。
我會同小朋友一齊拉吓筋,有時,小朋友會話眼攰,我會叫佢合埋眼休息5~10分鐘

作者: yolayoha 時間: 14-10-18 23:03
教小朋友, 邊會有一套絕對"得"的方法呀, 有的話, 個小朋友咪好似複製機械人咁?
作者: mrshoho 時間: 14-10-19 16:57 標題: 引用:每日放工,回家即跟功課飯後小休又再繼續完
原帖由 beebee06 於 14-10-16 發表
每日放工,回家即跟功課
飯後小休又再繼續
完全沒有了自己
直頭想死!

作者: wan_sosin 時間: 14-10-19 17:29 標題: 引用:好多家長有個聽話成熟一些的小朋友,+可以學
原帖由 HaYi 於 14-10-18 發表
好多家長有個聽話成熟一些的小朋友, 可以學得快做得好, 且可以從錯誤中學習改善, 家長一早可以放手, 且見 ...
認同,個個小朋友學習方法唔同
到底係個小朋友本身就有一定能力,所以家長可以放手,
還是家長決定放手,所以小朋友學懂照顧自己學業?

作者: natat 時間: 14-10-21 00:22
我嗰個做功課慢吞吞,搞到我放工回來都未做完,日日都要陪做功課,無晒時間

作者: bibitom 時間: 14-10-21 05:51 標題: 回覆:跟小三功課
我囝囝都升小三,我已經放手哂佢自己做功课同温書,唔知佢會點,到唔得先跟下,小二成绩 ok,全級頭三,睇下今年佢靠自己會點,始终要放手的

作者: sumyau1012 時間: 14-10-21 13:23 標題: 回覆:MrBeast 的帖子
尋日試過,在書枱訓左10分鐘,叫醒俾小小零食引下佢,再做功課。果然即時有返精神。謝謝分享

作者: EMS 時間: 14-10-21 21:47 標題: 引用:Quote:原帖由+IloveJJ+於+14-10-17+發表你
原帖由 Feimum 於 14-10-17 發表
同意極了,我有兩個一仔一女、亞女由细到大不用我粗心、小一至小六總算名列前矛。以前的我絕對堅信沒有讀書 ...
其實聽番都有啲家長都有呢個感覺

作者: vicky_hin 時間: 14-10-21 22:53 標題: 回覆:跟小三功課
我仔今年小二,開學頭一個月就有跟一跟功課,但踏入10月份,我已放手比他,唔識先等我放工問,自己對齊功課放功課袋,自己汁書包,我淨係簽名,好彩暫時都未有欠交功課,只有一次帶漏書本

作者: S-Kwok 時間: 14-10-22 08:43 標題: 引用:教小朋友,+邊會有一套絕對"得"的方法呀,+有
原帖由 yolayoha 於 14-10-18 發表
教小朋友, 邊會有一套絕對"得"的方法呀, 有的話, 個小朋友咪好似複製機械人咁? ...
所以喺度多睇,分析吓,睇吓邊套啱自己小朋友

作者: tinaleung 時間: 14-10-22 08:54 標題: 回覆:跟小三功課
我女今年升小一,係屋企做左一半,其餘成日都話唔識,我覺得佢想我陪佢多d ,同佢做佢又識做的,坦白講,我返工回家都7點幾,真係唔想做陪讀媽媽。。。

作者: mimi1102 時間: 14-10-22 09:05
本帖最後由 mimi1102 於 14-10-22 09:43 編輯
S-Kwok 發表於 14-10-22 08:43 
所以喺度多睇,分析吓,睇吓邊套啱自己小朋友
其實最深的學問, 就係育兒, 自己永遠都係學徒, 一邊做一邊學.
自己有兩個小朋友, 性格同能力已經有明顯分別. 同一套方法, 根本唔可以用兩次, 所以我一有時間, 就會上黎EK 取經. 真係要多謝各位父母無私的奉獻. 
作者: HaYi 時間: 14-10-22 11:02
很同意樓上有一帖,幾時放手是雞與雞蛋的問題,育兒好多是trail and error, not necessary related to possibility or norm
作者: S-Kwok 時間: 14-10-22 11:02 標題: 引用:+本帖最後由+mimi1102+於+14-10-22+09:43+
原帖由 mimi1102 於 14-10-22 發表
本帖最後由 mimi1102 於 14-10-22 09:43 編輯
育兒真係一門很高深嘅學問

作者: natat 時間: 14-10-22 12:05
聽咗大家唔同意見,趁佢三年級,我諗都係要試吓放手,之後仲有咁多年,真係驚自己都頂唔順!
作者: kenwong888 時間: 14-10-22 16:52
sumyau1012 發表於 14-10-18 12:29 
我女都係三年級,之前我都同你一樣咁諗。今年有進步,放學回家會自己做功課,休息一陣再做。我覺得已經進步 ...
Maybe she needs coffee!
作者: step0707 時間: 14-10-28 10:26 標題: 回覆:beebee06 的帖子
Me too

作者: step0707 時間: 14-10-28 10:31 標題: 回覆:step0707 的帖子
已經係青年中心託管跟功課到7點,返到屋企食飯沖涼跟埋手尾,執功課,書包都10點幾,要温默書就成11點半先瞓

作者: natat 時間: 14-10-28 12:32
回覆 step0707 的帖子
佢每日好多功課?
作者: sycheung8 時間: 14-10-28 17:32
回覆 Feimum 的帖子
我仔同你仔一樣, 我仲要返工, 而家安排佢返功課班...先叫好D, 唔自覺, 細時俾99湊縱壞, 平時得佢, 妹妹同姐姐係屋企, 姐姐點叫佢都唔願做功課, 我唔返屋企佢 就唔做, 返到屋企都係叫1吓做1吓
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |