教育王國

標題: 有無東區媽媽??東區P N有咩選擇 [打印本頁]

作者: pekklecc    時間: 14-8-19 09:59     標題: 有無東區媽媽??東區P N有咩選擇

如题……




作者: SandraLeung2012    時間: 14-8-19 10:52     標題: 引用:如题…… +

原帖由 pekklecc 於 14-08-19 發表
如题……
明慧、民生、衛理堂、蘇浙、Victoria




作者: rkowsoakna    時間: 14-8-19 19:16     標題: 回覆:SandraLeung2012 的帖子

明我




作者: daisyk91    時間: 14-8-21 11:54     標題: 回覆:有無東區媽媽??東區P N有咩選擇

有無邊間重德行同自理,語文都ok?




作者: rc108    時間: 14-8-21 12:42

自理: 海星
作者: miss0217    時間: 14-8-21 13:28

培理, 筲箕灣循道, 欣苗, 上書房
作者: pekklecc    時間: 14-8-21 16:32     標題: 回覆:有無東區媽媽??東區P N有咩選擇

上書房係咩呢?係邊架?




作者: Jupiter    時間: 14-8-21 17:41     標題: 回覆:有無東區媽媽??東區P N有咩選擇

嶺南




作者: 已刪除用戶    時間: 14-8-21 22:39

嶺南的老師很有耐性和愛心,有外籍老師教英文,我仔讀得很開心!
作者: Shangrila    時間: 14-8-22 02:28     標題: 引用:培理,+筲箕灣循道,+欣苗,+上書房

原帖由 miss0217 於 14-08-21 發表
培理, 筲箕灣循道, 欣苗, 上書房
呢幾間都應該無pn嘅。




作者: yccat    時間: 14-8-22 08:49     標題: 回覆:pekklecc 的帖子

合一堂、蒙特梭利




作者: miss0217    時間: 14-8-22 11:26

回覆 pekklecc 的帖子

上書房在杏花邨, 不過我post錯嘢....
呢四間無pn的...
自理 : 海星, 循道愛華村堂, 嶺南同胡好....另外聽聞保良局慧賢雅集都幾好的....


作者: a328    時間: 14-8-22 12:07

BOBO nursery for
自理
作者: Karmen22    時間: 14-8-22 15:37

請問你地會揀D有幼稚園的N班讀嗎?
作者: miss0217    時間: 14-8-24 21:44     標題: 引用:請問你地會揀D有幼稚園的N班讀嗎?

原帖由 Karmen22 於 14-08-22 發表
請問你地會揀D有幼稚園的N班讀嗎?
好少有pn嘅學校冇幼稚園的
不過正常會揀的,當係backup








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5