教育王國

標題: 學林中還是公文中好D? [打印本頁]

作者: 冬日    時間: 14-7-15 18:15     標題: 學林中還是公文中好D?

想補中文,學林中還是公文中好D?可否比D意見!THX

作者: elephant9833    時間: 14-7-15 19:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bingb    時間: 14-7-15 21:44     標題: 回覆:elephant9833 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tungmami    時間: 14-7-15 23:41     標題: 回覆:elephant9833 的帖子

我都想知,可否pm我!Thanks




作者: 男仔頭    時間: 14-7-16 01:13

我都想知學林定公文好?
作者: ZZdaphne    時間: 14-7-16 01:45

請勿在不同版面推介宣傳, 再犯可能會被警告,敬請留意!
現屏閉有關回覆, 請會員不要離題,謝謝!

超版示
作者: 冬日    時間: 14-7-16 16:16

請問有人可以分享嗎?
作者: 大件仔    時間: 14-7-16 23:35

剛剛報左學林中文, 未上堂, 唔知好唔好, 只是見有朋友仔補左一輪成績好左, 所以又叫亞仔去補下佢D爛中文.
作者: Moneyy太    時間: 14-7-21 11:23

點解唔自己親身去了解下呢?
我仔仔剩係學過公文,而家完成左成個課程,等放榜,
都要睇返自己小朋友適唔適合自學模式去學習,
我仔就比較靜,溫書都係鍾意自己靜靜地,
從來都無聽佢講同同學一齊溫書,
咁公文就岩佢自己一個慢慢做練習同啟發自己

作者: 王家爸爸    時間: 14-7-21 15:24

學習中文最有效的方法是讀報紙上的文章(明報或星島,唔係蘋果)。
作者: chrislaw001    時間: 14-7-21 16:07

我都想知有關資料, 請pm我.  

謝謝!
作者: Cheungwong    時間: 14-7-22 09:14     標題: 引用:學習中文最有效的方法是讀報紙上的文章(明

原帖由 王家爸爸 於 14-07-21 發表
學習中文最有效的方法是讀報紙上的文章(明報或星島,唔係蘋果)。 ...
王家爸爸可否解釋下為何是讀報紙,而不是看故事書呢?要用什麼方法?要把字朗讀出來,還是看都可以?謝謝




作者: 王家爸爸    時間: 14-7-22 09:28

Cheungwong 發表於 14-7-22 09:14
王家爸爸可否解釋下為何是讀報紙,而不是看故事書呢?要用什麼方法?要把字朗讀出來,還是看都可以?謝謝



  ...
讀報紙的好處是可以同時溫常識,把字朗讀出來也能為面試做準備,一舉三得。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5