教育王國
標題: 點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習 [打印本頁]
作者: ngpun 時間: 14-7-4 09:05 標題: 點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習、又唔駛係出面再比人教…成績同錢錢都好想keep,你會黮點做? 

作者: 茄子 時間: 14-7-4 10:29 標題: 回覆:ngpun 的帖子
自小培養閱讀興趣和習慣。

作者: HTLT 時間: 14-7-4 10:33
自小培養自動自覺做功課和温習.
作者: ANChan59 時間: 14-7-4 10:44
搵間合適的小學!
作者: 已刪除用戶 時間: 14-7-4 10:49
叫小朋友比心機上堂
作者: kenwong888 時間: 14-7-4 10:54
本帖最後由 kenwong888 於 14-7-4 10:55 編輯
ngpun 發表於 14-7-4 09:05 
點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習、又唔駛係出面再比人教…成績同錢錢都好想keep,你 ...
You must arrive home not later than 6:30pm everyday!
You must not eat dinner before you check and revise the children homeworks!
You must not keep the children busy working with you later than 9pm, preferrably 8:30pm go sleeping!
You must spend whole Saturday / Sunday to further strengthen the children!
作者: ngpun 時間: 14-7-4 11:01 標題: 引用:+本帖最後由+kenwong888+於+14-7-4+10:55+
原帖由 kenwong888 於 14-07-04 發表
本帖最後由 kenwong888 於 14-7-4 10:55 編輯
答得好!但…



作者: Radiomama 時間: 14-7-4 11:06
睇造化。
我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視、阿媽返工、自己做功課、每晚9:00上床、無補習、中學年年考第一、會考後暫取入中大。
不過......我除了說是我阿媽條命生得好之外,已經無話可說。
作者: kenwong888 時間: 14-7-4 11:08
ngpun 發表於 14-7-4 11:01 
答得好!但…
It is truth that you need to compromise your career progression!
Let's say try your best to manage your boss expectation!
And keep good relationship with your colleagues!
Making them understand your circumstances!
作者: joanthony 時間: 14-7-4 11:31 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: conhui1223 時間: 14-7-4 11:54
夠自律, 自己做功課, 溫習和閱讀
夠聰明, 不夠聰明也懂將勤補拙
父母懂得教老師好, 小朋友不懂也有人幫
作者: ngpun 時間: 14-7-4 11:55 標題: 引用:睇造化。我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視
原帖由 Radiomama 於 14-07-04 發表
睇造化。
我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視、阿媽返工、自己做功課、每晚9:00上床、無補習、中學年年考第 ...
我希望有你媽媽咁好命

作者: Cherishvalue 時間: 14-7-4 12:05 標題: 引用:Quote:原帖由+Radiomama+於+14-07-04+發表
原帖由 ngpun 於 14-07-04 發表
我希望有你媽媽咁好命
我呀媽的做化明顯沒有遺傳給我!


作者: little_yolky 時間: 14-7-4 12:07
ngpun 發表於 14-7-4 09:05 
點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習、又唔駛係出面再比人教…成績同錢錢都好想keep,你 ...
首先要介定你題目中「成績好」既定義。因為這是因人而異的。
因不知你的定義, 只可以籠統地答:
1. 小朋友自律(包含:自律做晒自己所有嘢, 功課、溫書、上堂留心、執書包...等等)
2. 小朋友有閱讀習慣
3. 多禱告求自己好命水
只要有以上三項, 你就係俗稱的好命婆, 放工可以印印腳。要做到以上三項, 除第3項係天生以外, 其餘兩項必須自幼兒時期培訓。時機錯過, 就要加倍努力了。
作者: joanthony 時間: 14-7-4 12:22 標題: 引用:Quote:ngpun+發表於+14-7-4+09:05+點樣可以
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MrBeast 時間: 14-7-4 12:41
ngpun 發表於 14-7-4 09:05 
點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習、又唔駛係出面再比人教…成績同錢錢都好想keep,你 ...
要講讀乜小學才答到你。
作者: maggieddie 時間: 14-7-4 12:54 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
1,阿仔升小一 我即轉工 轉一份工作時間短啲嘅工 可以送到佢返學 接到佢放學
2,自少培養小朋友喜歡閲讀 喜歡學習 主動獨立
我依家嘅時間表係:
3:30-4:30 阿仔課後留校自修做晒功課
5:00 我放工買送接佢校車放學
5:30 阿仔休息 自由活動 我睇功課 我再小睡半小時
6:30 教阿仔改功課 佢執書包 自己温習
7:00 我煮飯 佢要默書或串字就自己溫完 我一路煮飯一路讀俾佢
7:30 佢又自由活動
8:00 食飯 睇電視 之後我陪佢玩
10:00 上床瞓覺
我仔準備升小三 每日都有自由玩時間 成績可接受 最緊要開心健康




作者: little_yolky 時間: 14-7-4 13:01
joanthony 發表於 14-7-4 12:22 
你講漏左最重要既main point, 要本身有咁上下天資, 因為有d人真係天生讀書能力差d (雖未致於學/讀障) 如果 ...
所以我咪話要祈禱自己好命囉, 意思就係生個叻寶寶。
其實都睇樓主要求, 如果要小朋友考最top, 緊係要天生叻啦, 如果中上就OK, 就一般貨色就得了(如我個囡), 但只為求合格, 咁就好易過關。
作者: MrBeast 時間: 14-7-4 13:07
little_yolky 發表於 14-7-4 13:01 
所以我咪話要祈禱自己好命囉, 意思就係生個叻寶寶。
其實都睇樓主要求, 如果要小朋友考最top, 緊係 ...
但太叻gifted 其實係仲難教,apparently
作者: little_yolky 時間: 14-7-4 13:14
MrBeast 發表於 14-7-4 13:07 
但太叻gifted 其實係仲難教,apparently
係呀, 乜都要啱啱好。
我大女就係咁, 個樣幾靚, 但又唔係好靚喎。讀書勤力主動, 但又唔係最叻喎, 好乖又聽話, 興趣班個個老師老讚佢, 但又唔係做得最出色喎。性格好溫和, 好多朋友仔, 個個都好鐘意佢。總之, 乜都係中上, 浮下浮下。都好丫。
阿細女就弊了, 好好學, 好有求知慾, 好聰明, 可以舉一反三, 一點就明, 又有記性, 但真係無時停, 手又唔停, 腳又唔停, 連游水教練都怕咗佢, 所有興趣班老師都歎晒氣。脾氣大到無朋友, 雖然好快無事, 但真係唔多朋友仔鐘意佢, 因為佢鐘意指出人哋錯處。真係好惡教。
作者: kenwong888 時間: 14-7-4 13:18
little_yolky 發表於 14-7-4 13:14 
係呀, 乜都要啱啱好。
我大女就係咁, 個樣幾靚, 但又唔係好靚喎。讀書勤力主動, 但又唔係最叻喎, 好乖又聽 ...
Both IQ and EQ good is very difficult!
Moreover AQ is more & more important now!
作者: fc926 時間: 14-7-4 14:04
真系因人而異,只能分享自己經驗.
幸運地,過去的一年是做到了,無補習,無上學術有關的課外堂,自己是有返工,小孩keep 到中上.
個人覺得,主要歸功之前間幼稚園教得好,教小孩自己喜歡和主動做功課,上堂專心,課程完全函接小學課程
作者: sososu 時間: 14-7-4 14:06

作者: ngpun 時間: 14-7-4 14:08 標題: 引用:1,阿仔升小一+我即轉工+轉一份工作時間短
原帖由 maggieddie 於 14-07-04 發表
1,阿仔升小一 我即轉工 轉一份工作時間短啲嘅工 可以送到佢返學 接到佢放學
2,自少培養小朋友喜歡閲讀 喜 ...



我可以參考參考!非常Good! Thx!

作者: siden 時間: 14-7-4 14:23 標題: 引用:+本帖最後由+kenwong888+於+14-7-4+10:55+
原帖由 kenwong888 於 14-07-04 發表
本帖最後由 kenwong888 於 14-7-4 10:55 編輯
全中

作者: ngpun 時間: 14-7-4 14:24 標題: 引用:Quote:joanthony+發表於+14-7-4+12:22+你講
原帖由 little_yolky 於 14-07-04 發表
所以我咪話要祈禱自己好命囉, 意思就係生個叻寶寶。
其實都睇樓主要求, 如果要小朋友考最top, 緊係 ...
小小要求啦,其實係咁嘅情況下,中上已ok了。我又不至於唔理,我的工作時間都唔長,7:00可回到家。問題是什麼方法可在中上的成績再幫到佢提升。
阿女在幼稚園時已習慣自己做功課,但總要唔識的功課,温書都要時間,又唔想佢無時間玩。資質係中上,其實如果佢有補品的話,都會去到頂果堆,不過我又唔想太吹谷,連親子時間都無埋!

作者: siden 時間: 14-7-4 14:25 標題: 引用:睇造化。我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視
原帖由 Radiomama 於 14-07-04 發表
睇造化。
我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視、阿媽返工、自己做功課、每晚9:00上床、無補習、中學年年考第 ...
你阿媽幾生修到。

真正難得好孩子

作者: ngpun 時間: 14-7-4 14:27 標題: 引用:Quote:ngpun+發表於+14-7-4+09:05+點樣可以
原帖由 MrBeast 於 14-07-04 發表
要講讀乜小學才答到你。
學校谷谷地啦,我其實都未知,因為佢9月先正式小一。

作者: ngpun 時間: 14-7-4 14:39 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
通常大同細都會係咁!我兩個女都係咁,不過我就細女受歡迎啲,因為佢多多一樣>>夠搞笑

作者: joanthony 時間: 14-7-4 15:39 標題: 引用:真系因人而異,只能分享自己經驗.幸運地,過
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: little_yolky 時間: 14-7-4 15:57
ngpun 發表於 14-7-4 14:24 
小小要求啦,其實係咁嘅情況下,中上已ok了。我又不至於唔理,我的工作時間都唔長,7:00可回到家。問題是 ...
俾個小小既個人經歷你。
阿女都係屬於一般資質, 但幼稚園教得好自律, 小學又係小功課愉快學習型。升小一時, 因為有功課堂, 大部份已在校做好, 回到家4:30, 6:00吃飯, 咁佢5:00前係換衫同發呆, 之後就做好所有功課同溫書, 6:30-7:00吃完飯後我回到家, 教佢唔識既功課(如有), 然後8:00-8:30上床, 7:00-8:00係執書包、沖涼、刷牙同學是非時間。我無check佢功課, 我同佢講, 乜都要自己理, 無帶書、無做功課你自己同老師講, 唔識可以問我, 但讀書果個係你唔係我, 阿媽好多嘢做好唔得閑的。
so far佢會自己管理好自己, 但成績係中上咁, 今次考試(筆試)前俾佢做咗10張worksheet, 攞咗100分!但係, 我唔要求佢做最頂, 佢自己會要求自己, 所以, 以後都無諗過會理。不過, 暑假呢啲長假期, 我就會set好時間表俾佢睇書同寫嘢, 唔好齋發呆咁。
女仔都幾好教的, 放心。
作者: little_yolky 時間: 14-7-4 16:05
joanthony 發表於 14-7-4 15:39 
我成日都話, 一年級學的大部份幼稚園都教過尤其谷的, 所以一年級成績好並唔代表小二小三都會好, 所以到小二 ...
你間幼稚園好勁架, 一年班啲中文真係深到無朋友喎, 幼稚園點會識。英文都比幼稚園深好多啦, 仲有九萬咁多科要考。小朋友要適應嘛, 點可能話小一嘢好淺學番幼稚園嘢, 所以考得好係應該, 要適應新學習環境都唔易啦, 全日制喎, 你估我哋小學時半日呀。唔好睇小啲小一朋友仔啦, 佢哋係好努力至做得好的, 係叻的。
大一年, 成熟咗, 又適應咗小學生活, 學嘢緊係多啲啦, 小朋友會進步嘛, 點會小一自律學習, 小二變咗追唔上啫, 課程循序漸進加嘛。
都係果句, 小朋友有需要、要求到就幫下手, 佢哋做到既就盡量俾佢哋做, 失手一兩次唔死得人, 升到班就得, 反正升中成績表小四先會睇, 仲大把時間。
作者: yeeyeey2k 時間: 14-7-4 16:21 標題: 引用:Quote:joanthony+發表於+14-7-4+15:39+我成
原帖由 little_yolky 於 14-07-04 發表
你間幼稚園好勁架, 一年班啲中文真係深到無朋友喎, 幼稚園點會識。英文都比幼稚園深好多啦, 仲有九萬咁多科 ...
齋靠幼稚園,語文呢方面真係識既一定好有限,如果父母有同小朋友閱讀,就好好多。

作者: ngpun 時間: 14-7-4 16:28 標題: 引用:Quote:原帖由+fc926+於+14-07-04+發表真系
原帖由 joanthony 於 14-07-04 發表
我成日都話, 一年級學的大部份幼稚園都教過尤其谷的, 所以一年級成績好並唔代表小二小三都會好, 所以到小二 ...
我覺得要睇吓係唔係去返間谷的小學囉!
朋友個仔讀黃錦輝,佢小一時中下,因為無被吹谷過,英文唔係好跟到,同班有st.cat的同學仔好勁,乜都勁。但到升小二之後,朋友的兒子已超越st.cat的同學,到現在都小四了,各科成績依然keep住比st.cat同學仔好。
當然是個別例子,不能以偏蓋全,都好睇各方面的因素。
但如果谷開,去返間谷的小學,可能會更加好。

作者: Isaacmommy 時間: 14-7-4 16:36 標題: 回覆:ngpun 的帖子
哇,都好高難度。阿媽返工,小朋友要外出補習但keep 到成績好都收貨啦! 好難完全自動波唔使理唔使補習又成績好架!

作者: ngpun 時間: 14-7-4 16:41 標題: 引用:哇,都好高難度。阿媽返工,小朋友要外出補
原帖由 Isaacmommy 於 14-07-04 發表
哇,都好高難度。阿媽返工,小朋友要外出補習但keep 到成績好都收貨啦! 好難完全自動波唔使理唔使補習又成 ...
所以我係度徵集意見囉 

作者: harukiya 時間: 14-7-4 17:05 標題: 回覆:kenwong888 的帖子
不是個個小孩都可以同一樣方式。小孩子長大了,會明事理,所以要跟他說,點解要讀書,做功課,要考試....讀書/玩都要有。我兒子每天回家休息一會兒,做—些恆常温習,8:30與我一起做家課,他喜歡等我—齊做,約10才睡覺。上學期佢係好悪攪,但下學年,細心傾談後,已經改善好多,成績亦好好。要多讚賞,亦要告訴他已經長大了,要自己處理。

作者: little_yolky 時間: 14-7-4 17:28
ngpun 發表於 14-7-4 16:28 
我覺得要睇吓係唔係去返間谷的小學囉!
朋友個仔讀黃錦輝,佢小一時中下,因為無被吹谷過,英文唔係好跟到 ...
唔係的, 只需要有充份的中英閱讀, 加以引導就可以了, 唔駛操卷谷的, 小朋友就可以愉愉快快地跑上來了。可能你朋友好有心機教兒子, 陪閱讀。
作者: joanthony 時間: 14-7-4 17:31 標題: 引用:Quote:joanthony+發表於+14-7-4+15:39+我成
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: little_yolky 時間: 14-7-4 17:32
Isaacmommy 發表於 14-7-4 16:36 
哇,都好高難度。阿媽返工,小朋友要外出補習但keep 到成績好都收貨啦! 好難完全自動波唔使理唔使補習又成 ...
最緊要睇下阿媽要求咩係成績好。
我成日話, 好感謝主, 我以前讀書無要阿媽勞氣, 所以依家囡囡都唔駛我理, 即你講既完全自動波、唔駛理唔使補習, 我覺得成績全級頭1/3以內, 可以了, 感謝主。
依家暑假, 同佢玩緊交換日記, 佢好鬼興奮。其實我目的係想佢寫下嘢。魔鬼阿媽!
作者: little_yolky 時間: 14-7-4 17:42
本帖最後由 little_yolky 於 14-7-4 17:43 編輯
joanthony 發表於 14-7-4 17:31 
樓上講得無錯, 某幾間谷得勁的幼稚園, 基本上已學晒小一野咁滯, 係你唔知姐, 我有個fd個女讀stafford, 深 ...
你講的勁谷幼稚園真係OMG, 略有所聞, 但為數比起全港同屆學童來講, 肯定佔好少比例(因為全港大部份小朋友讀學卷幼稚園)。至於你話個個小一9字頭, 我就真係無見過, 我知道有啲小朋友好乖好叻, 可以考到9字頭, 但唔係大部份, 因為間間學校唔一樣, 老師出卷程度又唔一樣, 個個9字頭, 即係出得淺囉。我小學科科9字頭, 升到中學都得番8字頭啦, 高班咗, 啲嘢深咗咪低分咗囉。
當然, 我知你係好心既, 無可否認有啲小朋友家長真係相當hea, 以為小朋友掂就乜都唔理, 係唔嚇唔得既。不過, 只要小朋友成績OK, 自律自發學習, 家長keep住同佢哋閱讀, 升上去一定無問題的。你小朋友升上去都一定無問題的, 放心, 但記得中文都要多閱讀, 唔好只讀英文書就得, 除非以後讀國際學校&留學。
作者: joanthony 時間: 14-7-4 17:56 標題: 引用:+本帖最後由+little_yolky+於+14-7-4+17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: little_yolky 時間: 14-7-4 18:11
joanthony 發表於 14-7-4 17:56 
我無唔重視中文, 我而家成日迫仔讀中文及要佢讀範文我聽, 佢今次考中文95分全班最高, 對上一次考試都係6字 ...
但問題係佢英文已有中學程度, 所以同中文差好遠喎。但都好, 佢只要唔討厭, 就會變得好。你都唔好咁緊張, 唔係去到呈分試, 會顛的。
作者: conhui1223 時間: 14-7-4 18:44
ngpun 發表於 14-7-4 14:24 
小小要求啦,其實係咁嘅情況下,中上已ok了。我又不至於唔理,我的工作時間都唔長,7:00可回到家。問題是 ...
分享下我囡嘅情況,而家升小二,佢幼稚園時都係自己做功課, 資質都係中上, 上到小一我冇比佢補習, 成績算上游, 見家長老師都話佢成績可以有空間再上, 有次考試咁多樣成績中默全級名次係最差的, 排到中游, 但佢嗰次考試名次都唔太差, 第二次中默又游番上去, 所以冇必要我唔會谷佢同比補習, 我成日同自己講如果佢用10分鐘溫默書有95分但用成個鐘溫書加同佢默一次先有100分, 我唔會為5分而浪費佢50分鐘的時間, 佢可以睇下書我又可以同佢玩一陣, 長遠仲值得, 讀書係長跑, 初小呢個時間佢喺中上游喜歡學習就可以, 唔需要佢谷盡上頂~~
作者: MrBeast 時間: 14-7-4 19:29
ngpun 發表於 14-7-4 14:27 
學校谷谷地啦,我其實都未知,因為佢9月先正式小一。
咁當係谷,最好就個細路聰明,上堂留心,自理好係學校做哂功課,鍾意閱讀,咁係weekend 溫下書,有需要就做下dd補充,應可以。
作者: HMmummy 時間: 14-7-4 19:56 標題: 引用:+本帖最後由+kenwong888+於+14-7-4+10:55+
原帖由 kenwong888 於 14-07-04 發表
本帖最後由 kenwong888 於 14-7-4 10:55 編輯
我非常同意

作者: 瑩瑩老豆 時間: 14-7-4 21:43
ngpun 發表於 14-7-4 09:05 
點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習、又唔駛係出面再比人教…成績同錢錢都好想keep,你 ...
那好睇小朋友天份和自律
作者: andrew 時間: 14-7-5 07:01
細佬成績好壞,和阿媽要不要上班有關麽?最重要是爸母有知識,懂得教。
作者: cherrieshum 時間: 14-7-5 07:28 標題: 引用:自小培養閱讀興趣和習慣。
+
原帖由 茄子 於 14-07-04 發表
自小培養閱讀興趣和習慣。
X2

作者: Obiepapa 時間: 14-7-5 09:42 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
要自覺學習

作者: Miss_Parker 時間: 14-7-5 16:53
我父母都要返工, 我細個由公公婆婆照顧, 但的阿媽日日放工就會上公公婆婆度幫的檢查功課, 做功課自細被訓練一放學沖完良, 做完功課先可玩, 所以我由細就自動自覺! 我成績不錯, 小學無補習!有一個daily routine自然可有系統學習, 仲有充足睡眠好重要!!!
作者: joanthony 時間: 14-7-5 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ms_maggie 時間: 14-7-5 22:59
真係一個頭痛問題...阿仔超難教, 又唔肯做功課, 又唔溫書
作者: ngpun 時間: 14-7-5 23:03
回點評
haydenden1023 你朋友個仔無谷過, o甘請問幼稚園時培養左閱讀習慣未 發表於 5 小時前
朋友仔女係加拿大上幼稚園,只是嘻嘻哈哈上學去,不會串字,也不太懂看,佢無同佢睇過書,家姐一樣,閱讀習慣由王錦輝開始,所以佢盛讚學校好。
作者: ngpun 時間: 14-7-5 23:22
我相信佢真係沒有同佢睇過書,如果唔係,本身講開英文,上到香港小一又點會跟唔上。外國幼稚園=play group, 係真係play果隻,唔係我哋啲學術playgroup, 有時我真覺得自己思覺失調,又想個女有愉快學習,但又怕佢考唔到好學校,輪為被放逐的羣!
另一個朋友的細佬,現在是專業人士,生活是司長類的中產,除了第一份工是自己揾之外,份份工都被人挖去做,但當年會考肥哂,無學校收,叫父母比佢去英國,學成回來,身價萬倍,否則只能做信差。所以,香港的教育方法,真能培養人材?外國讀書,動輒成副身家,窮家子弟,就算有資質,最後都被定為沒用的一群,九年的免費教育,能培養多少人材出來?
作者: atirw 時間: 14-7-5 23:26 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
我都要自己六時初就回家。要求仔5p to 6p 做功課,6時開飯,他邊吃飯邊看cartoon(休息)7:30開波继續功課或温習。九時前完。玩一下,十時睡。我仔記性好,但自我解難差,所以要重點指導,step by step 教!只有上中文公文!今次考試中上。換來的是我成面暗瘡,一年瘦幾磅!btw,小朋友早上一定要吃早餐啊!

作者: marble2004 時間: 14-7-6 00:01
回覆 atirw 的帖子
你 都 好 有 得 瘦, 我 無 時間 做 運動, 有 都 休息, 越 來越 肥.
I am also a working mum. I will be off work and back home around 6ish. Then start my work at home: to take care of my kid. After all done and my kid is in bed, I will start working again, it's good that with the advance technology, I can do my work from home. But very tough, really exhausted. Good thing is my kid is quite discipline and fast in learning. In the first two years, I really could only go to bed around 12ish, now it's better, I can go to bed around 11ish.
作者: little_yolky 時間: 14-7-7 17:35
joanthony 發表於 14-7-5 17:46 
佢都唔知幾中意學習, 我成日玩佢話cut佢個JEI class佢都發老脾, 佢覺得自己讀到咁高程度既英文好勁架, 所 ...
如果你囝囝學校係一條龍, 應該係揀自行時學校已經要你表態上唔上龍校, 當時只出咗小五第一次呈分分數。一般band 1C都會接龍, 因為實在太多變數。所以, 你只有叩門可以去band 1A/B學校。
作者: HaYi 時間: 14-7-7 18:36
回應樓主
1. 阿媽早過6:00 回家,
2. 阿媽有學識可以教
3. 阿媽有心機
4. 小朋友自律
5. 小朋友肯做下補充...
作者: ngpun 時間: 14-7-7 19:06 標題: 回覆:HaYi 的帖子
如果谷谷地的學校,其實一般在學校能做得完大部份功課嗎?啲要教的功課多嗎?

作者: Angelafyfy 時間: 14-7-7 20:24 標題: 引用:睇造化。我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視
原帖由 Radiomama 於 14-07-04 發表
睇造化。
我細細個就鐘意閱讀、屋企沒有電視、阿媽返工、自己做功課、每晚9:00上床、無補習、中學年年考第 ...
而家D細路好難九點瞓

作者: marble2004 時間: 14-7-7 21:22
回覆 marble2004 的帖子
To Little Volky,
無 問題, 是 事實ma. 以 前 勉強 細 碼 著 得 落, 而 家 加 大 碼, haha
作者: siden 時間: 14-7-7 22:46 標題: 引用:回覆+atirw+的帖子
++你++都++好++有++得+
原帖由 marble2004 於 14-07-06 發表
回覆 atirw 的帖子
你 都 好 有 得 瘦, 我 無 時間 做 運動, 有 都 休息, 越 來越 肥 ...
Agree.
Getting fatter and fatter.
I want to do exercise. My hubby wants me to keep slim.
But after work take care of kids not enough time even sleep and eat. How to squeeze out some time to 做運動?

作者: manwaimail 時間: 14-7-8 19:27
回覆 ANChan59 的帖子
搵間好學校呢個意見最好
作者: 洋蔥頭媽咪 時間: 14-7-8 21:48 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
好多人所講嘅冇出去補習,其實只不過父母自己幫佢補,自己教,自己比補充練習佢做,嚴格黎講咪—様係補
回應番樓主,如果要小朋友成績好,我覺得一定要培養小朋友自學同良好學習態度,多看書,只要孩子唔抗拒,學習自然容易得多,初小好多家長已十分著重成績,不斷強迫小朋友去追求分數,令小朋友失去學習動力同興趣。學習係持久戰,要有動力才能持久。如果要家長迫住先做到,再讀上去都未必能keep到。

作者: kenwong888 時間: 14-7-8 21:55
洋蔥頭媽咪 發表於 14-7-8 21:48 
好多人所講嘅冇出去補習,其實只不過父母自己幫佢補,自己教,自己比補充練習佢做,嚴格黎講咪—様係補:qui ...
Exactly true!
作者: ngpun 時間: 14-7-8 22:12 標題: 引用:Quote:洋蔥頭媽咪+發表於+14-7-8+21:48+好
原帖由 kenwong888 於 14-07-08 發表
Exactly true!
Hi kenwong, 你小朋友是讀何小?定石圍角?我哋會唔會係同學仔?

作者: kenwong888 時間: 14-7-8 22:21
ngpun 發表於 14-7-8 22:12 
Hi kenwong, 你小朋友是讀何小?定石圍角?我哋會唔會係同學仔?
石圍角!
作者: ngpun 時間: 14-7-8 22:30 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
好多謝各位比意見,有時做父母真係會精神分裂,我已經比老公話我擔心太多了,唔想佢個腦仔只變成個hard disk,想佢永遠有高情商+逆商+智商!哈哈哈!我真是太貪心了,唔補吓又怕佢將來更加無得選擇,補又怕佢又成為填鴨教育下的犧牲品!我不同意贏在起跑線,但又不等於我不擔心,幾咁精神分裂,這種不安都是因為經歷了這場十級浩劫,搞到自己覺得自己教細路真係好唔掂,都係要佢自己開竅了!

作者: ngpun 時間: 14-7-8 22:37 標題: 引用:Quote:ngpun+發表於+14-7-8+22:12+Hi+kenwo
原帖由 kenwong888 於 14-07-08 發表
石圍角!
我見你何小的校車咁清楚,還以為你小朋友讀何小添!

作者: 洋蔥頭媽咪 時間: 14-7-8 23:55 標題: 引用:好多謝各位比意見,有時做父母真係會精神分
原帖由 ngpun 於 14-07-08 發表
好多謝各位比意見,有時做父母真係會精神分裂,我已經比老公話我擔心太多了,唔想佢個腦仔只變成個hard dis ...
現今呢—代好多小朋友都係IQ高 EQ低,所以我覺得EQ高會著數d,包括將來待人處事都容易應付。其實又唔駛過份擔心嘅,培養孩子正確態度至係最重要。至於補唔補習,可以睇下小朋友是否須要支援,如果小朋友攪得掂咪ok囉,又唔一定要谷到行嘅,有時間比小朋友學吓有興趣嘅課外活動,但切忌為成績/證書而學。不須與人比較,我覺得已經足夠。

作者: 洋蔥頭媽咪 時間: 14-7-8 23:55 標題: 引用:好多謝各位比意見,有時做父母真係會精神分
原帖由 ngpun 於 14-07-08 發表
好多謝各位比意見,有時做父母真係會精神分裂,我已經比老公話我擔心太多了,唔想佢個腦仔只變成個hard dis ...
現今呢—代好多小朋友都係IQ高 EQ低,所以我覺得EQ高會著數d,包括將來待人處事都容易應付。其實又唔駛過份擔心嘅,培養孩子正確態度至係最重要。至於補唔補習,可以睇下小朋友是否須要支援,如果小朋友攪得掂咪ok囉,又唔一定要谷到行嘅,有時間比小朋友學吓有興趣嘅課外活動,但切忌為成績/證書而學。不須與人比較,我覺得已經足夠。

作者: yanyan6 時間: 14-7-9 02:45
ngpun 發表於 14-7-8 22:30 
好多謝各位比意見,有時做父母真係會精神分裂,我已經比老公話我擔心太多了,唔想佢個腦仔只變成個hard dis ...
做阿媽緊張都係愛自己個仔,你都是好媽媽呀
我無咁緊張,我不理人地學咩學咩,我只要求顧得掂學校的成績,80分以上已收貨,慢慢提升要求,仔仔就唔會怕左讀書,比如你一天飲一柸咖啡,是好好味,但一天要你飲10柸,你以後見咖啡你都有陰影,以後想你飲你都唔飲啦,
讀書都是有量的,要留意住小朋友情緒,不要一味谷,我見人地有90幾,我都好想,但如要麻木去追,可能會有害,個個小朋友承受谷的程度都唔一樣
作者: tws2010 時間: 14-7-9 15:44
回覆 yanyan6 的帖子
我級頭馬大跌, 但 該 小朋友 有 無 不 高 興, 她 家 人 又 好像 不 當 是 大 事, 有 好 的 心理 質 數, 她 家 人 說 最important 要 好 品 德, 我 相 信該 小朋友有好foundation, 今 次 只 衰 大 意, 將來 必 成 大 器.
作者: daisy17772 時間: 14-7-9 23:11
本帖最後由 daisy17772 於 14-7-9 23:14 編輯
Very simple: Children are given the talents to study. Then no matter what kind of supports or no support you shoulder to them, they still do well.
Honestly speaking, even a mom work as full time mother, it doesn't necessarily mean her children will progress better. It just gives mom more time to understand a child's daily life and their strengths and weakness, and have better control over their moral values. The essential thing is how to deal with their weakness regardless of mom working as full time or not.
作者: LSLC 時間: 14-7-10 11:57
唔計溫默書,請問溫習時間大約係預幾多架呢每日?每日都中英數常溫哂?其實我都未諗到係點樣溫?如數學,佢識做哂當日功課咪就係識左囉,咁仲溫咩架呢?咁中英文又應該點呢?請問可以分享下嗎?
作者: yanyan6 時間: 14-7-11 02:25
LSLC 發表於 14-7-10 11:57 
唔計溫默書,請問溫習時間大約係預幾多架呢每日?每日都中英數常溫哂?其實我都未諗到係點樣溫?如數學,佢 ...
你小朋友係邊一種
依幾年你在學習方面係點樣教你個小朋友呢,
睇吓你小朋友讀邊間小學呢
我仔果間是有D名望的小學,需不是最TOP
我要求80分,都要係讀書才會有,
讀書意思係指平日都要讀,而唔係考試前果個星期才溫呀溫,依種學習態度,就算小朋友有小聰明都唔掂的
唔讀書的只會科科只會不及格TO剛好合格
沒有好彩過關的(我的想法)
我仔剛完了小一,準小二
唔好以為小一易讀,上學期開頭係好辛苦的
白紙一張,同KG格式完全唔同
開頭中文係最難,重組句子,閱讀理解,做功課時已要跟到實教佢
數學就是K3之上加多小小,容易上手的
英文就是DICT
常識沒怎樣,識吓字就OK
作者: LSLC 時間: 14-7-11 20:45
yanyan6 發表於 14-7-11 02:25 
你小朋友係邊一種
依幾年你在學習方面係點樣教你個小朋友呢,
睇吓你小朋友讀邊間小學呢
我小朋友係讀普通幼稚園,小學都係選左二線頭。而家k3係爸爸接放學,返到屋企5點四五個字,習慣左我6點返到前完成,大約三樣功課,兩本生字一本作業。
而家默書中英文大約六七組詞語,分兩三日前溫定。
但第時係婆婆4點半接校車,希望佢自己完成到識果d, 真係唔識就我返黎跟,仲有溫書就係唔知點溫囉,唔係默書果d, 係課本果d, 好頭痛,又唔想佢補習住,想比佢自己試下先。又要趕住湊佢返自己屋企沖涼,煮飯開飯等等,仲有件細b,冇工人,同c6夾手夾腳。諗起都暈。
作者: yanyan6 時間: 14-7-12 03:10
LSLC 發表於 14-7-11 20:45 
我小朋友係讀普通幼稚園,小學都係選左二線頭。而家k3係爸爸接放學,返到屋企5點四五個字,習慣左我6點返到 ...
讀默書以外的書,我都在摸索,我仔的分數都80幾,但人地係80幾90以上,
如7字就考第尾,真係最尾果個科科都有7字呀,今日派成績表,讀書真係好大競爭,同個個都好勁
真係我都要諗辦法
讀書好頭痛,唔係你想佢咁,佢就跟你做
作者: LSLC 時間: 14-7-12 14:48
yanyan6 發表於 14-7-12 03:10 
讀默書以外的書,我都在摸索,我仔的分數都80幾,但人地係80幾90以上,
如7字就考第尾,真係最尾果個科科都有7字 ...
yes, 知道而家平均分90以上係閒閒地,90以下係要諗方法直追,今時唔同我地以前。齊齊加油。
作者: chunheimama 時間: 14-7-12 15:38
由细開始陪養看書的習慣,要他有責任心完成功课. 我為他選了一間適合他的小学,一所普通小学,由细到大未出去補習過,亦没有给他做extra 作業, 成绩暫時满意. 除咗考试,评估,星期六日都是 family day.
因學校没要求一生一體,課外活動,纯由興趣出發.
作者: kenwong888 時間: 14-7-12 16:01
chunheimama 發表於 14-7-12 15:38 
由细開始陪養看書的習慣,要他有責任心完成功课. 我為他選了一間適合他的小学,一所普通小学,由细到大未 ...
Good!
作者: shadeslayer 時間: 14-7-12 17:03 標題: 回覆:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習
其實好得意,個個講要有閱讀興趣又聰明又白律又做事謹慎。咁嘅小孩,放在孤兒院也能成狀元。

作者: hiedali 時間: 14-7-12 17:12
唔好成日擦/改子女的功課, 等老師改.
作者: luluhaha 時間: 14-7-12 22:02
本帖最後由 luluhaha 於 14-7-12 22:03 編輯
點樣可以隨興食、又keep到身材好?仲唔使食減肥藥及運動?
答案:個人體質是關鍵因素。
作者: waikinluk 時間: 14-7-13 16:55
joanthony 發表於 14-7-4 11:31 
無話唔得, 首要係1)小朋友本身天資聰穎 2)從小培養閱讀習慣, 中英語文能力都強, 考試只係略溫已掂! 3)學習 ...
第一樣無得變,啊媽生成的,但是問題系第二,第三樣可以點樣靠後天培養呢?
作者: waikinluk 時間: 14-7-13 16:57
chunheimama 發表於 14-7-12 15:38 
由细開始陪養看書的習慣,要他有責任心完成功课. 我為他選了一間適合他的小学,一所普通小学,由细到大未 ...
羨慕你這種日子,也都是我嚮往的,好睇家長本身的心態,可惜我地兩公婆都長期OT,屋企只有婆婆或者奶奶湊住大,都好難會好似你小朋友咁,養育得咁自覺~
作者: hippoo 時間: 14-9-26 20:31

作者: annie40 時間: 14-9-26 22:45
回覆 shadeslayer 的帖子
其實好得意,個個講要有閱讀興趣又聰明又白律又做事謹慎。咁嘅小孩,放在孤兒院也能成狀元。
xxxxxx. xxxxxx
擁有這些優點的孩子,是家長努力種下的果。這些素質也會隨成長而漸漸起了變化,可以更好,也可以壞掉。因此不是永久保用的現在式和將來式。不少家長讚歎別人的孩子很出色,仿似天生如是,其實出色孩子是沒有現成貨,全部是用心用力調教出來的。最難處是深明教育方向對了,學校對了,未見快速效益,家長依然堅強忍耐和守持下去!
作者: shadeslayer 時間: 14-9-26 22:48 標題: 引用:回覆+shadeslayer+的帖子 其實好得意,個
原帖由 annie40 於 14-09-26 發表
回覆 shadeslayer 的帖子
其實好得意,個個講要有閱讀興趣又聰明又白律又做事謹慎。咁嘅小孩,放在孤兒院 ...
最難處是深明教育方向對了,學校對了,未見快速效益,家長依然堅強忍耐和守持下去!
Xxxxxxx
把持得住,要好有智慧的家長。

作者: lakesilver 時間: 14-9-27 01:36 標題: 引用:點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔
原帖由 ngpun 於 14-07-04 發表
點樣可以又返工、又keep到細路成績好、又唔駛比佢去補習、又唔駛係出面再比人教…成績同錢錢都好想keep,你 ...
今日同個遠房親戚傾開佢嗰孫,自小父母離異,2個都走咗,小朋友唯有跟住兩老生活,兩個老人家都唔知英文有幾多個字母,又無補習,乜資源都無,個孫今年考上band 1頭中學,再細問下原來年年考全級第一。
另一個朋友個仔,眼見一個星期補六至7日習,今年升上band2中學。
我想讀書也唔多唔少靠天資。

作者: Isaacmommy 時間: 14-9-27 10:56 標題: 回覆:lakesilver 的帖子
小朋友學習態度好重要,但真係唔知点培養。如小朋友本身資質唔差,但完全唔 care 學業成績,唔會主動温習,亦唔識得温習,比本書佢就只望一吓,一分鐘就話温完但一問就有嘢唔識,都唔知点攪!

作者: sissysze 時間: 14-9-27 11:12 標題: 引用:小朋友學習態度好重要,但真係唔知点培養。
原帖由 Isaacmommy 於 14-09-27 發表
小朋友學習態度好重要,但真係唔知点培養。如小朋友本身資質唔差,但完全唔 care 學業成績,唔會主動温習, ...
比佢衰一次,知道唔讀係會出事,甘下次佢就會醒啲,當然唔係測考,用默書嚟比佢試

作者: obedienceliu 時間: 14-9-27 12:09
回覆 sissysze 的帖子
我孩子今年9月小一, 我都頭痛緊如何教他自律做功課, 由其是英文功課, 成日都要等我放工回家才肯做, 識做就巳做了, 不識做就唔肯自己做,
作者: elainetam 時間: 14-9-27 12:41
obedienceliu 發表於 14-9-27 12:09 
回覆 sissysze 的帖子
我孩子今年9月小一, 我都頭痛緊如何教他自律做功課, 由其是英文功課, 成日都要等我 ...
我仔是利益利誘
如自己做完, 無論答案對錯, 都讚賞, 鼓勵他勇於嘗試
個個小朋友都唔同, 我有試過施硬功, 不過沒收成
反而讚有效果, 慢慢他習慣自己做功課, 我才開始提高要求,
現我要求他抄寫的功課, 要學習double check, 預計短期內未會有收成,
我兒做事粗疏, 抄都會抄錯 -_-
我也是在職媽媽, 我有比我仔參加學校的功輔班, 是幫輕了不少, 盡早搞定功課才能溫習
否則, 你每天跟他搞功課都花光力氣了 更不要說溫習了, 而親子時間都變得很奢侈
小一年紀小, 先培養學習態度和自習模式, 對在職媽媽來說很重要
慢慢來, 我都在學習當中, 教養孩子是長久戰, 加油
作者: wister 時間: 14-9-27 14:43
有時要睇返小朋友自己性格,有啲好自立嘅可能自己上堂好留心,返到屋企自己又會搞掂哂,完全唔駛煩。有啲可能逼極佢都係唔係好願郁。如果真係好有需要,可能其中一位家長要全職照顧

作者: Jane1983 時間: 14-9-27 15:13
回覆 lakesilver 的帖子
天資之外,無父母係身邊,亦令小朋友成熟識想。
我有個讀書好叻的朋友,佢父親早死,屋企又窮。佢話自細就知道要讀書,吾係死路一條,亦無人會幫佢……小朋友太生性,亦令人聽落心酸。
作者: annie40 時間: 14-9-27 15:24
那管孩子是的模式,家長務必盡早為孩子提供支援和鼓勵,這些日子,看似沒完沒了,其實不然。把小草扶正了,便會長得很漂亮,困難比想像中易得多。
如何扶正,是intensive training , intensive attention, a lot of fun in playing. 要求得到的不是下學期的名次躍進,而是一個十分喜歡自己的孩子,喜歡自己的人,不會輕易讓自己失望呢。
作者: pepper33 時間: 14-9-27 15:58 標題: 回覆:annie40 的帖子
十分佩服及buy您的育兒心得!!學嘢!謝謝。

作者: annie40 時間: 14-9-27 16:16
回覆 Jane1983 的帖子
孩子的生性,向上,自我鞭策,望發達,望揚名立萬,要有強烈誘因!這些命運給予的艱苦,讓極少數成為火鳯凰,極大數成了灰燼,
試問今天誰家孩子有火鳯凰的精神,火鳯凰是死而求生。這位孩子是明白了,很難得!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |