教育王國
標題: 福馬頭涌vs奉基千禧 [打印本頁]
作者: xanxanmama 時間: 14-7-2 16:16 標題: 福馬頭涌vs奉基千禧
請問邊間好D?有咩好?

作者: cherriecheng 時間: 14-7-2 16:25 標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧
福馬 一線学校 有連繫中学

作者: fishballbaby 時間: 14-7-2 16:51 標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧
褔馬

作者: queeniewwy 時間: 14-7-2 17:36 標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧
聽兩間讀緊既朋友講,福馬係主要注重學術,奉基千禧就唔止注重學術,佢連運動比賽方面都要均衡發展

作者: xanxanmama 時間: 14-7-3 07:44 標題: 回覆:queeniewwy 的帖子
咁即係千禧全面D?

作者: kfflee 時間: 14-7-3 08:36
本帖最後由 kfflee 於 14-7-3 08:36 編輯
奉基千禧校舍大福馬一倍有多
不過如果有一間在屋企附近就嗰個間啦,交通太浪費時間
作者: GSS 時間: 14-7-3 09:24
奉基千禧校舍較大,升中派位福馬應較好,置於那個教育比較全面,可參考兩校網頁,福馬一向音樂藝術方面出色,奉基就好像體育比較好。蘿蔔青菜,看樓主及小孩喜好。
作者: edyleung 時間: 14-7-3 14:16 標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧
福馬sure 
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |