教育王國

標題: 福馬頭涌vs奉基千禧 [打印本頁]

作者: xanxanmama    時間: 14-7-2 16:16     標題: 福馬頭涌vs奉基千禧

請問邊間好D?有咩好?




作者: cherriecheng    時間: 14-7-2 16:25     標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧

福馬 一線学校 有連繫中学




作者: fishballbaby    時間: 14-7-2 16:51     標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧

褔馬




作者: queeniewwy    時間: 14-7-2 17:36     標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧

聽兩間讀緊既朋友講,福馬係主要注重學術,奉基千禧就唔止注重學術,佢連運動比賽方面都要均衡發展




作者: xanxanmama    時間: 14-7-3 07:44     標題: 回覆:queeniewwy 的帖子

咁即係千禧全面D?




作者: kfflee    時間: 14-7-3 08:36

本帖最後由 kfflee 於 14-7-3 08:36 編輯

奉基千禧校舍大福馬一倍有多
不過如果有一間在屋企附近就嗰個間啦,交通太浪費時間
作者: GSS    時間: 14-7-3 09:24

奉基千禧校舍較大,升中派位福馬應較好,置於那個教育比較全面,可參考兩校網頁,福馬一向音樂藝術方面出色,奉基就好像體育比較好。蘿蔔青菜,看樓主及小孩喜好。
作者: edyleung    時間: 14-7-3 14:16     標題: 回覆:福馬頭涌vs奉基千禧

福馬sure








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5