教育王國
標題: 玫小,聖雅各? [打印本頁]
作者: catcc2000 時間: 14-6-19 00:38 標題: 玫小,聖雅各?
今天又要大家幫下手,今日收到聖雅各2nd int電話,雖然未必收,但你地又會簡邊間呢?我驚聖雅各中文太深。大部份科目都係中文教我搞唔掂。校舍,玫小大,聖雅各新。

作者: 薯仔1607 時間: 14-6-19 01:17
請問你聖稚各是否1,1,1?
作者: catcc2000 時間: 14-6-19 01:18 標題: 回覆:薯仔1607 的帖子
000

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 01:18 標題: 回覆:catcc2000 的帖子
I should say 005

作者: 薯仔1607 時間: 14-6-19 01:24
Thanks
作者: lambeanmama 時間: 14-6-19 06:39 標題: 引用:今天又要大家幫下手,今日收到聖雅各2nd+in
原帖由 catcc2000 於 14-06-19 發表
今天又要大家幫下手,今日收到聖雅各2nd int電話,雖然未必收,但你地又會簡邊間呢?我驚聖雅各中文太深。 ...
玫小有中學backup,但質素一般,聖雅各沒有,但升band1英中比例高過50%。
要錢vs免費教學。
校風聖雅各感覺上純樸些。
講真,讀玫小你都唔會唔谷下等佢升中讀更上一層樓的中學,既然如此,又何苦怕谷呢?
中文教學你話怕搞唔掂,但讀的係個細路,我覺得呢點個考慮因素最低。
中文其實難學過英文。如果父母覺得英文較得心應手,留俾學校教中文都係一件好事。
我係你,會選聖雅各。
利申: 沒有今年升小一的孩子,聖雅各舊生。灣仔區長大。

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 07:41 標題: 回覆:玫小,聖雅各?
剛發現又係冇校車到屋企,點解灣仔學校冇校車去哂灣仔區架?佢7:30就早讀,冇校車點搞呀

作者: cutekiddy 時間: 14-6-19 08:23
catcc2000 發表於 14-6-19 07:41 
剛發現又係冇校車到屋企,點解灣仔學校冇校車去哂灣仔區架?佢7:30就早讀,冇校車點搞呀
...
你個小朋友都好多2ND IN
無校車都有保姆車卦?
作者: chrischeung 時間: 14-6-19 08:28
回覆 catcc2000 的帖子
靚女,吾使諗啦,硬系聖雅各,派位好過玫小好多,特別系男仔。冇做女校男生
good luck
作者: catcc2000 時間: 14-6-19 08:33 標題: 回覆:cutekiddy 的帖子
今日要打去問。雖然佢多2nd int, 但現在有一間係手,唔係最想入個d已經冇去interview,最小skip左5間又放左1個offer,留返d機會俾人ma. 大家唔好鬧我係呢度問問題啦

作者: sh_yip 時間: 14-6-19 08:38 標題: 引用:今日要打去問。雖然佢多2nd+int,+但現在有
原帖由 catcc2000 於 14-06-19 發表
今日要打去問。雖然佢多2nd int, 但現在有一間係手,唔係最想入個d已經冇去interview,最小skip左5間又放左 ...
如果諗住唔係香港讀中學,就無謂咁辛苦啦!

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 08:49 標題: 回覆:sh_yip 的帖子
我地兩公婆放工都唔準時,平時average 8點返到屋企(琴晚我12點,完全見唔到d小朋友),我老公係唔識中文嘅,所有中文教嘅學科都會係我。

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 08:50 標題: 回覆:catcc2000 的帖子
當然你地會話可以用錢請補習

作者: lambeanmama 時間: 14-6-19 08:59 標題: 引用:今日要打去問。雖然佢多2nd+int,+但現在有
原帖由 catcc2000 於 14-06-19 發表
今日要打去問。雖然佢多2nd int, 但現在有一間係手,唔係最想入個d已經冇去interview,最小skip左5間又放左 ...
如果考到都唔讀,就唔好去喇,費事小朋友辛苦。做父母,邊個唔想孩子讀間好呢?大家都明白啦。
校車問題,既然兩間一樣,就不在考慮之列。四寶在家樓下你都唔會讀,係咪? 係咪有需要值得請多個工人同司機,自己衡量啦。在我眼中,呢d唔係解決唔到的問題。

作者: hkpapa852 時間: 14-6-19 09:23
回覆 catcc2000 的帖子
俾多D資料你諗下, St. James 2nd In 係 In 家長, 而且呢間學校係傳統同嚴, 有精英班.
其實銅鑼灣利園個邊(唔記得新寧道定開平道)有架小巴會路經St James
作者: Bear999 時間: 14-6-19 09:35 標題: 回覆:玫小,聖雅各?
玫小有冇呈分?如果有,考得前,是否都一樣可以派到好中學?

作者: Taloon 時間: 14-6-19 09:52
比著係我,我會揀聖雅各。玫中相信唔多家長會當佢係 backup。
如果你兩公婆都係夜放工,無論係中或英文既功課你都唔會有時間去幫手處理。怕且日後多數都係返個補習班處理好所有功課比較合適。
或者,你諗返下當日點解第一志願會擺華下哩間中文小學?
作者: yfchoy 時間: 14-6-19 10:18
可以俾多小小資料你,聖雅各都係谷,功課一定唔會小。不過佢哋學校都有一些功課輔導班可給小朋友放學後報讀。升中派位唔錯!
玫小係小班教學,本地班大約2X個,西班牙班就15人。全以普教英文,不用考慮能否入到普通話班。校長話每天功課不超於4份,好似有一個多小時係學校有老師睇住做功課。若成績真係跟不到,今年跟某大學合作(唔記得邊間)請該校大學生嚟幫成績冇咁好既小朋友個別跟功課温習,好似每次$60,全數直接交給該大學生。但這些補習係要選過的(不過大家都唔想中)!若果功課做得快就可以大部份在校內完成。但佢哋既放學時間較遲,4點45分先學校開出,可能有些家長會覺太晏。每位小朋友都會有自己的locker放書和物件。感覺有啲似返國際學校。
P.S.: 因為小女為今年K3學生,參觀了小一上課,加上學校提供資料,所以先講到細節。但小女大抽獎成功,已經放了位,不會在玫小讀。
作者: AMY_2011 時間: 14-6-19 10:42
yfchoy 發表於 14-6-19 10:18 
可以俾多小小資料你,聖雅各都係谷,功課一定唔會小。不過佢哋學校都有一些功課輔導班可給小朋友放學後報讀 ...
Which school are you going to?
作者: yfchoy 時間: 14-6-19 10:47
AMY_2011 發表於 14-6-19 10:42 
Which school are you going to?
St.Francis
作者: catcc2000 時間: 14-6-19 13:01 標題: 回覆:lambeanmama 的帖子
玫小有校車到門口係我like佢嘅因素

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 13:02 標題: 回覆:lambeanmama 的帖子
四寶確實係屋企樓下,行4分鐘到

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 13:03 標題: 回覆:yfchoy 的帖子
Very useful information, thanks

作者: catcc2000 時間: 14-6-19 13:15 標題: 回覆:Taloon 的帖子
華小係因為positive reinforcement, 正面鼓勵,唔會因為你跟唔上而放棄你,可能我錯啦

作者: carven1977 時間: 14-6-19 15:53
catcc2000 發表於 14-6-19 13:02 
四寶確實係屋企樓下,行4分鐘到
請問灣仔四寶係?
作者: yfchoy 時間: 14-6-19 16:01
carven1977 發表於 14-6-19 15:53 
請問灣仔四寶係?
以我所知:寶覺、嘉道理、李升、金銀貿易場。
作者: Taloon 時間: 14-6-19 16:14
yfchoy 發表於 14-6-19 16:01 
以我所知:寶覺、嘉道理、李升、金銀貿易場。
我以為有 "黃焯菴" 份?
作者: yfchoy 時間: 14-6-19 16:34
Taloon 發表於 14-6-19 16:14 
我以為有 "黃焯菴" 份?
可能係第五,但之前的4寶已很攞命
作者: catcc2000 時間: 14-6-19 20:39 標題: 回覆:玫小,聖雅各?
係,應該係五寶飯

作者: lambeanmama 時間: 14-6-19 22:25
Then, what is your final decision? Just out of my curiosity.
作者: catcc2000 時間: 14-6-20 01:02 標題: 回覆:lambeanmama 的帖子
My husband decided to bring my son for interview tomorrow. I have urgent meeting, can't go.

作者: catcc2000 時間: 14-6-20 06:32 標題: 回覆:catcc2000 的帖子
係呀,只係決定去唔去interview咋,我冇hold學位呀,來來去去都係得一個,問來問去都係睇下係咪interview都唔去咋

作者: CMMM 時間: 14-6-20 09:12
聖雅各叩門要否1-1-1?
作者: loklokhui 時間: 14-6-20 11:24
因為早兩日收到兩個津小的OFFER,所以玫小我會放棄個學位,希望有需要的人可以有用!
作者: catcc2000 時間: 14-6-20 11:28 標題: 回覆:loklokhui 的帖子
好勁呀,邊兩間呀?

作者: catcc2000 時間: 14-6-20 11:30 標題: 回覆:玫小,聖雅各?
老公今朝見完話應該冇行

作者: loklokhui 時間: 14-6-20 11:51
回覆 catcc2000 的帖子
唔公開得,不過你如果想知,你可以PM我
作者: denden18 時間: 14-6-20 12:06
恭喜你呀!
作者: Jessy 時間: 14-6-20 12:30
你住邊頭架?
返st james,住大坑咪坐23b, 住連道咪落開平道坐28號小巴
作者: Jessy 時間: 14-6-20 12:35
你小朋友中文弱梗係應該讀st james, 唔係你打算由佢弱落去??
作者: catcc2000 時間: 14-6-20 13:13 標題: 回覆:玫小,聖雅各?
老公話應該唔收,唔使簡
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |