教育王國

標題: 荃灣3寶 [打印本頁]

作者: jesswong1029    時間: 14-6-14 16:53     標題: 荃灣3寶

今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖,所以學校沒有保課,等大家放學後多d時間感受家庭温暖。

作者: kpchg4    時間: 14-6-14 17:00

jesswong1029 發表於 14-6-14 16:53
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖, ...


如你喜歡補課, 或許林炳炎適合你, 可以補到 17:00,  星期三更有免費興趣班

作者: naughtybj    時間: 14-6-14 17:08     標題: 引用:今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paulinekok    時間: 14-6-14 17:30

潮公?
作者: 梵高    時間: 14-6-14 17:53

如果我老闆同我就好

為左員工有家庭温暖,所以公司沒有OT,等有多d時間感受家庭温暖。
作者: ssannie9182    時間: 14-6-14 18:06

好好的藉口, 完全感受到校長的體貼
作者: jesswong1029    時間: 14-6-14 18:36

我去扣門,就發覺原來現時k3同學仔,個個都好屝利。
不論1線或2線學校,都係用英語問小朋友問題。
作者: bbq_swing    時間: 14-6-14 18:54     標題: 回覆:荃灣3寶

如果係潮公嘅都明白,因佢主力唔係想小朋友讀得好,佢出發點係要小朋友體育科成績好,有錯請更正
但十架就一定有補課




作者: jesswong1029    時間: 14-6-14 21:20

對啦!就係潮公,今天跟校長,副校長傾過,佢地都無果種沖勁去辦學。我對住佢都想死。
作者: Dwarfs28    時間: 14-6-14 21:56     標題: 回覆:荃灣3寶

我只識孖宝,请问另一宝是边间?




作者: smitty    時間: 14-6-14 22:06     標題: 引用:今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校

原帖由 jesswong1029 於 14-06-14 發表
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖, ...
就咁聽無問題,我主張不用補課,老師的時間可更關心小朋友所需。




作者: jesswong1029    時間: 14-6-14 22:08

另一寶石圍角小學。
作者: All_is_well    時間: 14-6-14 22:13     標題: 引用:如果我老闆同我就好為左員工有家庭温暖,所

原帖由 梵高 於 14-06-14 發表
如果我老闆同我就好

為左員工有家庭温暖,所以公司沒有OT,等有多d時間感受家庭温暖。 ...
放心,等到標準工時立法後,你老闆實會同你講。




作者: All_is_well    時間: 14-6-14 22:26

我諗呢間學校教師流失率會係非常之低....
jesswong1029 發表於 14-6-14 16:53
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖, ...



作者: ngpun    時間: 14-6-15 00:27     標題: 引用:另一寶石圍角小學。

原帖由 jesswong1029 於 14-06-14 發表
另一寶石圍角小學。
其實平心而論,石圍角都已經比較好了。咁落去,荃灣三寶好快變成荃灣之寶了!








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5