教育王國
標題: 荃灣3寶 [打印本頁]
作者: jesswong1029 時間: 14-6-14 16:53 標題: 荃灣3寶
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖,所以學校沒有保課,等大家放學後多d時間感受家庭温暖。
作者: kpchg4 時間: 14-6-14 17:00
jesswong1029 發表於 14-6-14 16:53 
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖, ...
如你喜歡補課, 或許林炳炎適合你, 可以補到 17:00, 星期三更有免費興趣班
作者: naughtybj 時間: 14-6-14 17:08 標題: 引用:今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paulinekok 時間: 14-6-14 17:30
潮公?
作者: 梵高 時間: 14-6-14 17:53
如果我老闆同我就好
為左員工有家庭温暖,所以公司沒有OT,等有多d時間感受家庭温暖。
作者: ssannie9182 時間: 14-6-14 18:06
好好的藉口, 完全感受到校長的體貼
作者: jesswong1029 時間: 14-6-14 18:36
我去扣門,就發覺原來現時k3同學仔,個個都好屝利。
不論1線或2線學校,都係用英語問小朋友問題。
作者: bbq_swing 時間: 14-6-14 18:54 標題: 回覆:荃灣3寶
如果係潮公嘅都明白,因佢主力唔係想小朋友讀得好,佢出發點係要小朋友體育科成績好,有錯請更正
但十架就一定有補課

作者: jesswong1029 時間: 14-6-14 21:20
對啦!就係潮公,今天跟校長,副校長傾過,佢地都無果種沖勁去辦學。我對住佢都想死。
作者: Dwarfs28 時間: 14-6-14 21:56 標題: 回覆:荃灣3寶
我只識孖宝,请问另一宝是边间?

作者: smitty 時間: 14-6-14 22:06 標題: 引用:今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校
原帖由 jesswong1029 於 14-06-14 發表
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖, ...
就咁聽無問題,我主張不用補課,老師的時間可更關心小朋友所需。

作者: jesswong1029 時間: 14-6-14 22:08
另一寶石圍角小學。
作者: All_is_well 時間: 14-6-14 22:13 標題: 引用:如果我老闆同我就好為左員工有家庭温暖,所
原帖由 梵高 於 14-06-14 發表
如果我老闆同我就好
為左員工有家庭温暖,所以公司沒有OT,等有多d時間感受家庭温暖。 ...
放心,等到標準工時立法後,你老闆實會同你講。

作者: All_is_well 時間: 14-6-14 22:26
我諗呢間學校教師流失率會係非常之低....
jesswong1029 發表於 14-6-14 16:53 
今天去了荃灣3寶其中1寶的小一迎新日,聽校長一話簡直都不明,你們是怎樣辦學的。
為左小朋友有家庭温暖, ...
作者: ngpun 時間: 14-6-15 00:27 標題: 引用:另一寶石圍角小學。
原帖由 jesswong1029 於 14-06-14 發表
另一寶石圍角小學。
其實平心而論,石圍角都已經比較好了。咁落去,荃灣三寶好快變成荃灣之寶了!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |