教育王國
標題: 90後:人工無10萬,點生仔? 怕收入低 累仔女受白眼 [打印本頁]
作者: elbar 時間: 14-6-13 09:40 標題: 90後:人工無10萬,點生仔? 怕收入低 累仔女受白眼

年輕人慨嘆樓價高,人工追不上通脹,出現遲婚、生育率下降的情況,甚至有人認為要儲足「彈藥」才敢生小孩。
養育一名孩子當真要400萬?有90後網民認為,月入四萬至10萬元才能給孩子最好的生活和教育,否則孩子會受盡冷眼,沒有向上流的機會,其言論惹來網民激烈回響,不少人認為生育不應以金錢計算。
「基層叫做生存,中產叫生活,有錢叫享受。」一名90後網友在討論區開帖,邀請網民討論月入多少才能生BB。她自言三人家庭至少月入逾六萬元才能「過普通中產生活」;月入四萬至十萬元才不會拖累子女,理論是:「收入低在香港會不斷受冷眼,窮人嘅下一代好大機會都係窮!」其言論激起不少網民圍攻,有人指養育子女不應以金錢計算,認為父母身教才最重要。有網民指,丈夫月入約兩萬元,是家庭經濟支柱,育有三個孩子兼要供樓,「可能我哋畀唔到最好嘅嘢仔女,但唔代表佢哋唔快樂,家長要識教導正確價值觀才最重要。」
中產:生育時未衡量金錢
另有網民指,她曾是三名國際學校孩子的音樂老師,發現學生的父母長駐外國做生意,導致孩子的品行欠佳。亦有網民直言,「一開始畀最好嘅小朋友,佢哋根本唔知自己比上不足,比下有餘。」
但開帖的網民卻堅持觀點,認為有錢才能讓子女讀國際學校、學各種課外活動,反駁其他網民說:「你唔信試下凌晨12點去公屋同私人屋苑行一轉就明。錢唔係萬能,無錢就萬萬不能。」
然而,真正中產未必認同說法。家庭月入近十萬元、育有一名兒子的林太說:「我無計過要有幾多錢才可生育,只希望看到他每天都開心和健康。」
一家四口住公屋的陳太,家庭月入約2.4萬元。大女小學讀國際音樂學校,每月開支逾8,000元,中學時轉讀公立學校。兒子剛滿一歲尚未入學。她平日會給子女貫輸正確人生觀,「過分着重金錢會讓人不思進取。」
小學生每月使費近萬元
本港曾有研究顯示,現時養育子女的費用,已增至逾800萬元。理財顧問唐德玲指,一名小學生每月學費、膳食及課外活動約需5,000至10,000元。她認為,生育前要考慮妻子會否辭工照顧子女,令家庭失去一份穩定收入。其次是子女的日常使費,建議孩子出生後,以較穩定的投資如保險、外幣定期、債券等替子女儲蓄。
中大全球經濟及金融研究所常務所長莊太量指養孩子所費不菲,料養一個小孩20年使費近200萬元。他認為父母可待孩子出生,每月供5,000至6,000元教育基金,回報約3至4%,「邊養邊儲」。
中大全球經濟及金融研究所常務所長莊太量
作者: Radiomama 時間: 14-6-13 13:36
錢應如何運用? 薪金應如何衡量?
今時今日的九十後,要學習的事何其多,不要說生仔,連工作拍拖結婚也要好好思考。
作者: 小魚知味 時間: 14-6-13 14:53 標題: 引用:年輕人慨嘆樓價高,人工追不上通脹,出現遲
原帖由 elbar 於 14-06-13 發表
年輕人慨嘆樓價高,人工追不上通脹,出現遲婚、生育率下降的情況,甚至有人認為要儲足「彈藥」才敢生小孩 ...
又5使甘誇張

作者: shadeslayer 時間: 14-6-13 15:53 標題: 回覆:90後:人工無10萬,點生仔? 怕收入低 累仔女受白眼
香港家庭入息中位數二萬多。幾多百分比的人可以有十萬月薪或以上? 只是他們不生小孩的藉口。

作者: 小凝` 時間: 14-6-13 17:44
回覆 shadeslayer 的帖子
當你諗埋又要租屋又要想上樓, 仲有生活開支呢?除非係同父母住 先用少一筆錢姐.
請問有1個家庭月入2萬多 點夠養埋個小朋友?
物價上漲 d bb用品又同人爭
試問冇返敢上下收入 點敢養多個小朋友
唔係話借唔借口
冇人會想日日手頭好緊 日日睇住銀包做人對吧?
有邊個結婚夫婦唔想自己有間屋, 而將來佢地小朋友 長大後都想自己有間房啦
點會唔第一時間上樓/租屋?
作者: shadeslayer 時間: 14-6-13 20:06 標題: 引用:回覆+shadeslayer+的帖子
當你諗埋又要租
原帖由 小凝` 於 14-06-13 發表
回覆 shadeslayer 的帖子
當你諗埋又要租屋又要想上樓, 仲有生活開支呢?除非係同父母住 先用少一筆錢姐.
拿綜援的,大把生幾個,無問題。一様入大學。不入大學做籃領仲好搵。亦大把人不補習,不每月花一萬幾千補習和課外活動。
一定要訓練成人中龍鳯才生孩子?但人中龍鳯是少數,其他人也要生。如果有日十萬元家庭才生孩子,要做這些孩子中的龍鳯,便要把要求推高至二十萬,無二十萬不要生,因為無二十萬培養不了一眾十萬孩子中的龍鳯。無止境的。-

作者: serinac 時間: 14-6-13 20:16 標題: 引用:香港家庭入息中位數二萬多。幾多百分比的人
原帖由 shadeslayer 於 14-06-13 發表
香港家庭入息中位數二萬多。幾多百分比的人可以有十萬月薪或以上? 只是他們不生小孩的藉口。
...
我覺得是不設實際及心頭高才真。

作者: Jane1983 時間: 14-6-13 20:35
而家社會吾同咗,吾使傳宗接代,亦吾會養兒防老,所以真系鍾意小朋友,願意負教育責任,先好生。
覺得吾夠錢、吾夠耐性、吾夠呢樣果樣,吾生咪吾生。帶個小朋友嚟呢個世界,佢真系樣樣旨意你。
作者: 小凝` 時間: 14-6-14 00:10
shadeslayer 發表於 14-6-13 20:06 
拿綜援的,大把生幾個,無問題。一様入大學。不入大學做籃領仲好搵。亦大把人不補習,不每月花一萬幾千補習 ...
唔係個個有資格拎綜援囉
仲有你接受到個個月係咁 90後既人未必想咁樣嫁
你覺得係藉口 人地覺得係現實咁解囉
代代有唔同既諗法 每代人都有每代人既想法
人地覺得生出黎養唔到咪唔生 有咩必要話人係借口
批評之前應該諗一諗先
再講 樓市上漲租金上漲物價上漲
樣樣野都無止境地上漲但唯獨人工唔漲
點解養小朋友既開支又唔係正比關係上漲緊呢?
仲有90後既 計到最盡都係岩岩讀完書無耐 出黎做左年幾兩年野 早讀完書個d咪耐少少囉
事業都未穩定講咩結婚生仔先
人地有顧慮係應該嫁啵
作者: shadeslayer 時間: 14-6-14 07:13
睇清楚,係講白眼,係自卑心。世上總有一半人不及平均,又如何?
作者: item 時間: 14-6-14 17:17
shadeslayer 發表於 14-6-13 20:06 
拿綜援的,大把生幾個,無問題。一様入大學。不入大學做籃領仲好搵。亦大把人不補習,不每月花一萬幾千補習 ...
拿綜援的,還要生幾個,是將養育兒女的責任,交給納稅人,不負責任。
作者: shadeslayer 時間: 14-6-14 18:56 標題: 引用:Quote:shadeslayer+發表於+14-6-13+20:06+
原帖由 item 於 14-06-14 發表
拿綜援的,還要生幾個,是將養育兒女的責任,交給納稅人,不負責任。
你又不能說拿綜援不能生孩子。

作者: 20120808 時間: 14-6-14 19:20
基本人權不能建基於財產的多寡上。

作者: item 時間: 14-6-14 19:28
shadeslayer 發表於 14-6-14 18:56 
你又不能說拿綜援不能生孩子。
不是説不能生,但是要生幾個,是不是要我們代養仔女,明知自己冇能力養,還要生幾個的,擺明是想攞多幾份綜援。
作者: shadeslayer 時間: 14-6-14 19:57 標題: 引用:Quote:shadeslayer+發表於+14-6-14+18:56+
原帖由 item 於 14-06-14 發表
不是説不能生,但是要生幾個,是不是要我們代養仔女,明知自己冇能力養,還要生幾個的,擺明是想攞多幾份綜 ...
你又不能用收入限制別人生幾多個。綜援可生一個?咁二萬收入樓下可以生幾個?

作者: item 時間: 14-6-15 06:02
shadeslayer 發表於 14-6-14 19:57 
你又不能用收入限制別人生幾多個。綜援可生一個?咁二萬收入樓下可以生幾個?
...
不是看收入可以生幾多個,我相信很多月入10萬的家庭也只生一個,如果自己有能力生,有能力教養,生幾多個都冇問題,問題是拿綜援的,將養孩子的責任推給納稅人,我們是負責任的父母,都是一個起、兩個止,其實絕大部分的,都只是生一個。
作者: Yanamami 時間: 14-6-15 08:24
好睇個人心態。而家的確樣樣貴,令人吃不消。但教養孩子又點止金錢呢,要花好多時間、心神。其實現代人最缺的喺時間。有十萬一個月又好,拿綜緩的都好,如沒時間陪孩子長大,以為有錢可以將孩子外判或為搵食無心神理孩子的,真喺要考慮下。
作者: Rachelmummy2008 時間: 14-6-15 20:15
見到一個男孩,到晚上九點和外傭去club house ,從不見他的父母。
初時見他不懂禮貌又没有朋友,但後來覺得他很可憐。
作者: Sansam 時間: 14-6-16 14:01
90後網民有呢個諗法都好, 起碼有認真考慮到養育一個孩子需要付出多少.
作者: Sansam 時間: 14-6-16 14:04
本帖最後由 Sansam 於 14-6-16 14:04 編輯
shadeslayer 發表於 14-6-13 20:06 
拿綜援的,大把生幾個,無問題。一様入大學。不入大學做籃領仲好搵。亦大把人不補習,不每月花一萬幾千補習 ...
拿綜援可能比起一D高不成, 低不就既中產. 一個家庭好. 若果一個家庭得兩三萬收入, 不能享受政府福利, 但又要交租, 供養父母, 真係幾大壓力.
作者: skkeung 時間: 14-6-16 15:31 標題: 回覆:90後:人工無10萬,點生仔? 怕收入低 累仔女受白眼
香港最少8成人要自殺!

作者: Jane1983 時間: 14-6-16 19:02
香港近年真係多咗人自殺,多咗好多怨氣,睇吾到出路,負能量好勁,隨時同歸於盡咁
作者: skkeung 時間: 14-6-16 19:39 標題: 引用:香港近年真係多咗人自殺,多咗好多怨氣,睇
原帖由 Jane1983 於 14-06-16 發表
香港近年真係多咗人自殺,多咗好多怨氣,睇吾到出路,負能量好勁,隨時同歸於盡咁 ...
看完,都想自殺!

作者: shadeslayer 時間: 14-6-16 20:00 標題: 引用:+本帖最後由+Sansam+於+14-6-16+14:04+編輯
原帖由 Sansam 於 14-06-16 發表
本帖最後由 Sansam 於 14-6-16 14:04 編輯
如果沒有人有我有之心,教養孩子不用花很多錢。

作者: Jane1983 時間: 14-6-16 20:03
回覆 skkeung 的帖子
咪講笑,屋企有隻小魔怪,父母瓜左他賤過泥。錫仔女的,真系吾敢死呀。
作者: skkeung 時間: 14-6-16 20:59 標題: 回覆:90後:人工無10萬,點生仔? 怕收入低 累仔女受白眼
當然講笑!但现時養小朋友的價值觀相當恐佈!

作者: 20120808 時間: 14-6-17 00:16
90後?
年紀最大也只24歲,
讓生命消磨一下才說吧,
可知生命是什麽?
生命不是用錢培育的吧。
瞳孔中所放入的,除了金錢,
可有其他?

作者: honeybunny7 時間: 14-6-17 12:13
回覆 Jane1983 的帖子
Actually, I wonder if the suicide rate in HK has really increased, or that suicides are more broadly reported nowadays as newspapers want to capture readership by posting dramatic stories...
作者: honeybunny7 時間: 14-6-17 12:24
本帖最後由 honeybunny7 於 14-6-17 12:26 編輯
「收入低在香港會不斷受冷眼,窮人嘅下一代好大機會都係窮!」
Obviously there are many examples to prove the opposite to the above statement. But I can also imagine if a child has parents who has self-esteem issue, then the child would be more likely to grow up having self-esteem issue too. Luckily my parents were poor but not self-doubting, so I grew up fine.
有網民指,丈夫月入約兩萬元,是家庭經濟支柱,育有三個孩子兼要供樓,「可能我哋畀唔到最好嘅嘢仔女,但唔代表佢哋唔快樂,家長要識教導正確價值觀才最重要。」<-- This should have been chosen as the title of this article in a normal world, but then the editors nowadays like to make things seem dramatic in order to capture people's attention and boost readership, so instead "90後:人工無10萬,點生仔? 怕收入低 累仔女受白眼" was chosen... hai... journalism.

作者: shadeslayer 時間: 14-6-17 13:13 標題: 引用:+本帖最後由+honeybunny7+於+14-6-17+12:26
原帖由 honeybunny7 於 14-06-17 發表
本帖最後由 honeybunny7 於 14-6-17 12:26 編輯
「收入低在香港會不斷受冷眼,窮人嘅下一代好大機會都係 ...
Negativity sells paper, right?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |