教育王國

標題: 有冇Harry Potter迷? [打印本頁]

作者: papaof2    時間: 14-6-10 20:53     標題: 有冇Harry Potter迷?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 701003    時間: 14-6-10 21:26     標題: 引用:最近小朋友開始閲讀HarryPotter,+點知全家

原帖由 papaof2 於 14-06-10 發表
最近小朋友開始閲讀HarryPotter, 點知全家中毒:)買了一套七本,有排讀。
滾瓜爛熟




作者: papaof2    時間: 14-6-10 21:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 14-6-10 21:45     標題: 引用:Quote:原帖由+papaof2+於+14-06-10+發表最

原帖由 701003 於 14-06-10 發表
滾瓜爛熟
Give me five




作者: HaYi    時間: 14-6-12 09:43

My son too! He loved HP so like to learn magic too
作者: 小木偶媽咪    時間: 14-6-13 09:55     標題: 回覆:有冇Harry Potter迷?

我囡囡飛佛




作者: Obiepapa    時間: 14-6-13 14:13     標題: 回覆:有冇Harry Potter迷?

系吾系禁好睇呀




作者: zitaeric    時間: 14-6-13 14:52     標題: 回覆:有冇Harry Potter迷?

哈利迷,还有在曰本 15 july 閞的哈利波特魔法世界




作者: sweeticandy    時間: 14-6-13 15:44

報到~~~

不過我女未開始睇.. 佢仲係太細.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5