教育王國
標題: 有冇Harry Potter迷? [打印本頁]
作者: papaof2 時間: 14-6-10 20:53 標題: 有冇Harry Potter迷?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 701003 時間: 14-6-10 21:26 標題: 引用:最近小朋友開始閲讀HarryPotter,+點知全家
原帖由 papaof2 於 14-06-10 發表
最近小朋友開始閲讀HarryPotter, 點知全家中毒:)買了一套七本,有排讀。
滾瓜爛熟

作者: papaof2 時間: 14-6-10 21:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶 時間: 14-6-10 21:45 標題: 引用:Quote:原帖由+papaof2+於+14-06-10+發表最
原帖由 701003 於 14-06-10 發表
滾瓜爛熟
Give me five

作者: HaYi 時間: 14-6-12 09:43
My son too! He loved HP so like to learn magic too
作者: 小木偶媽咪 時間: 14-6-13 09:55 標題: 回覆:有冇Harry Potter迷?
我囡囡飛佛

作者: Obiepapa 時間: 14-6-13 14:13 標題: 回覆:有冇Harry Potter迷?
系吾系禁好睇呀


作者: zitaeric 時間: 14-6-13 14:52 標題: 回覆:有冇Harry Potter迷?
哈利迷,还有在曰本 15 july 閞的哈利波特魔法世界

作者: sweeticandy 時間: 14-6-13 15:44
報到~~~
不過我女未開始睇.. 佢仲係太細.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |