教育王國

標題: 邊間小學好D, 煩死人了!!!!!! [打印本頁]

作者: eveli8880    時間: 14-5-30 12:39     標題: 邊間小學好D, 煩死人了!!!!!!

有冇媽咪知道以下3間小學好唔好,  1) 九龍城聖家小學,  2)循道學校(衛理道),  3) 九龍塘天主教基華小學, 好煩呀, 3間撞期同一日考試, 去邊間好?  
作者: yamyau    時間: 14-5-30 12:56

1) 九龍城聖家小學   首選
作者: manmanchubb    時間: 14-5-30 13:20

九龍塘基華不是天主教,係基督教學校!
作者: Jane1983    時間: 14-5-30 13:33

也為之「好」?好睇樓主要什麼。循道男女校,會讀得開心輕鬆d,又有中學。聖家女校,乖和純,但會辛苦d,同埋2間小學升1間中學,都大競爭。
作者: 青青河邊草    時間: 14-5-30 13:35     標題: 回覆:邊間小學好D, 煩死人了!!!!!!

如果可以,我唔會為小學階段小朋友揀齋校




作者: 心朗小B    時間: 14-5-30 15:11     標題: 引用:如果可以,我唔會為小學階段小朋友揀齋校 +

原帖由 青青河邊草 於 14-05-30 發表
如果可以,我唔會為小學階段小朋友揀齋校
Agree! Know many friends their girls study girl school always has some communication problems, 女仔玩埋堆,說話很叻但尖酸,一係不敢同男孩玩。




作者: edith208    時間: 14-5-30 17:00     標題: 引用:Quote:原帖由+青青河邊草+於+14-05-30+發表

原帖由 心朗小B 於 14-05-30 發表
Agree! Know many friends their girls study girl school always has some communication problems, 女仔 ...
It depends. There are activities for kids after sch or during weekends. Boys or girls in segregated schools can meet the opposite sex outside school hours. These schools have their value and merits which may not be compared with co ed schools.




作者: awah112    時間: 14-5-30 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hadwinboy    時間: 14-5-30 23:56     標題: 引用:Quote:原帖由+青青河邊草+於+14-05-30+發表

原帖由 心朗小B 於 14-05-30 發表
Agree! Know many friends their girls study girl school always has some communication problems, 女仔 ...
男女校裏的女生都係玩埋堆,唔同男生玩的。




作者: HaYi    時間: 14-5-31 10:04

都不是的, 阿仔間男女仔都玩的

回應樓主, 我自己會選循道, 因為聖家中學好似是band 2 中中, 未必是好的backup.

作者: Yanamami    時間: 14-5-31 10:15

循中好似無聖家中學好?諗住直升的話要諗遠d~
作者: MrBeast    時間: 14-5-31 10:37

Depend on 有冇backup
作者: awah112    時間: 14-5-31 13:22     標題: 回覆:邊間小學好D, 煩死人了!!!!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbforever    時間: 14-5-31 19:11

考插班試??
作者: HaYi    時間: 14-6-1 10:20

Quoted:  Yanamami  "家勒撒聖家是Band1B英中,循道是1C的"

九龍城聖家同九龍塘聖家上的個間我聽聖家P6家長說不是band 1 的, 所以佢地考得前的都不打算去 (?)
作者: 青青河邊草    時間: 14-6-1 18:48     標題: 引用:Quote:原帖由+青青河邊草+於+14-05-30+發表

原帖由 心朗小B 於 14-05-30 發表
Agree! Know many friends their girls study girl school always has some communication problems, 女仔 ...
我識一個,好惡,好man.




作者: lovelycat2008    時間: 14-6-2 00:14     標題: 回覆:eveli8880 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lovelycat2008    時間: 14-6-2 00:15     標題: 回覆:eveli8880 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eveli8880    時間: 14-6-3 10:53

多謝大家意見,是插班試,所以好煩! 本星期六考了,三間也撞期!女校真的不好? 小女之前是男女校,因搬屋問題而轉校,太煩了……
作者: MrBeast    時間: 14-6-3 11:15

心儀程度vs入讀機會
作者: rainrain613    時間: 14-6-3 11:48     標題: 引用:多謝大家意見,是插班試,所以好煩!+本星

原帖由 eveli8880 於 14-06-03 發表
多謝大家意見,是插班試,所以好煩! 本星期六考了,三間也撞期!女校真的不好? 小女之前是男女校,因搬屋 ...
不要人雲亦雲。 你要看你家女兒適合哪小學好過喇。




作者: 786    時間: 14-6-3 12:56     標題: 引用:有冇媽咪知道以下3間小學好唔好,++1)+九龍

原帖由 eveli8880 於 14-05-30 發表
有冇媽咪知道以下3間小學好唔好,  1) 九龍城聖家小學,  2)循道學校(衛理道),  3) 九龍塘天主教基華小學, 好 ...
你的3是華德,不是基華。你應該無宗教偏好。循道離你應遠。你㨂1或3啦。2比較難考。








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5