教育王國

標題: 藍田咩小學好?? [打印本頁]

作者: KITTY0328    時間: 14-3-7 15:14     標題: 藍田咩小學好??

如上
作者: wtap    時間: 14-3-7 15:33     標題: 回覆:藍田咩小學好

兩間兆強同藍循都好




作者: hkpapa852    時間: 14-3-7 16:46

回覆 KITTY0328 的帖子

請問妳覺得點怎先叫"好"?

升Band 1中學率高? 學術強? 俾D條件先

作者: kennis@@@    時間: 14-3-25 23:59

兆強同藍循兩間都好,藍循中文用普通話教學,兩間比較局和多功課,有心理準備先,你亦可睇番它派位質素以英文中學和BRAND 1 多D!






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5