教育王國
標題: 藍田咩小學好?? [打印本頁]
作者: KITTY0328 時間: 14-3-7 15:14 標題: 藍田咩小學好??
如上
作者: wtap 時間: 14-3-7 15:33 標題: 回覆:藍田咩小學好
兩間兆強同藍循都好

作者: hkpapa852 時間: 14-3-7 16:46
回覆 KITTY0328 的帖子
請問妳覺得點怎先叫"好"?
升Band 1中學率高? 學術強? 俾D條件先
作者: kennis@@@ 時間: 14-3-25 23:59
兆強同藍循兩間都好,藍循中文用普通話教學,兩間比較局和多功課,有心理準備先,你亦可睇番它派位質素以英文中學和BRAND 1 多D!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |