教育王國

標題: 請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎? [打印本頁]

作者: Vianc    時間: 13-11-24 16:02     標題: 請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎?

請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎?宣幼有幾多%直升呢?thxthx




作者: PJ    時間: 13-11-24 16:08     標題: 回覆:Vianc 的帖子

Yes, i will!
Not 100%直升,好像都是大约6-7成




作者: Vianc    時間: 13-11-24 16:17     標題: 回覆:PJ 的帖子

多謝PJ. 吾知宣幼學術强吾强,我怕升吾到宣小,出去考直資又吾夠勁,唉!兩頭吾到岸!




作者: PJ    時間: 13-11-24 16:23     標題: 回覆:Vianc 的帖子

學術應該冇SN咁強……
勝在有宣幼back up.
你target了直資,津小定私小?
另SN是否am offer?




作者: Vianc    時間: 13-11-24 16:57     標題: 回覆:PJ 的帖子

SN係PM offer. 因為信吾過大抽奬,所以都預左係要考小一架喇。 乜考津小同直資有分別架?




作者: 剛果公主    時間: 13-11-24 18:17     標題: 引用:SN係PM+offer.+因為信吾過大抽奬,所以都預

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Vianc    時間: 13-11-24 21:53     標題: 回覆:剛果公主 的帖子

ThxThx




作者: 6903658    時間: 13-11-24 23:33

自從攞咗SN am offer,個人鬆懈咗,連MS都放棄了。唉,冇鬥志了。
作者: ruthcsp    時間: 13-11-24 23:41

宣幼無6-7成上宣小, 只有60個位俾宣幼, 再有後補位都唔會再加俾宣幼生, 宣小一今年開學有168個學生,最後都無60個宣幼生


作者: 莎莉小姐    時間: 13-11-25 09:03     標題: 引用:自從攞咗SN+am+offer,個人鬆懈咗,連MS都

原帖由 6903658 於 13-11-24 發表
自從攞咗SN am offer,個人鬆懈咗,連MS都放棄了。唉,冇鬥志了。
請教MS係邊間?




作者: ericdozo    時間: 13-11-25 10:23

宣幼是我首選。 你可以吾IN, 先一個人爭
作者: ymnhappybaby    時間: 13-11-25 13:22

回覆 ruthcsp 的帖子

如果後補位俾宣幼生便好了!
作者: 剛果公主    時間: 13-11-25 13:34     標題: 引用:自從攞咗SN+am+offer,個人鬆懈咗,連MS都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AJH    時間: 13-11-25 13:41     標題: 回覆:請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎?

唔去了




作者: RabbitJip    時間: 13-11-25 13:46

回覆 莎莉小姐 的帖子

MS 係民生
作者: 莎莉小姐    時間: 13-11-25 16:44     標題: 引用:回覆+莎莉小姐+的帖子 MS+係民生

原帖由 RabbitJip 於 13-11-25 發表
回覆 莎莉小姐 的帖子

MS 係民生
I see








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5