教育王國
標題: 請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎? [打印本頁]
作者: Vianc 時間: 13-11-24 16:02 標題: 請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎?
請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎?宣幼有幾多%直升呢?thxthx

作者: PJ 時間: 13-11-24 16:08 標題: 回覆:Vianc 的帖子
Yes, i will!
Not 100%直升,好像都是大约6-7成

作者: Vianc 時間: 13-11-24 16:17 標題: 回覆:PJ 的帖子
多謝PJ. 吾知宣幼學術强吾强,我怕升吾到宣小,出去考直資又吾夠勁,唉!兩頭吾到岸!

作者: PJ 時間: 13-11-24 16:23 標題: 回覆:Vianc 的帖子
學術應該冇SN咁強……
勝在有宣幼back up.
你target了直資,津小定私小?
另SN是否am offer?

作者: Vianc 時間: 13-11-24 16:57 標題: 回覆:PJ 的帖子
SN係PM offer. 因為信吾過大抽奬,所以都預左係要考小一架喇。 乜考津小同直資有分別架?

作者: 剛果公主 時間: 13-11-24 18:17 標題: 引用:SN係PM+offer.+因為信吾過大抽奬,所以都預
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Vianc 時間: 13-11-24 21:53 標題: 回覆:剛果公主 的帖子
ThxThx

作者: 6903658 時間: 13-11-24 23:33
自從攞咗SN am offer,個人鬆懈咗,連MS都放棄了。唉,冇鬥志了。
作者: ruthcsp 時間: 13-11-24 23:41
宣幼無6-7成上宣小, 只有60個位俾宣幼, 再有後補位都唔會再加俾宣幼生, 宣小一今年開學有168個學生,最後都無60個宣幼生
作者: 莎莉小姐 時間: 13-11-25 09:03 標題: 引用:自從攞咗SN+am+offer,個人鬆懈咗,連MS都
原帖由 6903658 於 13-11-24 發表
自從攞咗SN am offer,個人鬆懈咗,連MS都放棄了。唉,冇鬥志了。
請教MS係邊間?

作者: ericdozo 時間: 13-11-25 10:23
宣幼是我首選。 你可以吾IN, 先一個人爭



作者: ymnhappybaby 時間: 13-11-25 13:22
回覆 ruthcsp 的帖子
如果後補位俾宣幼生便好了!
作者: 剛果公主 時間: 13-11-25 13:34 標題: 引用:自從攞咗SN+am+offer,個人鬆懈咗,連MS都
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AJH 時間: 13-11-25 13:41 標題: 回覆:請教各位,如果已有SN offer,還會去宣幼In嗎?
唔去了

作者: RabbitJip 時間: 13-11-25 13:46
回覆 莎莉小姐 的帖子
MS 係民生
作者: 莎莉小姐 時間: 13-11-25 16:44 標題: 引用:回覆+莎莉小姐+的帖子
MS+係民生
原帖由 RabbitJip 於 13-11-25 發表
回覆 莎莉小姐 的帖子
MS 係民生
I see
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |