教育王國
標題: 培道小學喺唔喺2線小學嚟架 [打印本頁]
作者: rabbitsheasl 時間: 13-1-10 11:12 標題: 培道小學喺唔喺2線小學嚟架
真心請指教, 培道小學喺唔喺2線小學嚟架? 男仔值唔值得放棄 SC K1 讀培道幼稚園呢?
作者: moonychan 時間: 13-1-10 11:51
我當年有培道 K1 AM VS KV
我都放棄左培道. EVEN 有小學BACKUP (雖然未必收返, 但好大機會)
作者: rabbitsheasl 時間: 13-1-10 13:09
回復 moonychan 的帖子
你依家有無後悔, 小朋友依家讀邊間呀, THKS
作者: luilui007 時間: 13-1-10 13:10 標題: 回覆:rabbitsheasl 的帖子
如Target小學是培小,幼稚園咪值得囉

作者: rabbitsheasl 時間: 13-1-10 13:31
回復 luilui007 的帖子
Actually, 我未 target 邊纇小學比亞仔, 2歲幾人仔, 都唔知佢讀唔讀都到書, 點 set target, 加上真喺唔知培道幼稚園 / 小學喺點, 只知喺有愛心, 重品格, 但好似學術就一般, 唔知我有無錯.
作者: little_yolky 時間: 13-1-10 13:48
回復 rabbitsheasl 的帖子
無錯, 只是一般, 唔好有好高0既期望, 唔好同星級比較, 唔好覺得每個月俾二千幾蚊點解得一般津校0既術水平。
一般考得培小0既家長, 都唔會期望學校將小朋友變為學術Band 1 , 這些係要家長自己執生。考得培小0既家長, 係期望學校可以將小朋友變為品格Band 1, 這樣說你明白嗎?
作者: rabbitsheasl 時間: 13-1-10 14:07
回復 little_yolky 的帖子
多謝 little_yolky, 你真喺解釋到我的問題, 好多謝你.
作者: 喵媽 時間: 13-1-10 14:41
本帖最後由 喵媽 於 13-1-10 14:41 編輯
如係仔, 我一定放棄培道, 因將來都唔想做女校男生!
作者: moonychan 時間: 13-1-10 17:04 標題: 引用:回復+moonychan+的帖子
你依家有無後悔,+
原帖由 rabbitsheasl 於 13-01-10 發表
回復 moonychan 的帖子
你依家有無後悔, 小朋友依家讀邊間呀, THKS
我女仲讀梗 KV k2, 就快又要玩小學遊戲

作者: sasafan 時間: 13-1-11 06:28 標題: 引用:+本帖最後由+喵媽+於+13-1-10+14:41+編輯+\
原帖由 喵媽 於 13-01-10 發表
本帖最後由 喵媽 於 13-1-10 14:41 編輯
如係仔, 我一定放棄培道, 因將來都唔想做女校男生! ...
培道男女生個比例好似吾系大比數,好似一班女仔大約多2-3個,有旡家長可分享下?

作者: jovinng 時間: 13-1-11 12:09
其實都好明白好多家長唔想比錢去一D Band 2 頭o既小學.好似好唔值...
有朋友D仔女不惜一切讀到星級小學,最後咪又係要轉校. 家長/小朋友盡左力,都要講同學校既緣份.
我囝讀緊 P.2 , 男生9個/女生11個,so far 讀得Okay...家校合作就Okay..
作者: rabbitsheasl 時間: 13-1-14 16:46
咁少人一班 ?
作者: jovinng 時間: 13-1-15 10:52
應該係13女和9男,total 22人. 擒日問清楚我囝.
Okay 呀.,我鍾意小班...
作者: 剛果公主 時間: 13-1-15 13:50 標題: 回覆:jovinng 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 沖廁 時間: 13-1-15 16:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jovinng 時間: 13-1-15 18:00
水準真係唔知,而家D老師一般過左基準試就Okay ar...no idea.
小朋友pick up 得好快,其實都可以係K 3 / 暑假比佢學下初班就會好D. 我囝就係先小一果時冇! 蠢左!
作者: fire331221 時間: 13-1-15 18:28
又唔好講到培道咁差,仲有很多人喜歡的
作者: jovinng 時間: 13-1-16 10:12
我唸大部份人 / 學校都想提升自已競爭能力.
作者: Haz-mama 時間: 13-1-16 11:26
聽說"培道"的中文很深, 是嗎?
作者: jovinng 時間: 13-1-16 13:23
回復 Haz-mama 的帖子
比起星級小當然一般啦 ..Okay lar
多閲啦........
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |