教育王國

標題: 大家覺得學鋼琴,老師上門教好,還是去琴行學比較好??? [打印本頁]

作者: lala_0125    時間: 12-12-9 23:18     標題: 大家覺得學鋼琴,老師上門教好,還是去琴行學比較好???

同上




作者: mannysung    時間: 12-12-10 00:07

好像很難比較, 要看學生本身性格, 也要看老師本身, 兩種途徑都會有好老師
作者: bebebe12345    時間: 12-12-10 10:04

原則上、可以的話老 師也不會上門!
作者: lovingyou    時間: 12-12-10 10:33

上們教可省回出入時間,但唔好處就係學既時段你唔可以做其他野,驚影響學習,我喜歡他們出外學多d。
作者: itbaby    時間: 12-12-10 11:55

真的好視乎老師的質素,若以時間來說,當然會上門好些,但亦不代表琴行老師不好。
作者: bebebe12345    時間: 12-12-10 11:59

要求而己、質素好的琴行老 師不多吧!
作者: nazosnowpy    時間: 12-12-10 15:57

樓上講得岩既

好的老師收費一定唔平
如果你又要好又要肯上門的除非你識人啦否則都有d難度

私人學時間點都自由d, 琴行請假通常都有限制

不過如果你身邊無咩人可以介紹到好的私人老師俾你(你上門又好佢上門又好), 咪去琴行學下睇下適唔適應到囉~ 大琴行請的老師點都有少少保證既就~


作者: clarise_lau    時間: 12-12-11 02:49

上門老師同琴行老師,好難作比較,琴行老師都會有經驗豐富既好老師,佢地覺得留係一個地方教,唔洗走黎走去會舒服d,收入都會穏定d!上門老師都會有教得唔好既老師,同埋一個老師教得好唔好,都好視乎家長係需要個點既老師,我識人教學生可以教到學生拎到14X分但又會有家長嫌佢唔夠活動教學覺得佢”CHUR”,所以有時都係無標準~
作者: longlokma    時間: 12-12-11 09:57     標題: 回覆:clarise_lau 的帖子

其實問題不在地點,而是你能否找到一個好老師。去琴行,如你有人介紹,指定由一位你認識及有信心的老師去教,那有何不可?問題是如你去到只是提出上堂時間便由琴行分配老師,則那便沒什麼保證了,因琴行只要有八級証書便聘請,質素可以很糟糕!
上門的老師,同上,如有人介紹保證好的,則無妨;但若又是自己隨便找的,小心,因上門的不少是兼職形式,質素通常一般,因根本不能專心一事。
所以,真正有能力有質素的鋼琴老師根本不用出門找學生,是學生自己摸上門來的!由學生上其家或指定地點學,教者學者均專心一致!
我孩子試遍了以上三種形式,深明三者分別及嘗過其利害.....開始時被質素差的老師誤導教壞了,要花三倍力氣才能矯正過來!慎選良師




作者: itbaby    時間: 12-12-11 15:21

longlokma 發表於 12-12-11 09:57
其實問題不在地點,而是你能否找到一個好老師。去琴行,如你有人介紹,指定由一位你認識及有信心的老師去教 ...

所以好老師大於一切!
作者: MissChanCC    時間: 12-12-11 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 12-12-11 17:32

longlokma 發表於 12-12-11 09:57
其實問題不在地點,而是你能否找到一個好老師。去琴行,如你有人介紹,指定由一位你認識及有信心的老師去教 ...

嗯嗯, 同意, 係撞到好老師既機會黎講, 私人會比琴行高(如果自己有門路搵學生, 駛咩同琴行拆數先)
又, 肯上門既老師, 即係仲有時間走黎走去, 收得足學生既老師, 已經好忙, 又點會有時間上門呢 (我女果個日日7-11, 忙到傻左已經唔再收新學生, 有人介紹都要8級或演奏級至考慮, 因為學費貴)




作者: ilovethiscow    時間: 12-12-12 13:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 12-12-12 13:36

我當時識我琴老師, 就係去琴行(當年ON居居咩都唔識, 去睇惠康招紙遇著個極品老師), 跟住老師有足夠客源, 自己租屋教LOR

當然約時間對老師都係煩惱喇
作者: cc234    時間: 12-12-16 16:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 瑩瑩老豆    時間: 12-12-17 09:49

如果家中環境夠安靜還可, 否則應去琴行.
作者: yyer18    時間: 12-12-17 10:14

我剛來港時間不長,想請上門的鋼琴老師,請問各位媽媽有沒有好的鋼琴老師介紹給我,我住在西半山,謝謝!
作者: bebebe12345    時間: 12-12-17 10:22

孩子有心學的話,好好安排找一位上她/他門的老 師,或許會改變一點上法。
夾唔夾要看要求和老 師功力......!
作者: Heidi2009    時間: 12-12-19 19:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cindyjasper    時間: 12-12-27 02:47     標題: 引用:同上 +

原帖由 lala_0125 於 12-12-09 發表
同上
我一直係老師上門教




作者: alkycham    時間: 13-2-8 18:14

其實我想講,貴的老師多數都是時間較FULL/學歷高,並不一定教得好。識教同老師本身叻又係另一回事。最緊要係同小朋友溝通得好,夾得埋 :)
作者: Karlhui    時間: 13-2-8 19:23

alkycham 發表於 13-2-8 18:14
其實我想講,貴的老師多數都是時間較FULL/學歷高,並不一定教得好。識教同老師本身叻又係另一回事。最緊要 ...
不太認同你第一句既statement. 無論是任何級數的老師,都有教得好及不同者(根據不同家長的要求而言),與學生的溝通能力和本身學歷高低不太有關係,所以不要只暗示貴老師不一定教得好,其實是任何老師都不一定教得好. 我只想說,學歷高或有常演奏(不論是工作或自娛者)想必是在音樂的道路上體驗得更多,更明白應該教什麼而令學生將來可以行得更前,而其所擁有的能力和知識正是"貴"之所在.教育的職責不在於討好任何一方,只在於令學生可健康成長.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5